۰

داستان بازی مدرن وارفیر Call of Duty: Modern Warfare III

داستان بازی مدرن وارفیر Call of Duty: Modern Warfare III

در نوامبر ۲۰۲۳ شرکت نظامی خصوصی روسی Konni Group به زندان Zordaya در Verdansk حمله می‌کند و فرمانده‌شان Vladimir Makarov را که به حبس ابد محکوم شده بود، آزاد می‌نماید. سپس افراد شرکت Konni به بندری در Urzikstan یورش می‌برند، جایی که Farah Karim و Alex Keller و نیروی آزادی‌بخش Urzikstan در حال برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی برخی از موشک‌های آمریکایی هستند.

کاپیتان Price با اطلاع از فرار Makarov از دست رئیس ایستگاه سیا یعنی Kate Laswell، گروه Task Force 141 را به سمت یک نیروگاه هسته‌ای متروکه هدایت می‌کند تا از گروهی که پس از مرگ ژنرال Roman Barkov مواد هسته‌ای باقی‌مانده را تأمین می‌کند، جلوگیری نماید. Price متوجه می‌شود که کارخانه پر از مواد شیمیایی باقی‌مانده‌ای است که آن‌ها را Barkov در آنجا پنهان کرده و همچنین Makarov قصد دارد آن را به یک سلاح شیمیایی مرگبار تبدیل کند. سپس افراد شرکت Konni با برداشتن مواد شیمیایی، تعدادی از آن‌ها را نیز منفجر می‌کند تا تلاش‌های گروه ۱۴۱ را خنثی نموده و همچنین جان Price را با گاز شیمیایی حاصل از آن به خطر می‌اندازد ولی او جان سالم به در می‌برد.

در ادامه Laswell برای تعیین برنامه‌های خود به همراه Nikolai به پایگاه نظامی Arlov در Verdansk نفوذ کرده و با Yuri Volkov که مأمور FSB و مزدور سابق شرکت Konni است، ملاقات می‌کند. Yuri یک فلش مموری حاوی اطلاعاتی در مورد سلاح‌های شیمیایی که Barkov ساخته، ارائه می‌دهد و فاش می‌کند که Kremlin هر گونه دخالت در این پروژه را انکار کرده است. Laswell با اطلاعات فلش از آنجا خارج می‌شود و لحظاتی بعد، موشک‌های دزدیده‌شده به پایگاه اصابت خواهند کرد و در پی این حمله، Makarov یک هواپیمای مسافربری Kastovian را با استفاده از بمبی که بر روی یک جنگنده‌ی سابق ULF تعبیه شده، منهدم می‌کند. Farah و Alex برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها بین غرب و شرق، خیلی سریع تمام شواهد مبنی بر دخالت ULF در محل سقوط هواپیما در Urzikstan را قبل از رسیدن مقامات محلی از بین می‌برند، اگرچه افراد شرکت Konni سعی در جلوگیری از این امر دارد.

در پی این حملات، Price مجبور می‌شود با اکراه از دو نفر کمک بگیرد، ژنرال Shepherd که با وجود سال‌ها مخفی شدن، اکنون به دنبال فرصتی برای بازگشت به ایالات متحده می‌باشد و همچنین Phillip Graves که از مرگ حتمی در مکزیک جان سالم به در برده است.

داستان بازی مدرن وارفیر Call of Duty: Modern Warfare III

داستان بازی مدرن وارفیر Call of Duty: Modern Warfare III

این گروه با اطلاعاتی که در اختیار دارد، می‌تواند Makarov و Milena Romanova و همچنین Andrei Nolan را که جاسوس شرکت Konni می‌باشد، دستگیر کرده و از طریق بازجویی از آن‌ها، متوجه می‌شوند که گروهی قصد دارند یک محموله‌ی مرموز را به سمت زندان شوروی سابق هدایت کنند. در ادامه Price متوجه می‌شود که محموله، همان Shepherd است که توسط Makarov دستگیر شده و سپس تصمیم می‌گیرد برای امنیت او پیشنهادی بدهد، اطلاعات او در مورد برنامه‌های Makarov و توافقی برای اقرار کردن فعالیت‌های خود در برابر دولت ایالات متحده. Shepherd موافقت نموده و فاش می‌کند که Makarov قصد دارد سد Gora در Verdansk را تخریب نموده و ساکنین شهر را غرق کند.

در حالی که Soap و Ghost یک گروه عملیاتی را برای جلوگیری از تخریب سد Gora رهبری می‌کنند، Farah و Alex به همراه Price و Gaz یک حمله‌ی ULF را به پایگاه دشمن در Urzikstan هدایت کرده و کمک‌های Graves و گروهش Shadow Company را با اکراه می‌پذیرند. پس از حل هر دو موضوع، Shepherd و Graves به ایالات متحده بازمی‌گردند و هنگامی که در مورد اقدامات خود به کنگره شهادت می‌دهند، در حین بازجویی عملاً به یکدیگر حمله می‌کنند. سپس Price و گروه ۱۴۱ به لندن باز می‌گردند تا به تعقیب Makarov ادامه دهند. آن‌ها در این تعقیب و گریز، متوجه می‌شوند که Makarov یک فلش درایو دریافت کرده که به او اجازه کنترل شبکه قطار بریتانیا را می‌دهد و اکنون قصد تخریب تونل «مانش» را دارد. Price با پشتیبانی از نیروها، حمله را برای آزادی گروگان‌ها و توقف Makarov هدایت می‌کند اما وقتی موفق به خنثی کردن بمبی می‌شود که Makarov کار گذاشته است، Soap در حمله کشته می‌شود و Makarov نیز پا به فرار می‌گذارد. پس از پایان عملیات، Price و بقیه در حالی که خاطرات Soap را گرامی می‌دارند، خاکستر او را از بالای صخره پخش می‌کنند.

پس از تیتراژ بازی، Price با کمک Laswell می‌تواند در مکزیک با Shepherd روبرو شده و او را بکشد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

داستان بازی مدرن وارفیر Call of Duty: Modern Warfare III

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *