۰

داستان بازی Sleeping Dogs

داستان بازی Sleeping Dogs

داستان بازی Sleeping Dogs

بازی در مورد Wei Shen یک دزد تازه‌کار است که پس از یک اشتباه در معامله‌ی مواد مخدر در منطقه‌ی Aberdeen شهر Hong Kong دستگیر می‌شود. او در زندان با دوست قدیمی‌اش Jackie Ma ملاقات کرده که به اعضای یک باند پیشنهاد می‌دهد پس از آزاد شدن، Shen را به آن‌ها معرفی کند ولی در ادامه مشخص می‌شود Shen یک پلیس مخفی بوده که دستگیری او بخشی از یک عملیات سری پلیس به رهبری SP Thomas Pendrew و بازرس Raymond Mak برای نفوذ به شعبه‌ی Water Street از سازمان Sun On Yee بوده است. Shen در ادامه به باند ملحق می‌شود و توسط رهبرشان Winston Chu به مشاغل و مأموریت‌های مختلف در برابر باند رقیب، معروف به Jade Gang به رهبری Sam Dogeyes Lin فرستاده می‌شود. Shen در جدیدترین مأموریت خود، وظیفه‌ی دستگیری Popstar تأمین‌کننده‌ی مواد مخدر برای باند رقیب را بر عهده می‌گیرد.

پس از دستگیریِ Popstar و مشکوک شدن شعبه‌ی Water Street به پلیس بودن Shen، او می‌تواند Winston را از این کار منع کند و برای اثبات پلیس نبودنِ خود، توسط پسران Water Street مأموریت می‌گیرد تا یکی از فروشندگان مواد مخدر به نام Siu Wah را به قتل برساند اما Shen او را فقط دستگیر می‌کند و Wah با جلب اعتماد Winston، به Shen می‌گوید اگر اتفاقی برایش بیفتد، کنترل موقعیت او را در دست گیرد.

مدتی بعد، حملات تلافی‌جویانه به دارایی‌های یکدیگر با کشته شدن Winston و نامزدش در مراسم عروسی آن‌ها توسط افرادی که خود را به عنوان اعضای رقیب ۱۸K Triad نشان می‌دهند، به اوج خود می‌رسند. رئیس باند، معروف به Uncle Po در این حمله به شدت زخمی شده و توسط Shen نجات می‌یابد که این کار باعث می‌شود Shen به عنوان جایزه، به مقام «پرنده‌ی سرخ» از باند Sun On Yee ارتقاء یافته و بتواند موقعیت Winston را در شعبه‌ی Water Street بگیرد و با تعقیب قاتل او، فاش کند که Dogeyes مسئول این حمله بوده است.

قهرمان در ادامه می‌تواند Dogeyes را اسیر کند ولی ناگهان قاتل توسط مادر Winston کشته می‌شود. پس از این حادثه، Po نیز در بیمارستان فوت کرده و Shen اکنون به عنوان رهبر یک شعبه، درگیر جنگ قدرت بر سر رهبری باند Sun On Yee می‌شود، و همراه با Jiang در مقابل Henry Lee یکی دیگر از رهبران شعبه قرار می‌گیرد. پس از تشییع جنازه‌ی Po که مردم در آن توسط اعضای باند ۱۸K مورد حمله قرار می‌گیرند، Lee با اکراه با انتخاباتی موافقت می‌کند که رهبر Sun On Yee را تعیین کند ولی قول می‌دهد که اگر پیروز نشود، این شکست را جبران خواهد کرد. Shen نیز به دلیل ترس از پیروز شدن Lee، دستور Pendrew برای خلاص شدن از شر پرونده را رد می‌کند و Lee به جهت حذف رقابت و ترساندن آن‌ها برای رأی دادن به او، اقداماتی از جمله دستور حمله به شعبه‌های دیگر Sun On Yee و ربودن Jackie و تحویل دادن او به باند ۱۸K به عنوان راهی برای خلاص شدن از شر Shen انجام می‌دهد. درست قبل از انتخابات، Shen با دریافت پیغامی از Jackie تصمیم می‌گیرد به ملاقات با او برود ولی پس از رسیدن به محل ملاقات، جنازه‌ی Jackie را به صورت حلق‌آویز و یک لوله در شکمش پیدا می‌کند که ناگهان در همین لحظه توسط فرد ناشناسی بیهوش می‌شود.

داستان بازی Sleeping Dogs

داستان بازی Sleeping Dogs

او پس از بیدار شدن با Liu Shen Tong مواجه می‌شود که از هویت Shen به عنوان یک پلیس اطلاع دارد. پس از شکنجه شدن توسط او، Shen موفق به فرار شده و در نهایت می‌تواند Tong را بکشد. او سپس به حیاط Lee حمله کرده و Lee در نهایت فاش می‌کند که Pendrew او را لو داده است. این دو مبارزه با یکدیگر را آغاز کرده و سرانجام، Shen با کشتن Lee به جنگ‌های داخلی خشونت‌آمیز پایان داده و همچنین Jiang را به مقام رئیس جدید باند Sun On Yee منصوب می‌کند. اکنون با کشته شدن بسیاری از اعضای ارشد باند، Shen مورد ستایش قرار گرفته ولی Mak به او اطلاع می‌دهد که Pendrew به مقام پلیس بین‌الملل ارتقا یافته و فعلاً در دسترس نیست. Shen شواهد ویدئویی از Jiang دریافت می‌کند که نشان می‌دهد Pendrew با تزریق مواد شیمیایی کشنده به داخل رگ Po او را کشته است. پس از افشای فیلم، Shen می‌تواند Pendrew را متهم کرده و به کار در نیروی پلیس باز گردد. در صحنه‌ی آخر، Jiang از راه دور مشغول تماشای Shen می‌باشد و به خاطر کارهای زیادی که انجام داده، به اعضای باقی‌مانده‌ی باند Sun On Yee دستور می‌دهد که کاری با او نداشته باشند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *