۰

بازی Far Cry 6 هیچ محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد

بازی Far Cry 6 هیچ محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد

یوبی سافت اعلام کرده است که دیگر هیچ به‌روزرسانی برای بازی شوتر اول شخص جهان باز Far Cry 6 منتشر نخواهد کرد. این شرکت با انتشار پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X اعلام کرد که خدمات آنلاین Far Cry 6 به کار خود ادامه می‌دهد.

تصمیم برای پایان دادن به پشتیبانی محتوایی از Far Cry 6 احتمالا به این دلیل گرفته شده است که استودیوهایی که روی این بازی کار می کنند بتوانند به طور تمام وقت روی بازی بعدی Far Cry کار کنند. اخبار نشر شده نشان داده اند که یوبی سافت در حال حاضر دو عنوان Far Cry در دست ساخت دارد که یکی دنباله اصلی و دیگری یک بازی شوتر چندنفره اسپین آف است.

طبق شایعات، تغییر بزرگ Far Cry 7 داستان غیر خطی آن خواهد بود. گزارش شده است که این داستان برای بازیکنانی که در تلاش برای نجات اعضای خانواده از گروهی که فقط به عنوان “Sons of Truth” شناخته می شوند، محدودیت زمانی ایجاد می کند. طبق گزارش ها، بازیکنان آزادی کامل برای مقابله با ماموریت های بازی به هر ترتیبی که می خواهند خواهند داشت.

طبق شایعات، بازی Far Cry 7 قرار است در پاییز ۲۰۲۵ عرضه شود، به این معنی که هنوز حدود دو سال دیگر به بازی باقی مانده است.

بازی Far Cry 6

پیام تیم بازی:

با تشکر از میلیون ها بازیکنی که به مبارزه پیوستند! ماجراجویی‌های شما می‌تواند بدون قطع خدمات آنلاین در Yara ادامه یابد، اما تیم توسعه‌دهنده دیگر به‌روزرسانی Far Cry 6 را انجام نخواهد داد.

ما از علاقه، خلاقیت و عشق شما به Chorizo قدردانی می کنیم، حتی آنتون افتخار می کند!

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *