۰

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

مبارزه تا حدودی در مقابل کاوش و تحقیق در بازی Alan Wake 2 نقش کمتری دارد، اما وقتی که زمان مبارزه فرا می رسد، باید آماده باشید. دشمنان به طور متوسط نسبت به اکثر بازی ها آسیب بسیار بیشتری می زنند، بنابراین داشتن سلاح و مهمات اضافی ضروری است. خوشبختانه، زمانی که به طور منظم با Taken مواجه شدید، می توانید بلافاصله یک شاتگان تهیه کنید.

بدست آوردن بوم استیک کمی حل معما نیاز دارد. با این حال، ارزش وقت اضافی را دارد، به خصوص با یک باس فایت در گوشه و کنار. برای اطلاع از نحوه باز کردن قفل قفسه اسلحه و دریافت جایزه خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

شاتگان در فروشگاه عمومی متروکه در صحنه جرم است. در طول فصل اول ساختمان را خواهید دید، اما تا زمانی که در فصل دوم برگردید، نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید. وقتی این کار را انجام دهید هوا تاریک خواهد شد، بنابراین چراغ قوه خود را آماده کنید.

پس از اینکه صفحه دستنوشته را در کلبه جادوگر پیدا کردید، ساگا استنباط می‌کند که باید بعداً از فروشگاه عمومی بازدید کند. ورودی در سمت مخالف ساختمان از صحنه جرم است.

وقتی وارد فروشگاه شدید، به دیوار پشتی نزدیک شوید. اگر قبلاً از ساختمان بازدید کرده باشید، یک در قفل شده در آنجا پیدا خواهید کرد. این بار، یک فرقه تبردار دیوار را می شکند تا به شما حمله کند. قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید او باید حذف شود.

هنگامی که او مرد، می توانید از سوراخی که او در دیوار گذاشته وارد اتاق پشتی شوید. کابینت حاوی تفنگ شاتگان روی دیوار سمت راست است.

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

رمز کابینت تفنگ در فروشگاه چیست؟

یادداشت کنار قفل می گوید برای این ترکیب با لیدی فورتونا در میز جلو چک کنید.

به دفترچه یادداشت کنار صندوق، نزدیک ورودی اصلی ساختمان نگاه کنید. چندین رمز قبلی خط خورده است. ۷۰۵، ۷۱۳، ۷۱۷ و ۷۲۳. همچنین یک شماره تلفن و یک بلیط قدیمی قرعه کشی روی میز وجود دارد.

بلیت قرعه کشی اعداد ۰۵ ۱۳ ۱۷ ۲۳ ۳۹ ۴۵ را نشان می دهد. با افزودن عدد خوش شانس هفت به ابتدای هر جفت اعداد، کدهای قبلی که فروشگاه برای قفل استفاده کرده بود، به دست می آید. این بدان معنی است که ترکیب فعلی ترکیب بعدی در دنباله، ۷۳۹ است.

صفحه های روی قفل را بچرخانید تا عدد ۷۳۹ را از بالا به پایین بخواند و باز شود. سلاح فقط دو فشنگ برای شروع دارد، بنابراین آنها را برای رویارویی با نایتینگل ذخیره کنید، مگر اینکه متوجه شوید که مهمات تفنگ دستی به طور خطرناکی کم است.

راهنمای پیدا کردن شاتگان در بازی Alan Wake 2

چگونه می توان شاتگان را در نقش آلن در The Dark Place به دست آورد؟

آلن یک موجودی جداگانه از Saga دارد و تا مدت ها بعد به یک شاتگان دسترسی پیدا نمی کند. خبر خوب این است که دریافت آن به عنوان بخشی از مسیر اصلی بسیار آسان است!

در طول فصل آلن با عنوان اتاق ۶۶۵، خواهید دید که از پشت بام های نیویورک بالا می روید تا به ورودی هتل Oceanview برسید. وقتی ورودی را پیدا کردید، متوجه یک نوار روی پشت بام در سمت راست خواهید شد. قبل از ورود به هتل، به سمت منطقه بارمن در گوشه سمت راست بروید. شاتگان داخل است، اما در قفل است.

از Angel Lamp برای روشن کردن آنجا استفاده کنید. این کار در را باز می کند به داخل بروید، قیمت Oceanview Cocktail را در منوی نوشیدنی یادداشت کنید، سپس چراغ را خاموش کنید تا دوباره تفنگ شاتگان نمایان شود. آن و سایر وسایل موجود در اتاق را بردارید، سپس یک بار دیگر از چراغ برای باز کردن در استفاده کنید تا بتوانید خارج شوید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *