۰

آموزش باز کردن فست تراول در بازی Marvel’s Spider-Man 2

آموزش باز کردن فست تراول در بازی Marvel’s Spider-Man 2

آموزش باز کردن فست تراول در بازی Marvel’s Spider-Man 2

با قدرت SSD سریع پلی استیشن ۵، ممکن است حتی نخواهید در Marvel’s Spider-Man 2 به سرعت در نیویورک و بروکلین سفر کنید. با سیستم قهرمان دوگانه، بازیکنان می توانند آزادانه در لحظه بین پیتر و مایلز تغییر کنند.

همانطور که گفته شد، وقتی بازیکنان در فصل‌های بعدی پیشرفت می‌کنند و شروع به باز کردن ماموریت‌های جانبی جدید و انواع کلکسیونی می‌کنند، در سراسر نقشه در هر محله شهر نیویورک ظاهر می‌شوند. بازیکنان می‌توانند به راحتی در سراسر شهر حرکت کنند.

فست تراول نسبت به مرد عنکبوتی مارول اول پویاتر عمل می کند. پس از انتخاب یک نقطه در نقشه منو، پیتر پارکر به طور خودکار به آنجا می رود، یا اگر بلافاصله در یک گذرگاه اصلی نباشد، قبل از شروع ، نشانگر را کمی به سمت خیابان اصلی بعدی حرکت می دهد. در کمتر از دو ثانیه از انتخاب تا رسیدن به محل!

بنابراین، چگونه فست تراول در وهله اول در Marvel’s Spider-Man 2 باز می شود؟ اولاً، فوراً در هیچ یک از مناطق متعدد اطراف شهر نیویورک قابل دسترسی نیست و ثانیاً، باید بر اساس هر ناحیه باز شود. برای مثال، باز کردن قفل سفر سریع در منطقه مالی، به پارک مرکزی منتقل نمی‌شود. به عنوان بخشی از این تلاش برای تکمیل ۱۰۰٪ در تمام مناطق، پیش بینی کنید که در طول زمان برای هر منطقه کمی خرد شود.

آموزش باز کردن فست تراول در بازی Marvel’s Spider-Man 2

تلاش برای باز کردن قفل فست تراول در Marvel’s Spider-Man 2 آنقدرها هم که انتظار می رود بد نیست. هر منطقه در اطراف بروکلین دارای یک شهرت سنج جداگانه است. هر ماموریت یا انحراف جانبی کلکسیونی و ردیابی شده، مقیاس را پر می کند. متوقف کردن جنایات تصادفی در سراسر شهر، مانند ربودن هواپیما یا تلاش برای سرقت، برای این کار حساب نمی شود، اگرچه آنها منبع بسیار خوبی از تجربه هستند.

هنگامی که یک منطقه به گره دوم خود رسید (سطح پیشرفت اول دو بخش فناوری کمیاب را برای ارتقاء تجهیزات مرد عنکبوتی باز می کند)، سفر سریع برای هر دو قهرمان به طور دائم باز می شود. در هر زمانی که در رومینگ رایگان هستید، نقشه را باز کنید و روی هر جایی که می‌خواهید بروید نگه دارید. دکمه مثلث را به مدت دو ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا مرد عنکبوتی به سرعت به محل مورد نظر سفر کند.

تقریباً تمام فعالیت‌های جانبی به‌طور خودکار روی نقشه Marvel’s Spider-Man 2 ظاهر می‌شوند، در حالی که برخی از فعالیت‌های تکرارشونده‌تر مانند Mysterio’s Mysteriums یا Prowler Stashes را می‌توان به راحتی از مایل‌ها دورتر به سادگی با اسکن افق و جستجوی دیجیتال مشاهده کرد. چراغ های دریایی موارد دیگر، مانند ۴۹ ربات عنکبوتی کلکسیونی یا بخش‌های فناوری (بدون ارتقاء مهارت قفل نشده)، ممکن است تنها زمانی قابل مشاهده باشند که به اندازه کافی نزدیک شوید تا چراغ‌های آنها را ببینید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *