۰

داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2

داستان بازی Marvel's Spider-Man 2

داستان بازی Marvel's Spider-Man 2

داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2

در اولین روزی که Peter Parker به عنوان معلم در مدرسه‌ی Miles Morales مشغول به کار شده، Sandman به آنجا حمله کرده و هر دو قهرمان بازی مجبور می‌شوند تا کار خود را رها کرده و او را متوقف کنند ولی Peter به دلیل ترک کلاس اخراج شده و به جایی می‌رود که پس از مرگ زن‌عمو May به آنجا نقل مکان کرده است، یعنی محله‌ی Queens.

در ادامه Harry Osborn که به طور معجزه‌آسایی از بیماری لاعلاج خود جان سالم به در برده، به دوستش Peter پیشنهاد می‌کند که او را برای کار در شرکت جدیدش Emily-May Foundation استخدام کند تا طبق شعار خودشان بتوانند «دنیا را درمان کنند.»

در همین حال Miles در تلاش است تا مقاله‌ی درخواست دانشگاه خود را بنویسد و متوجه می‌شود که مادرش Rio به تازگی با شخصی قرار ملاقات گذاشته است.

هنگامی که Peter و Miles راهی مأموریتی برای نظارت بر انتقال تعدادی از زندانیان می‌شوند، شاهد حمله‌ی Kraven The Hunter و نیروهایش هستند که Scorpion و Martin Li را دستگیر می‌کنند. Peter با تحقیق درباره‌ی Kraven متوجه می‌شود که او اشخاص ابرقدرت را اسیر می‌کند تا آن‌ها را به جهت ورزش، شکار کند. Kraven در ادامه Scorpion را کشته و سعی دارد تا Black Cat را نیز دستگیر کند ولی مردان عنکبوتی به کمکش آمده و او را به پاریس فراری می‌دهند.

مدتی بعد Peter به همراه MJ و Harry در حین بازدید از جزیره‌ی Cony دوباره شاهد حمله‌ی افراد Kraven هستند که به پارک حمله کرده‌اند و قصد دزدیدن Tombstone را دارند. Harry به Peter در نجات غیرنظامیانی که در تیراندازی گرفتار شده‌اند، کمک می‌کند و در این قسمت، Peter در مورد زندگی دوگانه‌‌ی او باخبر شده و Harry نیز فاش می‌کند که توسط یک سیمبیوت ارگانیک سیاه‌رنگ، درمان شده است که بدنش را تقویت می‌کند.

در حینی که Peter و Harry مشغول مبارزه هستند، MJ متوجه می‌شود که دکتر Curt Connors توسط Kraven ربوده شده است که Peter و Harry سعی می‌کنند Connors را نجات دهند ولی خیلی دیر شده است، زیرا Kraven او را با تزریق یک ماده‌ی سبزرنگ، تبدیل به شکل مارمولکی خود کرده است.

وقتی Peter به طور وحشتناکی توسط Kraven مجروح می‌شود، Harry با انتقال سیمبیوت خود به بدنش، او را نجات می‌دهد و دکتر Connors نیز پا به فرار می‌گذارد. اکنون Peter با لباس مشکی جدید و قدرت بیشتری در مقابل Kraven قرار می‌گیرد و Kraven که قدرت زیاد او را می‌بیند، مانند دیگر قربانیان خود تصمیم به شکار او می‌گیرد.

در ادامه Peter و Harry می‌توانند یک پادزهر برای دکتر Connors بسازند. Peter به همراه Miles با تعقیب دکتر، به مبارزه با او پرداخته و پس از این پیروزی می‌توانند پادزهر را به بدنش تزریق کنند. دکتر با دیدن لباس مشکی Peter توضیح می‌دهد که این لباس در واقع یک سیمبیوت بیگانه است و هشدار می‌دهد که آن را از بین ببرد ولی Peter که تحت تأثیر سیمبیوت قرار گرفته، از این کار امتناع می‌ورزد. در همین حال Miles توسط Kraven دستگیر شده و مجبور می‌شود تا سر حد مرگ با Li مبارزه کند. او پس از شکست دادن Li با غلبه بر تمام خشم خود نسبت به او برای کشتن پدرش، Li را رها می‌کند تا Peter را پیدا کرده و زندانی‌شدنش توسط Kraven را به او گزارش دهد. Peter پس از مطلع شدن از موقعیت مکانی Miles برای نجات از راه می‌رسد و Kraven را تا سر حد مرگ می‌زند ولی در این حین Miles او را متوقف کرده و می‌گوید این خشم زیاد او به دلیل اثرات سیمبیوت است، بنابراین Peter متقاعد می‌شود تا سیمبیوت را از بدنش خارج کند.

داستان بازی Marvel's Spider-Man 2

داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2

پس از این بزن‌بزن‌ها، Peter سیمبیوت را به شرکت Oscorp می‌برد تا آن را نابود کنند ولی Harry که به علت بازگشت بیماری‌اش ناامید شده، او را تعقیب کرده و سیمبیوت را پس می‌گیرد. با آلوده شدن Harry توسط سیمبیوت، شخصیت محبوب این سری وارد داستان می‌شود: VENOM

پس از فرار Venom او به مبارزه با Kraven می‌رود و اکنون که تحت تأثیر سیمبیوت قرار گرفته، Kraven را با قطع کردن سرش می‌کشد. او تصمیم می‌گیرد با آلوده کردن تمام دنیا به سیمبیوت‌های مختلف، طبق شعار شرکت خودش «دنیا را درمان کند» و قصد دارد کارش را از نیویورک شروع نماید. در حینی MJ با Peter با یکدیگر تماس تصویری برقرار می‌کنند، ناگهان Venom به خانه‌ی MJ رفته و پس از اسیر کردن او، تماس قطع می‌شود. Peter با رسیدن به محل، شاهد تبدیل شدن MJ توسط سیمبیوت به کاراکتر جدیدی با نام Scream است. پس از مبارزه‌ای کوتاه بین این دو، Peter می‌تواند با بیان کردن خاطرات MJ او را از چنگ سیمبیوت رها کرده و سپس به کمک Miles برود.


در حالی که Peter و Miles تلاش می‌کنند تا این تهاجم را متوقف کنند، Peter توسط سیمبیوت دیگری به نام Anti-Venom آلوده شده و می‌تواند آن را با کمک Miles و Li رام کند.

سپس Venom شهاب سنگی را که در ابتدا ماده‌ی سیمبیوت را به زمین آورده، ردیابی می‌کند تا به کمک آن بتواند تهاجم خود را سرعت بخشد. اکنون Peter و Miles حواس Venom را پرت می‌کنند و MJ با دزدیدن شهاب‌سنگ، آن را با یک دستگاه «شتاب‌دهنده ذرات» از بین می‌برد که با این کار تمام سیمبیوت‌ها نابود خواهند شد.

در نهایت Harry نجات یافته و به کما می‌رود. این اتفاق باعث می‌شود تا پدرش Norman Osborn دستور دهد از سرم G (سرمی که او را تبدیل به Green Goblin می‌کند) روی او استفاده شود. MJ کار خود را در Daily Bugle رها می‌کند تا پادکست خود را اجرا کند. Peter همراه با MJ از شهر نقل مکان می‌کند و تصمیم دارد از مرد عنکبوتی بودن فاصله گرفته و بر بازسازی شرکت Emily-May Foundation تمرکز کند. همچنین به Miles اعتماد می‌کند تا به عنوان تنها مرد عنکبوتی از شهر محافظت کند. Osborn به ملاقات Otto Octavius در زندان می‌رود تا هویت مخفی مرد عنکبوتی را از او سوال کند ولی Otto از افشای آن امتناع می‌ورزد. Miles نیز با دوست‌پسر جدید مادرش یعنی Albert Moon آشنا شده که آن‌ها را به دخترش Cindy معرفی می‌کند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *