۰

۱۰ تا از بهترین انیمه های غرب وحشی | حال و هوای وسترن در انیمه ها

۱۰ تا از بهترین انیمه های غرب وحشی

بهترین انیمه های غرب وحشی

بهترین انیمه های غرب وحشی کدامند؟ انیمه هایی وجود دارند که تقریباً در هر محیطی که قابل تصور باشد، از دنیای فانتزی گرفته تا بازخوانی های دقیق تاریخی از دوران سامورایی ژاپن، اتفاق می افتد. با این حال، یکی از فضاهایی که در انیمه کمیاب است، غرب وحشی است. در حالی که وسترن ها بر دیگر اشکال رسانه ها، به ویژه در آمریکای شمالی، تسلط دارند، در انیمه نادر هستند.

غرب وحشی می تواند خیلی چیزها به نظر برسد، اما معمولاً شامل ترکیبی از سرزمین های خطرناک ناشناخته، بیابان ها، گاوچران ها، راهزنان بی قانون، شهرهای کوچکی که توسط کلانترها اداره می شوند، و البته نبردهای اسلحه ای پر خطر است. در ادامه با معرفی ۱۰ تا از بهترین انیمه های غرب وحشی با کنترل امجی همراه باشید.

Desert Punk

بهترین انیمه های غرب وحشی

Desert Punk غرب وحشی را با دنیایی پسا آخرالزمانی ترکیب می کند، یک محیط رایج تر در انیمه و مانگا. پس از یک فاجعه هسته ای که بیشتر تمدن ها را ویران کرده است، بقایای بشریت برای زنده ماندن در یک چشم انداز بیابانی داغ برای زنده ماندن تلاش می کنند.

داستان در مورد ماجراهای کنتو میزونو، مزدوری است که به دلیل شانس خوب و مهارت هایش در اسلحه، به “Desert Punk” معروف است. محیط خطرناک صحرا و نبردهای مکرر با گلوله، Desert Punk را به یک انیمه ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تجربه غرب وحشی در قالب انیمیشن هستند.

Coyote Ragtime

بهترین انیمه های غرب وحشی

Coyote Ragtime عناصر غرب وحشی را با داستان های علمی تخیلی ترکیب می کند و در نهایت تجربه ای فراموش نشدنی را خلق می کند. این سریال در مورد مستر، یک قانون شکن سفر فضایی یا “کایوتی” است که در شرف آزادی از زندان است. با این حال، ۱۰ روز قبل از آزادی، او فرار می کند و به دنبال فرانکا، دختر جوانی که پس از مرگ پدرش تحت مراقبت او مانده است، می گردد. آنها با هم سفری را برای یافتن گنج پدرش آغاز می کنند.

با وجود قانون شکنان جویای گنج و کارآگاهانی که پشت سر آنها هستند، Coyote Ragtime  مطمئناً به جوهره ژانر وسترن دست می یابد.

Grenadier

بهترین انیمه های غرب وحشی

انیمه Grenadier در سال ۲۰۰۴ به دنبال Rushuna، یک تفنگدار زیبا و بسیار ماهر است. اگرچه او به عنوان یک سنشی شناخته می شود، کسی که در کار با اسلحه مهارت دارد، اما با هدف منحصر به فرد این که دنیا را به مکانی آرام تر تبدیل کند، به دور و بر سفر می کند.

با این حال، او به جای توسل به خشونت، قصد دارد اراده دیگران را برای مبارزه با لبخند خود سلب کند. گرنادیر غرب وحشی پر از شخصیت های کلاه گاوچرانی اسلحه کش را به تصویر می کشد که در کنار شخصیت های شمشیردار می جنگند.

Gun Frontier

بهترین انیمه های غرب وحشی

Gun Frontier بر اساس یک مانگای ۱۹۷۲ توسط Leiji Matsumoto ساخته شده است. این انیمه در یک زمین بیابانی نابخشودنی اتفاق می افتد، جایی که فقط “مردان واقعی” نه تنها می توانند زنده بمانند بلکه واقعاً احساس زنده بودن می کنند. کاپیتان هارلوک، قهرمان کلاسیک محبوب ماتسوموتو، در Gun Frontier سامورایی توچیرو اویاما ظاهر می شود.
داستان سریال در ایالات متحده در مرزهای غربی بی‌قانون، این دو را دنبال می‌کند که در جستجوی بقایای دهکده کشته شده توچیرو هستند. با تفنگداران مرگبار، کلانترهای فاسد و تلاش برای انتقام، Gun Frontier یک انیمه وسترن عالی است.

Outlaw

بهترین انیمه های غرب وحشی

Outlaw Star در واقعیتی که سفینه های فضایی می توانند سریعتر از سرعت نور حرکت کنند، مجموعه دیگری از انیمه ها است که عناصر وسترن و علمی تخیلی را ترکیب می کند. داستان جین استارویند و گروهش را دنبال می‌کند که با هم یک سفینه فضایی پیشرفته به نام ستاره یاغی را راه‌اندازی می‌کنند. گروه او در میان ستاره ها در جستجوی گنج افسانه ای و موارد دیگر سفر می کنند.

از آنجایی که فضا مرز نهایی است، Outlaw Star یک غرب وحشی بی قانون را ارائه می دهد که با قانون شکارچیان گنج، جایزه بگیر ها و قهرمانان بسیار ماهر در تیراندازی همراه است.

Rust-Eater Bisco

بهترین انیمه های غرب وحشی

Rust-Eater Bisco، در حالی که بیشتر یک سریال فانتزی یا علمی تخیلی است، در یک دنیای بیابانی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، جایی که بادها بیماری مهلکی را برای بقایای بشریت به ارمغان می‌آورند. داستان به دنبال بیسکو نگهدارنده قارچ است، یک کماندار که از خواص قارچ ها برای شفای افراد آسیب دیده از زنگ آهن و خود زمین استفاده می کند.

این سریال با شهرهای ارواح، چشم‌انداز شنی وسیع، قانون شکار شده‌ها و قهرمانی تیزبین، برداشتی منحصر به فرد از غرب وحشی را ارائه می‌کند.

Gun X Sword

بهترین انیمه های غرب وحشی

Gun x Sword بر روی کاراکتر وان متمرکز است، یک شمشیرزن در تلاش برای تعقیب قاتل نامزدش، به دلیل داشتن پنجه برای بازو، “مرد پنجه ای” نامیده می شود. وان با این به عنوان تنها سرنخ خود، سفرهای خود را آغاز می کند و در طول مسیر با دیگرانی ملاقات می کند که تحت تأثیر The Claw Man نیز قرار گرفته اند.

Gun x Sword با موضوع اصلی انتقام، راهزنان شرور، نبردهای اسلحه ای و تبهکاران شیطانی، با موفقیت موتیف های غرب وحشی را با دنیای علمی تخیلی مملو از مکانیزم ترکیب می کند و ارزش تماشا کردن را دارد.

El Cazador De La Bruja

بهترین انیمه های غرب وحشی

«ال کازادور د لا بروجا» دو زن را دنبال می‌کند: الیس، یک فرد مبتلا به فراموشی با توانایی‌های ماوراء طبیعی که مظنون به قتل است، و «نادی»، یک شکارچی جایزه بگیر است. آنها با هم به سمت جنوب در سراسر صحرا سفر می کنند تا پاسخی در مورد گذشته مرموز الیس پیدا کنند. آنها از طریق مکزیک و فراتر از آن سفر می کنند و دائماً از شکارچیان جایزه بگیر که آنها را تعقیب می کنند فرار می کنند.

این سریال احساس غرب وحشی را از بسیاری جهات، از محیط آن گرفته تا سکانس‌های اکشن مملو از تیراندازی، به تصویر می‌کشد. El Cazador de la Bruja یک سریال منحصر به فرد از چند جهت است.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه های غرب وحشی

در انیمه بسیار محبوب Cowboy Bebop، غرب وحشی در فضا است. این سریال درباره اسپایک اشپیگل است که به عنوان یک شکارچی جایزه بگیر با خدمه سفینه فضایی بی باپ کار می کند. آنها با هم به ماجراجویی می پردازند و اغلب در طول مسیر دچار مشکل می شوند و با شرورها و ارواح گذشته خود روبرو می شوند.

کابوی بی باپ با قانون شکنان سفر به فضا، شکارچیان جایزه بگیر، تم های انتقام جویی و سلاح های گرم فراوان، یک کلاسیک عالی است. در حالی که این سریال در یک محیط سنتی غرب وحشی اتفاق نمی افتد، هنوز هم برای طرفداران وسترن ها باید تماشا شود.

Trigun

بهترین انیمه های غرب وحشی

تریگان به بهترین شکل غرب وحشی را با تمام شکوهش به تصویر می کشد. این فیلم داستان Vash را دنبال می‌کند، مردی که به اتهام تسطیح یک شهر، جایزه‌ای هنگفت بر سرش گذاشته است. با این حال، در واقعیت، وش آن شروری نیست که مردم از او انتظار دارند. او یک تیرانداز تیزبین و یک صلح‌طلب احمق است که برای کمک به دیگران هر کاری انجام می‌دهد.

داستان Trigun در آینده ای دور در سیاره ای بیابانی اتفاق می افتد. تریگان با جنگ های شدید اسلحه، قانون شکنان و تبهکاران قاتل، بهترین گزینه برای عاشقان غرب وحشی است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *