۰

۱۰ تا از دانشمندان دیوانه انیمه ها

۱۰ تا از دانشمندان دیوانه انیمه ها

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دانشمندان دیوانه انیمه ها کدامند؟ انیمه تمایل زیادی به شخصیت‌های فوق‌العاده دارد که هر کاری را که انجام می‌دهند به افراط می‌رسانند و دانشمندان دیوانه بیان کامل این موضوع هستند. در طول سال‌ها، انیمه‌ها (و مانگا) برخی از دیوانه‌ترین دانشمندان داستانی را به‌عنوان قهرمان‌ها، شخصیت‌های فرعی و اغلب شرور ها نشان داده‌اند.

چهره دانشمند دیوانه – چه رشته آنها جراحی باشد، چه زیست شناسی، روانشناسی یا جامعه شناسی – برای قرن ها جزء اصلی داستان ها بوده است. از فرانکشتاین گرفته تا فاوست و مورئو، این شخصیت‌ها از همه قوانین سرپیچی می‌کنند و از محدودیت‌های ممکن عبور می‌کنند. اگر به این معنی باشد که تحقیقات آنها موفقیت آمیز باشد، هیچ هزینه ای خیلی زیاد نیست. آنها شغل، بدن و فرزندان خود را فدای پیشرفت علمی خواهند کرد، و وقتی این کار را انجام دهند، ناگزیر به معنای چیزهای وحشتناکی برای همه اطرافیانشان است، اگر نه برای کل جهان. اینها بی رحم ترین دانشمندان دیوانه در انیمه هستند.

 

Shou Tucker - Fullmetal Alchemist

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دانشمندان دیوانه انیمه ها

قبل از دکتر دیوانه، کیمیاگر دیوانه بود که مرزهای دگرگونی را تا آنجا که می‌رفت پیش می‌برد. شو تاکر هیچ مفهومی از مرزها ندارد که نباید شکسته شوند، همانطور که برادران الریک وقتی دخترش را با سگش ترکیب می‌کند تا در تاریک‌ترین لحظه‌ی کیمیاگر فول متال یک واهی عاقل بسازد، متوجه می‌شوند. او قبلاً همین کار را با همسر مرحومش انجام داده است و مصمم است تکنیک خود را با نزدیک ترین موضوعاتی که در دست دارد، کامل کند: آنهایی که او را بیشتر دوست دارند و به او اعتماد دارند.

اگرچه شو در مورد پیشرفت علمی غوغا می کند، نفس خشمگین و خودشیفتگی او در هر کلمه اش به خود خیانت می کند. او هیچ تصوری از افراد دیگر ندارد که قابل تامل باشد: آنها فقط برای استفاده او هستند. وقتی او را گرفتار می کنند، هیچ پشیمانی ندارد، تنها تلخی است که هیچ کس نبوغ او را درک نمی کند.

Cioccolata - JoJo’s Bizarre Adventure

دانشمندان دیوانه انیمه ها

جراحی یک رشته ظریف است که بر پایه هزاران سال علم پزشکی بنا شده است. Cioccolata حتی قبل از اینکه یک قاتل و شکنجه گر برای Passione شود، همه اینها را در زباله انداخت. او به‌عنوان یک پزشک، عمداً به اشتباه تشخیص می‌داد که بیماران نیاز به جراحی دارند تا آنها را روی میز عمل خود بگذارد، جایی که آنها را با یک بی‌هوشی ناکارآمد باز می‌کرد تا بیدار شوند و از درد آگاه شوند.

پس از اخراج شدن به دلیل کشتن “تصادفی” یک بیمار، چیوکولاتا به عنوان یک جنایتکار کاملاً ناامید شد و به گروه جنایی Passione پیوست. او به‌طور ماهرانه‌ای، Sorbet و Gelato، اعضای دیگر Passione را به دستور Boss برش می‌دهد، و این کشتن را تا حد امکان طولانی و عذاب‌آور می‌کند. حتی زمانی که گرین دی در حال انجام کارهای سنگین است، سیوکولاتا هنوز از دانش پزشکی خود در نبرد استفاده می کند و تا جایی که لازم است خود را برش داده و دوخته است.

Akihiro Kanou - Tokyo Ghoul

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دکتر کانو بخشی از یکی از بهترین قسمت‌های اول انیمه و چرخشی بزرگ به سمت پایان مانگای توکیو غول است. در ابتدا، مخاطب بر این باور است که پیوند اعضای ریزه کانشیرو به کن کانکی آسیب دیده آخرین تلاش برای نجات کانکی از مرگ است. اما تبدیل ناخواسته کانکی به یک غول بسیار هدفمند بود.

کانو که از بیماری مهلک مادرش آسیب دیده و قصد دارد بشریت را وادار کند تا از چنین چیزهایی عبور کند، انسانی است که به درخت آئوگیری کاملاً غول پیوسته است. کانکی ممکن است موش آزمایشگاهی ارزشمند او باشد، که او مشتاقانه می خواهد موفقیتش را تکرار کند، اما او تنها قربانی کانو نیست. او تاکیزاوا را به طرز وحشیانه ای شکنجه می کند و کورونا و ناشیرو را رها می کند، که به او اجازه دادند از روی وفاداری روی آنها آزمایش کند، در حالی که آنها به اندازه کافی نیستند.

Huey Laforet - Baccano!

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دانشمندان دیوانه انیمه ها

ریوگو ناریتا، نویسنده، شخصیت‌های دانشمند دیوانه بسیاری خلق کرده است، از زیلارد کویتز گرفته تا شینرا کیشیتانی و حتی ایزایا اوریهارا. با این حال، هیچ یک از آنها کاملاً شبیه Huey Laforet از Baccano نیست که قرن ها زندگی او کاملاً وقف آزمایش های جامعه شناختی و کیمیاگری او بوده است. هیوی به هر طرف نگاه می کند، افراد دیگر را نمی بیند، فقط مواد خام را می بیند.

زیبا و جذاب، او به اندازه کافی کاریزماتیک است که کل فرقه را متقاعد کند که آنها را جاودانه می کند و دو دخترش به هر دستور او عمل می کنند. چین و لیزا برخی از سوژه‌های تجربی مورد علاقه او هستند، از موافقت با درخواست چین که پدرش صدای او را ببرد تا هرگز اسرار او را فاش نکند، تا اینکه لیزا توسط یک انسان شبیه‌ساز که او نیز خلق کرده است، تسخیر شود.

Nina Einstein - Code Geass

دانشمندان دیوانه انیمه ها

در ابتدا، نینا یک مهندس باهوش اما خجالتی است که پرنسس Euphemia را می‌پرستد، اما وقتی او در فاجعه‌ای کشته می‌شود که انیمه را برای همیشه تغییر می‌دهد، نینا نیز به‌طور جبران‌ناپذیری شکسته می‌شود. پوسته ای از خود سابقش که غم و اندوه برای Euphemia و نفرت از غیر بریتانیایی ها را فرا گرفته است، او خود را به سمت ایجاد ابرسلاح هایی برای انتقام گرفتن می اندازد، که می تواند قدرت ویرانگر را از ساده ترین مواد تشکیل دهد.

نینا به وحشتناک ترین شکل ممکن ثابت می کند که به خاطر پتانسیل علمی محض به نام خانوادگی خود عمل می کند. F.L.E.I.J.A. موشکی که او تولید می کند و سوزاکو مجبور می شود توکیو را منفجر کند و ۳۵ میلیون بی گناه را به قتل برساند. اگرچه این موضوع او را بیدار می کند که تحقیقات او واقعاً چقدر وحشتناک بوده است، اما دیگر دیر شده است: در حالی که او در تلاش است تا جبران کند، اشنایزل در حال حاضر قلعه شناور خود داموکلس را با چندین F.L.E.I.J.A متصل می کند.

Washuu Hakubi - Tenchi Muyo!

دانشمندان دیوانه انیمه ها

همانطور که زنان بیگانه زیبا خانه او را پر می کنند، تنچی ماساکی خیلی سریع متوجه می شود که جهان بسیار عجیب تر از آن چیزی است که او فکر می کرد. یکی از عجیب ترین چیزهای موجود در آن Washuu است که در چندین زمینه علمی نابغه است. او برای بیست هزار سال، بدون توجه به عواقب آن، دقیقاً همانطور که می‌خواهد، به خاطر سرگرم کردن خود عمل کرده است.

Washuu دستگاه‌هایی می‌سازد که صدمه زیادی به زمان و مکان وارد می کند، سلاح‌هایی که کهکشان‌ها را از بین می‌برند و خلاقیت‌های مهندسی شده ژنتیکی مانند دخترش ریوکو. در یک تداوم، او حتی یکی از الهه‌هایی است که جهان را خلق کرده است.

The Doctor - Hellsing Ultimate

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دکتری از جهنم که از پزشکان دیوانه واقعی الهام می‌گیرد، سرد، بی‌رحمانه و در مورد خلق سلاح‌های جنگی عالی است. او با تکنیک های جراحی خود، ابرسربازان خون آشام را خلق می کند. او همچنین دلیلی است که The Major بدن سایبورگ خود را دارد و خودش به نوعی توانسته است جوانی خود را برای چندین دهه حفظ کند.

دکتر برای تأمین بودجه تحقیقات خود با هر کسی، حتی نازی ها، متحد خواهد شد. روپوش آزمایشگاهی او همیشه آغشته به خون است، نشان از هر جنایتی که مرتکب شده است، که از آن پشیمان نیست. زندگی مینیون‌هایش برای او مانند زندگی دیگران بی‌معنی است: اگر شکست بخورند، او از ریزتراشه‌هایی که در مغز آنها کاشته است استفاده می‌کند تا با فشار دادن یک دکمه آنها را منفجر کند.

Orochimaru - Naruto

دانشمندان دیوانه انیمه ها

دانشمندان دیوانه انیمه ها

نام اوروچیمارو به دلایل خوبی در سرتاسر دهکده برگ منفور و ترسناک است. اوروچیمارو که میل به جاودانگی داشت، آزمایش های وحشتناکی را روی هم روستاییان خود انجام داد. هنگامی که او دستگیر و تبعید شد، او فقط مجموعه موضوعات خود را گسترش داد، با استفاده از شینوبی‌های جوان که او را به دنبال خود و روستاهای کوچک‌تری که تحت سلطه خود درآورده بود، دستکاری کرد. تحقیقات او به تاریک ترین اعماق آنچه که جوتسوهای ممنوعه قادر به انجام آن هستند فرو می رود و هزینه ای هنگفت دارد.

Orochimaru ممکن است یکی از بالاترین تعداد کشته را در میان دانشمندان دیوانه در انمیه ها داشته باشد. تنها در یکی از آزمایش‌های او با سلول‌های هوکاگه، شصت کودک ربوده شده زیر چاقوی او می‌میرند. بحث برانگیز است، اوروچیمارو تا پایان ناروتو بازخرید می شود، و زمانی که بوروتو اتفاق می افتد، او “به سادگی” یک مرد عجیب و غریب و شیفته علم و متحد ارزشمند کونوها است.

Mayuri Kurotsuchi - Bleach

دانشمندان دیوانه انیمه ها

Shinigami of Soul Society خوش شانس هستند که مایوری تصمیم می گیرد در کنار آنها بماند. از دشمنان تا متحدان تا دخترش که به شدت کتک خورده است، او با خوشحالی همه را تحت آزمایش های دردناک قرار می دهد. مانند شو تاکر، او از این ایده که هر کسی می‌تواند به هر کاری که او انجام می‌دهد ایراد بگیرد، گیج شده است: بالاخره او یک نابغه است، بنابراین احتمالاً نمی‌تواند اشتباه کند.

مایوری به آن زیرمجموعه ای از دانشمند دیوانه تعلق دارد که از آزمایش روی خود نیز خوشحال است. در تعقیب اکتشافات جدید، او اعضای بدن خود را بریده است، اندام های خود را مرتب کرده و به خود و پیشرفت های بانکای خود داده است. او در نهایت برتری خود را به عنوان دانشمند دیوانه آلفای بلیچ با کوبیدن دانشمند دیوانه رقیب خود، سایلاپورو گرانتس به اثبات می رساند.

Franken Stein - Soul Eater

دانشمندان دیوانه انیمه ها

استاین از زمانی که بچه بود مخفیانه شریک اسلحه‌اش را در خواب باز می‌کرد، چیزهایی را که بیشتر دوست دارد پنهان نمی‌کرد: تشریح، تشریح و تشریح بیشتر. در دنیایی که جنون یک فساد فیزیکی و قدرتمند روح است، افرادی که در معرض آن هستند مانند استین در خطر واقعی تسلیم شدن و تبدیل شدن غیرقابل بازگشت هستند.

Soul Eater با توجه به نوع سریالی که هست، استین کاملاً مرد خوبی است، پیچیده تر از یک دانشمند دیوانه معمولی. در مقایسه با مدوسا، دانشمند دیوانه بسیار بی ثبات تر، استاین در اصل مرد خوبی است، به شدت از دانش آموزانش محافظت می کند و دائما برای حفظ اخلاق خود مبارزه می کند، مهم نیست چقدر برای او سخت باشد. جایی که مدوسا فرزندش کرونا را به عنوان یک آزمایش شکنجه می‌کند و در نهایت به خاطر آن هم در انیمه و هم در مانگا می‌میرد، استین (امیدوارم) فقط درباره اینکه بچه‌اش و ماری را خوکچه هندی می‌کند شوخی می‌کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *