۰

بازی Skull Island: Rise of Kong طبق گزارش ها در یک سال ساخته شد

بازی Skull Island: Rise of Kong

طبق گزارش The Verge، بازی Skull Island: Rise of Kong تنها در یک سال ساخته شد. این نشریه توانست با اعضای تیم توسعه در استودیو IguanaBee که جزیره Skull: Rise of Kong را توسعه داده بود، در تماس باشد.

یکی از توسعه دهندگان فاش کرده است که کار روی این بازی از ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شده است و قرار است تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد.

سازنده که نامش فاش نشده است، گفت: «فرایند ساخت این بازی از ژوئن سال گذشته آغاز شد و قرار بود در ۲ ژوئن سال جاری به پایان برسد. بنابراین روند توسعه یک ساله.

یک توسعه دهنده سابق از IguanaBee اظهار داشت که این دوره برای کار با ناشر GameMill مناسب است. طبق گزارش‌ها، این ناشر به دلیل قراردادی با استودیوها برای توسعه بازی‌های مبتنی بر IPهای اصلی در دوره‌های زمانی کوتاه برای انتشار سریع، شهرت دارد.

توسعه‌دهنده سابق گفت: «برای ما بسیار عادی بود که همه اطلاعات مربوط به پروژه در اختیار ما قرار نمی‌گرفت. “که در هنگام کار بسیار خسته کننده بود زیرا مجبور بودیم با اطلاعات محدودی که در دست داشتیم بداهه سازی کنیم.”

با توجه به توسعه‌دهندگانی که با The Verge صحبت کردند، به نظر می‌رسد که به این واقعیت هم برمی‌گردد که IguanaBee به‌عنوان یک استودیو در یک چرخه بی‌پایان مجبور به توسعه بازی‌ها بر اساس قرارداد با ناشران به منظور باز نگه داشتن استودیو بود.

شایان ذکر است که، به طور معمول، توسعه یک بازی بسته به محدوده بازی و اندازه استودیو، ممکن است بین یک سال تا نیم دهه طول بکشد. حتی استودیوهای مستقل معمولاً به بیش از یک سال نیاز دارند تا بازی‌هایی را برای سیستم‌های مدرن توسعه دهند. در گذشته، زمانی که پلتفرم‌های بازی از نظر فنی محدودتر بودند، زمان کوتاه یک ساله برای توسعه بازی بسیار رایج‌تر بود.

توسعه دهندگان دیگری که در این استودیو کار می کنند اظهار داشته اند که IguanaBee تمایل دارد این قراردادها را بپذیرد تا بتواند بازی هایی را که واقعاً می خواهد بسازد.

صادقانه بگویم، آنها نسبت به بقیه اعضای تیمی که برای GameMill کار می کردند، بسیار با انگیزه و مشتاق تر به نظر می رسیدند. چه کسی می‌داند چرا.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *