۰

سرور های بازی Second Extinction در سال ۲۰۲۴ خاموش می شوند

سرور های بازی Second Extinction

سرور های بازی Second Extinction در سال ۲۰۲۴ خاموش می شوند

بازی شوتر کشتار دایناسورهای Second Extinction، در حال پایان دادن به توسعه آن است. توسعه‌دهنده رسما اعلام کرد که از فهرست فروش حذف می‌شود و سرورها در سال ۲۰۲۴ خاموش می‌شوند. در کنار عدم دستیابی به موفقیت مورد نظر، تیم با “مشکلات غیرقابل پیش‌بینی روبرو شد که آنها را از خروج از دسترسی زودهنگام و پیش‌نمایش بازی منع کرد.”

Systemic Reaction که در اکتبر ۲۰۲۰ برای دسترسی زودهنگام راه اندازی شد، در ابتدا قصد داشت نسخه ۱.۰ را در سال گذشته منتشر کند. با این حال، چند “مسئله حیاتی” منجر به عقب رانده شدن آن شد. متأسفانه، مشخص شد که تیم کوچک آنها فاقد منابع لازم برای رسیدن به اهداف کیفی و خروج از دسترسی زودهنگام و پیش‌نمایش بازی است و سرمایه‌گذاری لازم برای انجام این کار برای آنها بسیار زیاد بود.

پس از ارزیابی گزینه‌های و تلاش در طول این سال برای یافتن راه‌حل‌های بالقوه دیگر، این واقعیتی شد که تیم آنها باید با آن روبرو شود.

در حالی که این بهترین وضعیت برای توسعه‌دهنده یا کسانی که دسترسی زودهنگام را خریداری کرده‌اند، نیست، هیچ اخراج‌ای وجود نداشته است. “علاقه، استعداد و مهارت تیمی که روی Second Extinction کار کرده‌اند، در پروژه‌های دیگر در گروه Avalanche Studios به خوبی استفاده می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *