۰

یوبیسافت فکر می‌کند که بازی‌های فیزیکی هیچوقت از بین نخواهند رفت

یوبیسافت

یوبیسافت فکر می‌کند که بازی‌های فیزیکی هیچوقت از بین نخواهند رفت

در حال حاضر یک انقلاب دیجیتال در حال وقوع است – و یوبیسافت به خوبی در مرکز این فشار پیشرونده به سمت سرویس‌های بازی‌های دیجیتالی و میزبان ابری قرار گرفته است. اکنون که خرید Activision توسط مایکروسافت به پایان رسیده است، Ubisoft آماده می‌شود تا میزبانی از بازی‌های Activision Blizzard را در سرویس بازی Ubisoft+ خود قرار دهد.

در یک مصاحبه داخلی، معاون توسعه تجارت یوبی سافت، کریس ارلی، در مورد آینده رسانه های دیجیتال – و فیزیکی – صحبت کرد. او اصرار داشت که اگرچه فروش بازی‌های فیزیکی ممکن است در طول زمان کاهش یابد، اما آنها هرگز به طور کامل از بین نخواهند رفت – مهم نیست که دانلودهای دیجیتال و بازی‌های مبتنی بر ابر چقدر محبوب شوند.
این یک دنیای دیجیتال است

یک نسخه دیجیتالی از کنسول های فعلی ایکس باکس و پلی استیشن وجود دارد – و شایعاتی مبنی بر اینکه کنسول بعدی نینتندو سوییچ ممکن است یک نسخه مبتنی بر ابر نیز داشته باشد، منتشر شده است. با این حال، هنوز هم بازیکنان زیادی وجود دارند که یک بازی فیزیکی را به جای بازی دیجیتال انتخاب می‌کنند، و حتی آخرین به‌روزرسانی سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ شامل معرفی یک درایو دیسک قابل اتصال است.

کریس ارلی که به عنوان بخشی از یک مصاحبه داخلی صحبت می کرد، توضیح داد:

بازار نسخه کلکسیونی وجود دارد. جنبه هدیه دادن اقلام فیزیکی و امکان دسترسی به افراد برای اینکه بتوانند به راحتی یک بازی را در فروشگاه خریداری کنند و به دوستان یا خانواده خود هدیه کنند وجود دارد. برخی از افراد همیشه می خواهند یک دیسک فیزیکی داشته باشند. فقط فکر نمی کنم از بین برود. آیا فکر می کنم فروش فیزیکی ممکن است با گذشت زمان کمتر شود؟ مطمئنا، اما آیا هرگز به طور کامل از بین می رود؟ من اینطور فکر نمی کنم.

با این حال، اوایل از این فرصت استفاده کرد و در مورد مزایای پخش بازی ها صحبت کرد. او تاکید کرد که چگونه کاربران می‌توانند برای مثال یک بازی را بدون انتظار برای دانلود امتحان کنند – و همانطور که تکنولوژی بهتر می‌شود، خود سرویس نیز بهتر می‌شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *