۰

آلپاری فیلتر شد؟ | محدودیت کاربران ایرانی برای ورود به آلپاری!

آلپاری فیلتر شد؟ | محدودیت کاربران ایرانی برای ورود به آلپاری!

یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای ورود کاربران ایرانی به بازار فارکس، عدم خدمات‌دهی بسیاری از بروکرهای معتبر جهانی به ایرانیان است. علت اصلی این موضوع تحریم‌هایی است که در سالیان اخیر همیشه گریبان‌گیر ایرانیان بوده و باعث شده تا طیف وسیعی از افراد تازه کار و یا حرفه‌ای، برای ثبت نام در بروکرها با مشکل مواجه باشند.

یکی از بروکرهایی که محبوبیت بسیار زیادی میان معامله‌گران ایرانی بازار فارکس دارد و سخت‌گیری‌های زیادی در قبال ایرانیان ندارد، آلپاری نام دارد. بروکر آلپاری نامی شناخته شده در میان معامله‌گران ایرانی در بازار فارکس است به‌طوریکه تقریبا غیرممکن است که یک ایرانی فعال در بازار فارکس نام آلپاری را نشنیده باشد.

اما مدتی است بسیاری از کاربران ایرانی برای ورود به آلپاری دچار مشکلاتی هستند و دسترسی به سایت این بروکر برای افراد سخت شده است. در این میان زمزمه‌هایی درمورد فیلتر آلپاری به گوش می‌رسد. اما آیا آلپاری فیلتر است؟

در این مطلب به بررسی کامل خدمات و امکانات بروکر آلپاری و همچنین محدودیت ایجاد شده برای برخی کاربران و راه‌حل‌های آن خواهیم پرداخت.

آیا آلپاری فیلتر است؟

بسیاری از کاربران هنگام ورود به سایت این بروکر، برای ثبت نام و یا واریز و برداشت، با مشکلاتی مواجه هستند و سایت این بروکر با آی‌پی ایران در دسترس نمی‌باشد. باید بدانید که سایت این بروکر از طرف ایران مسدود شده است. اما راه‌‎حل چیست؟

برای ورود و دسترسی با سایت آلپاری لازم است از یک VPN استفاده کنید تا محدودیت‌های موجود را از بین ببرید. یکی از نکات مهم در مورد انتخاب یک VPN برای ورود به سایت آلپاری این موضوع است که آی‌پی وی پی ان شما نباید متعلق به کشور ایالات متحده آمریکا باشد. در این صورت برای استفاده از خدمات این بروکر برای شما مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

بروکر آلپاری برای بهبود این وضعیت مواردی را به شما پیشنهاد می‌کند که عبارت است از:

انتخاب اکسس پوینت با پینگ کم در متاتریدر

استفاده از اینترنت خانگی

استفاده از VPN مناسب

آیا سرمایه ایرانیان در بروکر آلپاری مسدود می‌شود؟

با توجه به مشکلات موجود برای ورود به سایت آلپاری و استفاده از خدمات این بروکر، برخی شایعات در مورد شناسایی دارایی کاربران ایرانی و همچنین مسدود شدن سرمایه آنان به گوش می‌رسد. این موضوع همواره جزو مشکلات ایرانیان بوده و موجب ترس بسیاری از معامله‌گران می‌شود.

اما باید بدانید محدودیت‌های موجود برای استفاده از خدمات این بروکر از طرف ایران است و آلپاری هیچ‌وقت سخت‌گیری‌های زیاد و شدیدی در قبال کاربران ایرانی نداشته است و همیشه جزو اولین انتخاب‌های معامله‌گران ایرانی برای فعالیت و خرید و فروش در بازار فارکس بوده است.

چرا آلپاری بهترین انتخاب برای معامله‌گران ایرانی است؟

همانطور که در قبل گفته شد، تحریم‌های علیه ایرانیان فرایند انتخاب و واریز وجه در یک بروکر مناسب را برای ایرانیان بسیار دشوار کرده است. اما آلپاری با خدمات و اعتبار مناسب می‌تواند بهترین انتخاب برای معامله‌گران ایرانی باشد.

بروکر آلپاری در سال ۱۹۹۸ در روسیه فعالیت خود را آغاز کرد. این بروکر هم اکنون پس از گذشت بیش از ۲۱ سال، کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و سطح خدمات این پلتفرم کاربران را از فعالیت در هر بروکر دیگری بی‌نیاز می‌کند.

حداقل واریزی در این بروکر یک دلار است و با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی، بستر مناسبی را برای فعالیت در بازار فارکس برای افراد در سراسر دنیا فراهم کرده است که این بروکر را به یک بروکر با سابقه و مناسب تبدیل کرده است.

آیا بروکر آلپاری معتبر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از ثبت نام و واریز وجه در هر بروکر از اهمیت زیادی برخوردار است، بررسی اعتبار و رگوله بروکر مورد نظر است. یک بروکر مناسب باید توانایی حفاظت از دارایی و اطلاعات شخصی کاربران در برابر انواع تهدیدات را داشته باشد.

شرکت Alpari (Comoros) Ltd در سازمان خدمات بین‌المللی جزیره موهلی با شماره HY00423015 به ثبت رسیده و از این نهاد اجازه فعالیت به عنوان کارگزار و شرکت تسویه وجوه بین‌المللی تحت مجوز شماره T2023236 را دارد.

دومین مجوز بروکر آلپاری، FINACOM یا Financial Commission (خدمات کمیسیون مالی) است. این یک شرکت خصوصی است که در جهت حل اختلاف بین مشتری و بروکر فعالیت می‌کند و دارایی‌های مشتریان را تا سقف معینی بیمه می‌کند.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر آلپاری

روش‌های واریز و برداشت در یک بروکر فارکس اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد و برای انجام معاملات موفق در بازار فارکس بسیار حیاتی هستند. وجود روش‌های واریز و برداشت مطمئن و موثر، امکان انتقال سریع و آسان سرمایه را فراهم می‌کند. این امکان به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا به صورت سریع به موقعیت‌های معاملاتی و فرصت‌های بازار واکنش نشان دهند. علاوه،براین، امکان انتقال دارایی‌ها با استفاده از روش‌های امنیتی پیشرفته می‌تواند از تاخیرهای پیش‌بینی نشده جلوگیری کند. بنابراین انتخاب یک بروکر با روش‌های واریز و برداشت مناسب و مطمئن می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا معاملات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

انواع روش‌های واریز و برداشت در بروکر آلپاری عبارتند از:

وب مانی

تتر

بیت کوین

اسکریل

نتلر

پرفکت مانی

سخن پایانی

در این مقاله محدودیت‌های موجود در بروکر آلپاری و همچنین راه‌حل‌های لازم برای دور زدن این محدودیت‌ها برای شما کاربران عزیز مورد بررسی قرار گرفت.

بروکر آلپاری همواره جزو بهترین انتخاب‌ها برای معامله‌گران ایرانی بوده و سطح اعتبار و خدمات این بروکر می‌‌تواند برای هر فرد مناسب و قابل قبول باشد. البته برای انتخاب یک بروکر مناسب لازم است هر فرد با توجه به نیاز و دانش معاملاتی خود، همه گزینه‌های موجود را بررسی کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *