۰

داستان بازی Assassin’s Creed: Mirage

داستان بازی Assassin's Creed: Mirage

داستان بازی Assassin's Creed: Mirage

داستان بازی Assassin’s Creed: Mirage

بازی ۱۱ سال قبل از نسخه Valhalla در دوران خلافت عباسی جریان دارد و داستان Basim یک دزد خیابانی جوان و دوستش Nehal را در شهر «انبار» روایت می‌کند. (این شهر در دوران ساسانیان جزئی از ایران بوده ولی اکنون در کشور عراق قرار دارد.) Basim در طول عمر خویش درگیر رویاهایی از یک جن هیولا بوده که Nehal در درمان او کمک کرده است. با این که Basim فقط یک دزد ساده می‌باشد، تلاش‌ها و آرزوهای بیشتری برای پیوستن به Hidden Ones دارد ولی Roshan که یکی از افراد Hidden Ones است، به او این اجازه را نمی‌دهد. این کار باعث می‌شود که Basim برای اثبات خویش، به صورت مخفیانه وارد قصر خلیفه شده تا صندوقچه‌ای که Hidden Ones و Templar Order به دنبال آن هستند را سرقت کند. او موفق می‌شود صندوقچه را یافته و آن را باز کند تا یک دست‌سازه‌ی دیسک‌مانندی بیابد. دست‌سازه با لمس Basim فعال شده و یک دید کوتاهی به او می‌دهد ولی این ارتباط، چند لحظه بعد به علت دخالت خلیفه قطع می‌شود. Nehal برای نجات Basim خلیفه را کشته و سپس هر دو از قصر فرار می‌کنند. این امر باعث می‌شود که گهبانان قصر، شروع به سلاخی تمام دزدان شناخته شده در شهر کنند که بسیاری از آن‌ها دوستان Basim بودند. Basim که به خاطر این کشتارهای اخیر ناراحت شده، Nehal را سرزنش کرده و راهش را از او جدا می‌کند. بنابراین با کمک Roshan موفق می‌شود تا از شهر فرار کرده و به قلعه‌ی کوهستانی Hidden Ones در منطقه‌ی Alamut برود.

او در طی چندین سال آینده، با تعلیم دیدن زیر نظر Roshan سرانجام به گروه Hidden Ones ملحق می‌شود. مدتی بعد مربی او Rayhan از نفوذ سریع Order در بغداد باخبر شده و تصمیم می‌گیرد تا گروهی از Hidden Ones را به رهبری Basim و Roshan برای تحقیق به شهر بفرستد. Basim پس از رسیدن به بغداد، متوجه می‌شود که پنج نفر از اعضای گروه به بالاترین سطوح از قدرت خلافت نفوذ کرده و مشغول حفاری یا مرمت دست‌سازه‌ی First One هستند. او با تعقیب چهار نفر از اعضای Order، آن‌ها را یکی پس از دیگری به قتل رسانده و توطئه‌های مربوطه را نیز خنثی می‌کند. در همین حال، دوباره با دوستش Nehal متحد شده و او را تشویق می‌کند تا در مورد دست‌سازه‌ای که Order به دنبال آن است و همچنین منبع آن‌ها تحقیق کند، زیرا متقاعد شده که او و Basim به نحوی با آن‌ها مرتبط هستند. پس از این‌که آخرین عضو Order یعنی Qahiba به دست Basim ترور می‌شود، در آخرین لحظات ادعا می‌کند که Basim برای یافتن پاسخ‌های خویش به یکی از معابد First One در زیر منطقه‌ی Alamut برود. در حینی که Qahiba قصد دارد اطلاعات بیشتری را فاش کند، توسط Roshan کشته شده که به Basim توصیه می‌کند بهتر است بیشتر از این تحقیق نکند، زیرا در غیر این صورت به دلیل سرپیچی از اصول و قوانین Hidden Ones با او مثل یک دشمن رفتار خواهد کرد ولی Basim از او اطاعت نکرده و با Nehal به سمت منطقه Alamut می‌رود.

داستان بازی Assassin's Creed: Mirage

داستان بازی Assassin’s Creed: Mirage

او پس از رسیدن به مقصد، متوجه می‌شود که آنجا قبلاً توسط نیروهای Order مورد حمله قرار گرفته، بنابراین با جمع‌آوری بازمانده‌های Hidden Ones، دست به ضدحمله زده و با نابودی نیروهای دشمن به ورودی معبد دسترسی پیدا می‌کند ولی ناگهان با حمله‌ی Roshan به او، مبارزه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد. پس از پیروزی Basim در این مبارزه، او همراه با Nehal به جلوی معبد رفته و درب ورودی به خاطر حضور Basim خود به خود باز خواهد شد.

او در داخل معبد، یک محفظه‌ی ایستایی از First One را یافته و متوجه می‌شود که Nehal هرگز وجود نداشته است. در واقع Nehal و جنی که او را تسخیر کرده بودند، بازنمایی خاطرات سرکوب‌شده‌ی او در نقش Loki هستند، بنابراین تصمیم می‌گیرد با Nehal ترکیب شده و خاطرات گذشته‌ی خود را به دست آورد. او پس از خروج، به Hidden Ones بازگشته و Roshan نیز به نشانه‌ی اعتراض، استعفا می‌دهد. Basim که اکنون متوجه شده او تناسخی از Loki می‌باشد، از تولد دوباره‌ی خود خوشحال است و مشتاقانه منتظر اتحاد مجدد با کسانی است که مسئول زندانی شدن او بودند. (AC Valhalla)

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *