۰

داستان بازی Bully به صورت کامل

داستان بازی Bully

داستان بازی Bully

داستان بازی Bully

بازی در شهر خیالی Bullworth واقع در منطقه New England ایالات متحده اتفاق می‌افتد. Jimmy Hopkins قهرمان ۱۵ ساله‌ی داستان، در حالی که مادر و ناپدری جدیدش در ماه‌عسل به سر می‌برند، از هفت مدرسه‌ی قبلی اخراج شده و به مدت یک سال به مدرسه شبانه‌روزی خصوصی شهر یعنی Bullworth Academy فرستاده می‌شود. محوطه مدرسه به سبک معماری Neo Gothic طراحی شده و آنجا محیط اصلی بازی می‌باشد، در حالی که بقیه‌ی شهر به تدریج با پیشروی در داستان باز خواهد شد.

شهر Bullworth از چهار ناحیه اصلی تشکیل شده است:

  • مرکز شهر که بخش تجاری آن به حساب می‌آید.
  • منطقه حومه‌ای Old Bullworth Vale که عمارت‌های شهر، ساحل و نمایشگاه تفریحی در آن واقع شده‌اند.
  • منطقه فرسوده و زاغه‌نشین New Coventry که عمدتاً از خانه‌های مسکونی تشکیل شده است.
  • پارک Blue Skies که یک منطقه صنعتی متشکل از کارخانه‌ها، ساختمان‌های صنعتی، اسکله‌های شهر و پارکینگ تریلرهای مسافرتی می‌باشد.

از آنجایی که داستان بازی شامل یک سال تحصیلی کامل می‌شود، بنابراین ظاهر و رنگ Bullworth با تغییر فصل‌ها نیز دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد، به ویژه فصل سوم که نزدیک به تعطیلات کریسمس می‌باشد.

پس از اخراج شدن Jimmy Hopkins از هفت مدرسه‌ی قبلی و رفتن به Bullworth Academy او با Ralph Crabblesnitch مدیر مدرسه ملاقات کرده که مدیر از او می‌خواهد مطابق قانون رفتار کند. او به زودی با Gary Smith و Peter Kowalsky دانشجوی سال اول دوست شده و شروع به همکاری با آن‌ها می‌کند تا بتواند بر گروه‌های‌های مختلف Bullworth با اسامی Bullies و Nerds و Preppies و Greasers و Jocks و Townies تسلط پیدا کند. با این حال Gary که به طرز فزاینده‌ای دچار شک و تردید می‌شود و سرانجام به Jimmy خیانت کرده و او را در یک مبارزه زیرزمینی در برابر Russel Northrop رهبر گروه Bullies قرار می‌دهد ولی Jimmy می‌تواند Russell را شکست داده و او را مجبور کند که دیگر مزاحمتی ایجاد نکند و همچنین احترام گروه Bullies را نیز به دست بیاورد.

پس از چندین ماه Jimmy با Peter همکاری می‌کند تا بقیه گروه‌ها را برای بازگرداندن صلح به Bullworth تحت سلطه‌ی خود بگیرد. او کار خود را با گروه Preppies شروع می‌کند اما در لحظه پیروزی، Gary آن‌ها را بر علیه Jimmy می‌کند. Jimmy در پاسخ به این کار، وارد یک مبارزه بوکس شده که توسط Derby Harrington رهبر گروه Preppies برگزار می‌شود ولی با وجود پیروزی او، گروه Preppies از پذیرش سلطه Jimmy امتناع ورزیده و همگی با او مبارزه می‌کنند که در نهایت شکست می‌خورند.

بعد از این ماجرا توجه Jimmy به گروه Greasers جلب شده و موافقت می‌کند که به رهبر آن‌ها Johnny Vincent کمک کند تا رابطه بین دوست‌دخترش Lola Lombardi و Gord Vendome که عضوی از گروه Preppies می‌باشد را افشا کند. گروه Greasers پس از این‌که Jimmy مجبور به جبران خسارت با Preppies با خرابکاری قلمرو Greasers می‌شود، به سمت Jimmy می‌روند. بعد از این‌که Garry به Johnny در مورد صمیمیت زیاد Jimmy با Lola اطلاع می‌دهد، او Jimmy را به دام می‌اندازد اما در نهایت شکست خورده و رهبری گروه Greasers را به او واگذار می‌کند.

در ادامه Jimmy برای تسلط بر گروه Jocks که به عنوان قدرتمندترین گروه در نظر گرفته می‌شوند، از رقیب اصلی آن‌ها یعنی گروه Nerds کمک می‌گیرد. وقتی که افراد گروه Ners از کمک امتناع می‌ورزند، Jimmy رهبر آن‌ها Earnest Jones را شکست داده و احترام گروه آن‌ها را نیز به دست می‌آورد. Earnest برای از بین بردن شهرت گروه Jocks از Jimmy می‌خواهد عکس‌های نامناسبی از Mandy Wiles سردسته‌ی تشویق‌کنندگان گرفته و سپس آن‌ها در سراسر شهر پخش کند ولی Jimmy بعداً به Mandy ترحم کرده و عکس‌ها را پاک می‌کند که این کار، محبت Mandy را به دنبال خواهد داشت. پس از خرابکاری Jimmy در بازی فوتبال گروه Jocks آن‌ها تحقیر شده و سپس مبارزه‌ای بین او و رهبرشان Ted Thompson شکل می‌گیرد که Jimmy برنده‌ی آن خواهد بود.

داستان بازی Bully

داستان بازی Bully

مدتی بعد Jimmy به خاطر متحد کردن همه‌ی گروه‌ها تحت سلطه‌ی خود و بازگرداندن صلح به Bullworth از شکوه و احترامی که به دست آورده، غافل شده و هیچ اطلاعی ندارد که Gary قصد دارد او را سرنگون کند. Gary رهبران تمام گروه‌ها را متقاعد می‌کند که Jimmy را تحت فشار قرار دهند تا تالار شهر Bullworth را خراب کرده و گروه Townies که به دنبال انتقام از مدرسه هستند را استخدام می‌کند تا برای تحقیر گروه‌ها، با آن‌ها یک سری شوخی‌های خطرناک انجام دهند. این کار باعث می‌شود که گروه‌ها رهبری ضعیف Jimmy را علت حادثه‌های اخیر دانسته و علیه او شورش کنند. پس از اطلاع Crabblesnitch از خرابکاری Jimmy در تالار شهر، Gary احترام او را به دست آورده و پس از منصوب شدن او به عنوان مبصر، Jimmy از آنجا اخراج می‌شود.

با این که Jimmy در ابتدا شکست خود را می‌پذیرد اما Peter او را تشویق به انتقام‌گیری از Gary می‌کند. Jimmy برای متقاعد کردن گروه Townies و مقابله با Gary تصمیم می‌گیرد از Zoe Taylor یکی از اعضای آن‌ها کمک بگیرد که قبلاً به خاطر متهم کردن آقای Burton معلم ورزش مدرسه به آزار جنسی، باعث شده از آنجا اخراج شود. Jimmy پس از کمک به Zoe برای انتقام‌گیری از Burton همراه با او و Russell به پاتوق گروه Townies حمله کرده و پس از شکست دادن رهبر آن‌ها یعنی Edgar Munsen به او توضیح می‌دهد که چگونه Gary از هر دوی آن‌ها سوءاستفاده کرده و بدین طریق، احترام گروه Townies را به دست می‌آورد.

در همین حال Gary و دوستانش Crabblesnitch را گروگان گرفته و جنگی تمام عیار بین گروه‌ها به راه می‌اندازد. گروه Townies به همراه Russell به Jimmy کمک می‌کنند تا رهبران گروه‌ها را متقاعد به عدم درگیری کرده و به او اجازه دهند تا در ساختمان مدرسه با Gary مقابله کند. او در نهایت Gary را تا پشت‌بام تعقیب کرده و در آنجا با یکدیگر مبارزه می‌کنند که با سقوط هر دوی آن‌ها از پشت‌بام و وارد شدن به دفتر Crabblesnitch خاتمه می‌یابد. Crabblesnitch سپس Burton را به خاطر اقداماتش علیه Zoe به همراه Gary اخراج می‌کند، Peter را به عنوان مبصر منصوب می‌کند و با اجازه دادن به او و Zoe برای بازگشت به Bullworth با Jimmy آشتی می‌کند. در آخرین صحنه دوستان، معلمان و متحدان Jimmy را تشویق می‌کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *