۰

۲ بازی رایگان پلی استیشن پلاس اکتبر ۲۰۲۳ مشخص شد

بازی رایگان پلی استیشن پلاس اکتبر 2023

طبق معمول، سری بعدی بازی رایگان پلی استیشن پلاس اکتبر ۲۰۲۳ PlayStation Plus Essential زودتر فاش شد. به طور خاص، دو مورد از سه نسخه رایگان اکتبر ۲۰۲۳ قبل از رونمایی رسمی پلی استیشن به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد بازی ترسناک بقا، The Callisto Protocol، پیشنهادی عالی برای مشترکین باشد. دومین بازی رایگان فاش شده، Farming Simulator 22، نمی تواند متفاوت از این باشد، بنابراین دانستن هویت سومین و آخرین بازی رایگان PS Plus برای ماه اکتبر جالب خواهد بود.

با نزدیک شدن به هالووین، زمان خوبی برای تماشای اولین بازی از استودیوی Striking Distance خالق Dead Space، Glen Schofield است. The Callisto Protocol که در دسامبر سال گذشته در حد انتظارات عالی منتشر شد، با Dead Space مطابقت نداشت، که انصافاً دسترسی به آن بسیار دشوار بود. همچنین اهداف فروش خود را از دست داد، که منجر به اخراج بیش از ۳۰ توسعه دهنده در Striking Distance در ماه اوت شد. اسکوفیلد، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Striking Distance، در این ماه داوطلبانه استعفا داد.

پروتکل Callisto یک تطابق کامل برای PlayStation Plus است. بررسی‌های بی‌نظیر احتمالاً برخی از طرفداران Dead Space را از خرید بازی در هنگام عرضه باز داشته است، اما اکنون اعضای PS Plus می‌توانند پروتکل Callisto را بدون نیاز به خرید آن امتحان کنند.

در همین حال، Farming Simulator 22 کاملاً مشخص است. آیا می خواهید کشاورزی انجام دهید اما نمی خواهید هر روز قبل از سحر از خواب بیدار شوید؟ خب، این فرصت شماست. اگرچه این جدیدترین نسخه از این سری نیست، اما جدیدترین نسخه در پلی استیشن است. Farming Simulator 23 اوایل امسال روی نینتندو سوییچ و اندروید راه اندازی شد.

بازی‌های رایگان ماه اکتبر PlayStation Plus Essential از ۳ اکتبر تا ۷ نوامبر در دسترس خواهند بود. در ضمن، فراموش نکنید که بازی‌های رایگان ماه سپتامبر PS Plus را دریافت کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *