۰

چقدر زمان برای اتمام Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نیاز است؟

آیا به منطقه Dogtown در Cyberpunk 2077: Phantom Liberty می روید؟ خطرات و دسیسه های بیشتری در انتظار V است، اما پاداش های زیادی نیز در انتظار اوست. همانطور که با مرک ها مبارزه می‌کنید و با مأموران سابق FIA ملاقات می‌کنید، به زودی متوجه خواهید شد که این درگیری بزرگ‌تر از آن چیزی است که می‌توانید تصور کنید. راهنمای ما در مورد اینکه چقدر زمان برای اتمام Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نیاز است؟ و همچنین ماموریت های اصلی که می توانید انتظار داشته باشید صحبت می کند. به همین ترتیب، یادآوری می شود که این مقاله حاوی اسپویل های جزئی است.

  • تقریباً ۱۵ تا ۲۰ ساعت طول می کشد تا Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را تمام کنید، با این فرض که شما فقط روی ماموریت های اصلی تمرکز می کنید.
چقدر زمان برای اتمام Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نیاز است؟

همانطور که در بررسی Phantom Liberty ذکر شد، در صورت تکمیل ماموریت‌های اصلی و همچنین تمام مأموریت‌های جانبی و کنسرت‌ها، می‌توانید حدود ۳۰ ساعت انتظار داشته باشید. در واقع، بخش‌هایی در کمپین وجود دارد که از شما خواسته می‌شود چند روز منتظر بمانید تا در بازی بگذرید و شما را وادار می‌کنند که در این مدت کنسرت‌ها را امتحان کنید.

همچنین رازهای مختلفی برای یافتن وجود دارد، مانند کارت های جدید تاروت و ترمینال های Relic. در نهایت، می‌توانید در فعالیت‌های تکرارشونده، مانند ایردراپ و کارهای پیک راننده شرکت کنید، که پاداش‌های زیادی را به همراه دارد.

چقدر زمان برای اتمام Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نیاز است؟

خلاصه کمپین

راه های مختلفی برای شروع داستان Cyberpunk 2077: Phantom Liberty وجود دارد. ابتدا تماسی از یک نترونر به نام Songbird دریافت خواهید کرد. از آنجا به داگ تاون سفر خواهید کرد، منطقه جدیدی که زمانی بخشی از پاسیفیکا بود، اما اکنون توسط یک سرهنگ ناراضی به نام هانسن اداره می شود. در نهایت، شما با شخصیت های دیگری مانند Solomon Reed آشنا خواهید شد.

شایان ذکر است که برخی از ماموریت‌ها معمولا سریع هستند، جایی که شما در حال دویدن و تیراندازی برای از بین بردن دشمنان خود هستید. در همین حال، باقی آنها جلسات توجیهی دارند، با اطلاعاتی در مورد نحوه نفوذ شما به یک مرکز (کمی شبیه یک فیلم جاسوسی). علاوه بر این، اسپویل بیش از حد، تصمیمات مهمی وجود دارد که باید در بخش‌های بعدی توسعه اتخاذ کنید، که یکی از آنها منجر به یک داستان کاملا مجزا و یک پایان جدید برای کمپین اصلی می‌شود.

چقدر زمان برای اتمام Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نیاز است؟

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *