۰

بازی XDefiant یوبیسافت ممکن است در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه شود

بازی XDefiant یوبیسافت ممکن است هنوز تاریخ انتشار رسمی نداشته باشد، اما می تواند بسیار نزدیک به انتشار باشد. در یک پست وبلاگ جدید، مارک روبین، تهیه کننده اجرایی، پرده ای را از آنچه که در انتشار یک بازی رخ می دهد کنار زده است، و توضیح می دهد که XDefiant دقیقا در کجا قرار دارد.

این وبلاگ به جزئیاتی در مورد روند ارسال بازی‌ها بر روی پلتفرم‌هایی مانند پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس می‌پردازد، با روبین هشدار می‌دهد که “گاهی اوقات شفافیت کامل مانند نوشیدن از یک شلنگ آتش‌سوزی است، بنابراین امیدوارم همه تشنه باشید!”

بازی XDefiant یوبیسافت

به زبان ساده، توسعه دهندگان موظفند یک نسخه از بازی خود را برای پلتفرم ها مانند ایکس باکس و سونی ارسال کنند، بنابراین تیم های آنها می توانند بررسی کنند که بازی از منظر پلتفرم به درستی کار می کند. پس از اینکه یک بازی در این فرآیند چراغ سبز دریافت کرد، معمولاً یک یا دو هفته دیگر طول می کشد تا برای انتشار آماده شود. در حالی که XDefiant از طریق این فرآیند در پایان ماه جولای ارائه شد، در ابتدا مطابقت را رعایت نکرد.

اکنون یوبی‌سافت آماده است تا بازی را دوباره ارسال کند و دو نتیجه احتمالی باقی بماند. اگر بازی بدون مشکل بگذرد، XDefiant می‌تواند در اواسط تا اواخر سپتامبر منتشر شود. این احتمال وجود دارد که بتواند یک مجوز مشروط دریافت کند، به این معنی که XDefiant تنها در صورتی برای انتشار عرضه می‌شود که یک پچ یک روزه برای رفع مشکلات باقی‌مانده داشته باشد. اگر اینطور باشد، انتشار آن به اوایل یا اواسط اکتبر به تعویق خواهد افتاد.

XDefiant یک بازی شوتر رایگان آینده از یوبیسافت است که تعدادی از فرنچایزهای بازی های خود را نیز شامل می شود. این بازی با بازی Call of Duty مقایسه شده است و تهیه کننده اجرایی آن مارک روبین به خاطر کارهای قبلی خود در فرنچایز CoD شناخته شده است. XDefiant برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *