۰

صداپیشگان بازی‌های ویدیویی ممکن است اعتصاب کنند

اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA پس از پیوستن به اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که در ماه مه آغاز شد، هفته‌ها است که برای یک قرارداد فیلم و تلویزیون جدید اعتصاب کرده است. این اعتصاب ممکن است به زودی شامل صداپیشگان بازی های ویدیویی نیز شود، زیرا هیئت مدیره اتحادیه پیش از مذاکرات آتی رای را برای همه اعضا ارسال کرده است.

اتحادیه این رای را در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد تا برای آنچه در این مقاله «تاریخ‌های مذاکره آتی با شرکت‌های بازی‌های ویدیویی امضاکننده» می‌خواند، آماده شود. طبق گزارش SAG-AFTRA، قرارداد قبلی نزدیک به یک سال پیش تمدید شد و مذاکره کنندگان جدید قرار است در ۲۶ سپتامبر آغاز شوند.

صداپیشگان بازی‌های ویدیویی

«شرکت‌های بازی‌های ویدیویی امضاکننده» ذکر شده در پست SAG-AFTRA به شرح زیر است:

Activision Productions Inc.
Blindlight LLC.
Disney Character Voices Inc.
Electronic Arts Productions Inc.
Epic Games, Inc.
Formosa Interactive LLC.
Insomniac Games Inc.
Take Two Productions Inc.
VoiceWorks Productions Inc.
Warner Bros Games Inc.

فران درشر، رئیس SAG-AFTRA در بیانیه مطبوعاتی رسمی گفت: “اکنون قرارداد تعاملی (بازی ویدئویی) ما نیز به بن بست رسیده است.” بار دیگر ما با طمع و بی احترامی کارفرما مواجه هستیم. یک بار دیگر هوش مصنوعی اعضای ما را در خطر کاهش فرصت کار آنها قرار می دهد. و بار دیگر SAG-AFTRA از طرف اعضای خود در برابر ظلم ایستادگی می کند.”

شرایطی که SAG-AFTRA برای بازیگران بازی های ویدیویی درخواست می کند شامل افزایش نرخ برابر با بازیگران فیلم و تلویزیون، محافظت شغلی در برابر هوش مصنوعی و یک دوره استراحت اجباری پنج دقیقه در ساعت برای بازیگران جلوی دوربین است.

gamespot برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *