۰

ماجرای روح ترسا فیدالگو چسیت ?

روح ترسا فیدالگو

ماجرای روح ترسا فیدالگو چسیت

پس از جست و جوی اسم فیدالگو در اینترنت شاید این تعجب و ترس باشد که در ابتدا به سراغ هر کسی بیاید. ترسا یک «وایت لیدی» است.

وایت لیدی (بانوی سفیدپوش) روح مونثی است که در مناطق روستایی دیده می‌شود و در اکثر نقاط دنیا دیده شده است. وجه اشتراک آنها این است که یا گم شده‌اند یا همسرانشان به آنها خیانت کرده‌اند. وایت لیدی در آمریکا زنی است که لباسی سر تا پا سفید به تن دارد و در جاده‌ای که پیش از مرگش در آن تصادف کرده، دیده می شود.موج ماجرای ترسا فیدالگو که به اعتقاد عمومی یک وایت لیدی است در کشورهای اروپایی به صورت انتشار یک ویدیو در سال ۲۰۱۴ راه افتاد. این ویدیو سه جوان(دو پسر و یک دختر) را نشان می‌دهد که به اشتباه به جاده‌ای که به باور برخی بانوی سفید پوش در آن وجود دارد، می‌افتند.

این ویدئو نشان می‌دهد، دیوید(یکی از این سه جوان داخل خوردو) که از خریدن دوربین جدیدش خوشحال بود در حال فیلمبرداری از اطراف خود است. آنها دختری سفیدپوش را که کنار جاده ایستاده سوار می‌کنند. ترسا خودش را معرفی می‌کند و بعد از دو دقیقه محلی را با دست نشان می‌دهد و درخواست می‌کند بایستند و می‌گوید: «آنجا آنجا. جایی که من تصادف کردم و مُردم».
دوربین به روی صورت ترسا می‌رود و چهره او را که تغییر کرده و به حالت زخمی و خونین (مانند زمان تصادفش) برگشته نشان می‌دهد. سه جوان از دیدن چهره او وحشت می‌کنند و سپس تصادف رخ می‌دهد. از آن تصادف تنها یکی از آن سه جوان زنده می ماند اما جسد ترسا در مکان حادثه پیدا نمی شود چرا که «ترسا فیدالگو در سال ۱۹۸۳ در یک تصادف در همان مکان مُرده بود!».
«ایندیپندنت» ژوئن ۲۰۱۴ در گزارشی در این‌باره نوشت: «این ماجرا به‌ویژه در میان جوانان و در شبکه‌های اجتماعی به طور مکرر و سریع انتشار یافت و در اصل پتانسیل این انتشار را دارا بود. این روزنامه چاپ لندن در ادامه نوشته بود: «اما حقیقت ماجرا تنها یک داستان به کارگردانی «دیوید ربردا»است.بنابر این گزارش، کارگردان «ترسا» به شبکه پرتغالی تی‌وی۱، گفته از اینکه داستانش موفق بوده و به درازا کشیده، خیلی خوشحال است و سعی بر پیدا کردن یک اسپانسر برای نمایشنامه فیلم جدیدش دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *