۰

سند محرمانه FBI از حضور بیگانگان فضایی

سند محرمانه FBI از حضور بیگانگان فضایی

سند محرمانه FBI از حضور بیگانگان فضایی و انفجار یوفو در رازول آمریکا

پس از ۶۵ سال (۲۰۱۲) یک سند محرمانه اف بی ای در مورد اینکه چگونه افسران پلیس و ارتش شاهد ادامه ی انفجار یک بشقاب پرنده در محدوده ی رازول بودند، فاش شد
این سند فوق محرمانه فاش می کند که یک افسر ارتش و یک افسر پلیس و یک گشت بزرگراه که همگی کیلیومتر ها از یکدیگر فاصله داشتند، یوفو (بشقاب پرنده) را در حال سقوط در بیکرانه ی آسمان دیدند.
این سه نفر یک شی نقره ای رنگ در هوا که به زمین نزدیک می شد را دیدند.در این سند امده است : تعدادی از ساکنان آن منطقه که از فوق موثق ترین شاهدین این حادثه هستند آن انفجار را دیدند که پس از آن، شی با سرعت ناباورانه و سرسام آوری به زمین افتاد..چندین شاهد این قضیه را به “اف بی ای” گفتند که انها بشقاب پرنده ی دیده  اند که با سرعت بسیار زیاد به زمین اصابت کرده.
همچنین در میان اسناد، یادداشتی از “گای هتل” مامور ویژه که رئیس اداره در واشنگتتن در سال ۱۹۵۰ بود وجود دارد که ظاهرا تایید می کند که بیگانگان فرازمینی در “رازول” در “نیومکزیکو” سقوط کرده اند.
در یکی از دیگر اسناد که نام آن “بشقاب پرنده ها” می باشد “هتل” فاش می سازد که این شی نقره ای پس از نظامی کردن منطقه در آن روز و پراکنده کردن ساکنین پس از مدتی بطور کامل توسط نیروهای نظامی و جاسوسی آمریکا و بطور مرموزانه جمع آوری شد و به مکانی سری برده شد. یکی از ان سه مامور (مامور نیروی هوایی ارتش) این اطلاعات را در اختیار “هتل” قرار داد. 
مامور ویژه “هتل” می نویسد: افرادی که در این بشقاب پرنده بودند، بدنی شبیه به انسان داستند اما قدر آن ها، نزدیک به ۱متر بود.

سند محرمانه FBI از حضور بیگانگان فضایی

آنها لباسهایی از جنس آهن با زمینه ای زیبا پوشیده بودند و بدنشان به مانند لباس های که توسط جت های تندور و خلیان های تستی پوشیده می شود بود.
آنها توسط دولت امریکا در منطقه ای سری در محوطه ای کاملا نظامی کالبدشکافی شدند.
مقامات ارتش یک اعلامیه مطبوعاتی منتشر کردند که اینگونه شروع می شود : شایعات در مورد بشقاب پرنده دیروز زمانی به حقیقت پیوست که مامور اطلاعات نیروی هوایی، توانست این بشقاب پرنده را به چشم بوضوح ببیند.
بعد از آن، این خبر تیتر پر سر و صدای روزنامه ها شد. اما ارتش به سرعت و بسیار ناگهانی داستان را تغییر داد و ادعا کرد که آن شی تنها یک بالن بوده است نه یک یک یوفو!!
و از آن زمان تا چندین سال قبل نیز شاهدین و ساکنین منطقه با مصاحبه های متعدد هرگز زیر بار این این ادعای به قول خودشان مسخره ی دولت نرفتند!

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *