۰

عملکرد RTX 4060 Ti با کارت گرافیک Radeon RX 6750 GRE فقط با ۲۹۹ دلار

کارت گرافیک Radeon RX 6750 GRE

این اطلاعات از کاربر Bilibili و وبلاگ نویس فناوری، 小敌鸽 (از طریق ITHome) گرفته شده است، که بیان می کند که AMD می تواند یک کارت گرافیک کاملاً جدید آماده کند که از معماری قدیمی RDNA 2 استفاده می کند. گفته می‌شود که کارت گرافیک Radeon RX 6750 GRE (نسخه Golden Rabbit) دومین نسخه GRE است که امسال عرضه می‌شود و دیگری Radeon RX 7900 GRE است.

گفته می‌شود که پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon RX 6750 GRE عمدتاً توسط تنها یک AIB تولید می‌شوند و آن Yeston خواهد بود. Yeston تا حد زیادی یک برند آسیایی-اقیانوسیه با حداقل حضور در بازارهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا است، اما همانطور که با RX 7900 GRE دیدیم، این کارت در بخش خرده فروشی جهانی در دسترس بود، حتی اگر از طریق OEM و System Integrators باشد. بنابراین ممکن است مورد مشابهی را در این کارت نیز ببینیم.

همچنین این اولین باری نیست که شاهد تغییر کاربری پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX 6700 برای مقابله با RTX 4060 Ti NVIDIA هستیم. Sapphire همچنین چند ماه پیش نسخه جدیدی از ۶۷۵۰ XT را ساخت که با RTX 4060 Ti رقابت می کند.

هیچ مشخصاتی گزارش نشده است اما گفته می شود ۶۷۵۰ GRE نسخه ارتقا یافته RX 6750 XT است. Radeon RX 6750 XT و RX 6700 XT هر دو پیکربندی هسته مشابهی دارند که تفاوت اصلی آنها در سرعت کلاک است. در همین حال، RX 7900 GRE یک کاهش مشخصات را از برادران XT و XTX خود ارائه کرد. بنابراین این یک موقعیت واقعاً عجیب است که در آن GRE می تواند یک ارتقاء مشخصات و حتی یک تنزل بر اساس نحوه تصمیم گیری AMD برای بازاریابی آن باشد. RX 6750 XT دارای ۱۲ گیگابایت VRAM با مجموع ۴۰ واحد محاسباتی در یک پکیج باس ۱۹۲ بیتی است.

در مورد عملکرد، گزارش شده است که Radeon RX 6750 GRE قرار است با NVIDIA RTX 4060 Ti مقابله کند، چیزی که هنوز هیچ رقابت مناسب RDNA 3 را از تیم قرمز مشاهده نکرده است. همچنین طبق گزارش ها، قیمت کارت گرافیک مشابه RTX 4060 خواهد بود که با قیمت ۲۹۹ دلار آمریکا به فروش می رسد. بنابراین، برای عملکرد یک کارت گرافیک ۳۹۹ دلاری آمریکا که به اندازه کافی مناسب به نظر می رسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *