۰

ایجاد Memories توسط هوش مصنوعی Google Photos ممکن شد

هوش مصنوعی Google Photos

گوگل به آهستگی اما پیوسته ویژگی های بیشتر و بیشتر با کمک هوش مصنوعی را به برنامه های خود اضافه می کند و امروز Google Photos است که این ویژگی ها را دریافت می کند. این برنامه مدتی است که دارای یک جریان ثابت از ویژگی ها است و بسیار تکامل یافته است. این دیگر برنامه ای نیست که تمام عکس های شما را مدیریت کند، زیرا اکنون ویژگی های زیادی دارید. در حال حاضر، این برنامه دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد با کمک هوش مصنوعی خاطرات خود را ایجاد کنید و آن را حتی قدرتمندتر می کند. Google Photos با کمک بیشتر هوش مصنوعی به زودی یک برگه اختصاصی Memories خواهد داشت.

گوگل اکنون تصمیم گرفته است که Memories را یک درجه ارتقا دهد و پس از به روز رسانی، Google Photos اکنون دارای یک تب مخصوص Memories خواهد بود. البته همانطور که به نظر می رسد عمل می کند و کاربر می تواند به لحظات مورد علاقه خود از گذشته دسترسی داشته باشد. شما همچنین به ابزارهای مراقبتی که توسط هوش مصنوعی ارائه می شوند دسترسی خواهید داشت. این ابزار اساسا به طور خودکار عکس ها و فیلم ها را مدیریت می کند و برای کاربر Memories ایجاد می کند و البته شما می توانید کنترل کاملی بر این ویژگی داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر آنچه را که ویژگی جدید Memories در Google Photos برای شما ایجاد کرده است دوست ندارید، می‌توانید ادامه دهید و هر چیزی را که دوست ندارید حذف کنید. نه فقط این، بلکه می توانید تمام حافظه های ایجاد شده توسط برنامه را حذف کنید یا می توانید آنها را پنهان کنید. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند پیش برود و نام‌هایی را برای خاطرات مورد علاقه شما ایجاد کند، بنابراین اگر تصمیمی ندارید، فقط از هوش مصنوعی کمک بخواهید.

هوش مصنوعی Google Photos

علیرغم به‌روزرسانی جدید، Google Photos به شما کنترل کامل بر تمام سفارشی‌سازی‌ها می‌دهد، به این معنی که شما همچنان می‌توانید ادامه دهید و پیشنهاداتی را که برنامه به شما داده است ویرایش کنید. این ویژگی از امروز عرضه می‌شود، اما برای همه عرضه نمی‌شود، زیرا شرکت ذکر کرده است که فقط برای کاربران منتخب در دسترس است و مهمتر از آن، این ویژگی هنوز در حال آزمایش است. بنابراین، ما هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره چه زمانی منتشر می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *