۰

فیلم بعد از رفتن روز چهارشنبه اکران خواهد شد | با بازی صابر ابر و سارا بهرامی

فیلم بعد از رفتن

فیلم بعد از رفتن روز چهارشنبه اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی رضا نجاتی از جمله فیلم‌های موفق جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر بود؛ فیلمی که هم در فضای متفاوتی روایت می‌شود و هم ترکیب بازیگرانش کنجکاوی‌برانگیز است.

به گزارش کنترل امجی به نقل از فیلم‌نیوز، فیلم بعد از رفتن اولین فیلم رضا نجاتی است؛ کارگردانی که با ساخت چند فیلم کوتاه به سینما راه پیدا کرده و در جشنواره چهلم فیلم فجر برای ساخت فیلم «ارفاق»، سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه جشنواره را به دست آورده بود.

تمرکز فیلم روی زندگی پدر و پسری است که در جنوب کشور زندگی می‌کنند. مردی به نام آرش که بعد از جدایی از همسرش به جنوب کشور رفته تا دور از اعضای خانواده و آشنایانش با پسرش به زندگی‌اش ادامه دهد. خبر بازگشت زن، زندگی‌ آرش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. او سفری درپیش می‌گیرد تا رازی را کشف کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته‌آ پناهی‌ها، یسنا میرطهماسب، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند و روشنک گرامی.

فیلم بعد از رفتن

صابر ابر بازیگر نقش اصلی است؛ پدری که به تنهایی همراه پسرش در جنوب زندگی می‌کند و سال‌هاست در انتظار بازگشت همسرش مانده تا راز رفتنش را بداند. پانته‌ها پناهی‌ها با اینکه نقش طولانی ندارد اما با گریم متفاوت و گویش جدید در نقش زنی جنوبی به میدان آمده و مدل جدیدی از بازی‌اش را به نمایش گذاشته است.

یکی از مهمترین برگ برنده‌های فیلم، بازی بهرام شاه‌محمدلو است. او بعد از سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون و تئاتر، این اواخر حضور کمرنگی در سینما داشت و حالا با موها و محاسن سفید در نقش پدری به نام میکائیل به میدان آمده که تاثیر زیادی در روند داستان فیلم دارد.

پوریا رحیمی‌سام هم که برای بازی در فیلم «زالاوا» سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل نصیبش شد و با سریال «خسوف» بسیار مورد توجه قرار گرفت، یکی از بازیگران اصلی فیلم است.

«بعد از رفتن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، در جشنواره فجر چهل‌ویکم در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم اول، نامزد سیمرغ شد.

این فیلم از چهارشنبه ۲۵ مرداد روی پرده سینماها رفته است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *