۰

بازی Call Of Duty Modern Warfare 3 همچنان برای PS4 و Xbox One عرضه می شود

هرچه بیشتر و بیشتر به چرخه کنسول فعلی نزدیک می شویم، استودیوهای بیشتری تصمیم می گیرند ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ را پشت سر بگذارند. اما Activision هنوز آماده انجام این کار نیست، زیرا بازی Call Of Duty Modern Warfare 3 (MW3) روی کنسول‌های نسل قبلی نیز قابل بازی خواهد بود.

به لطف گزارش IGN، می دانیم که این سردرگمی به دلیل محتوای Call of Duty به نام TheGamingRevolution شروع به افزایش یافت. آنها در ابتدا تصویری را از فروشگاه مایکروسافت در ۱۰ آگوست، توییت کردند که نشان می داد MW3 فقط در Xbox Series X|S قابل پخش است. این امر باعث سردرگمی شد زیرا چند روز قبل، پلی استیشن تریلر MW3 را در کانال یوتیوب خود با عنوان “Modern Warfare III – Is Coming | PS5 & PS4 Games” منتشر کرد.

بازی Call Of Duty Modern Warfare 3

گزارش ها توضیح می‌دهد که از زمانی که آن تصویر توییت شده است، وب‌سایت ایکس‌باکس به‌روزرسانی شده است که می‌گوید MW3 روی ایکس‌باکس وان قابل پخش خواهد بود و همچنین در اواخر سال جاری روی پلی‌استیشن ۴ نیز قابل پخش خواهد بود.

اطلاعات زیادی در مورد MW3 در دست نیست، اما تایید شده است که Makarov بازیکن شرور جدیدی (و نوستالژیک) خواهد بود که با آن روبرو خواهند شد و MW3 به طور رسمی در رویداد Warzone در ۱۷ آگوست معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *