۰

تمام اطلاعاتی که درباره آلتیمیت تیم بازی FC 24 میدانیم

EA Sports یک دیپ دایو برای آلتیمیت تیم بازی FC 24 منتشر کرده است. Ultimate Team برای سال ۲۰۲۴ شامل تعدادی ویژگی جدید از جمله PlayStyles و Evolutions و همچنین به‌روزرسانی‌های درخواستی و همچنین اضافه شدن فوتبال زنان برای اولین بار در FUT خواهد بود.

آلتیمیت تیم بازی FC 24

تحولات ( Evolutions ) :

Evolutions یک ویژگی کاملاً جدید در Ultimate Team است که به شما امکان می‌دهد بازیکنان را شخصی‌سازی و ارتقا دهید، با این پتانسیل که یک بازیکن با رتبه پایین‌تر را به یکی از بهترین عملکردهای خود تبدیل کنید. Evolutions به شما امکان ارتقای آمار کلی یا ویژگی‌های خاص را می‌دهد و حتی می‌تواند شامل سفارشی‌سازی یا ارتقای حرکات مهارت، سبک‌های بازی، موقعیت‌های جایگزین یا ضعف پای بازیکن باشد. تکامل یک بازیکن همچنین ارتقاهای بصری منحصر به فردی را اضافه خواهد کرد.

مجموعه محدودی از Evolutions در هر فصل در دسترس خواهد بود، برخی به صورت رایگان در دسترس هستند و برخی دیگر به سکه یا ترکیبی از سکه ها و امتیاز برای باز کردن نیاز دارند. برخی از Evolutions نیز در طول فصل دارای محدودیت زمانی خواهند بود. هر اسلات Evolution نیازمندی‌های خاصی برای بازیکنانی است که می‌توان از آن برای ارتقا استفاده کرد، از دسته‌های گسترده‌ای مانند «هر بازیکن نقره‌ای» تا ویژگی‌هایی مانند «یک دفاع چپ با حرکات مهارتی ۳*»، به عنوان مثال‌هایی که EA ارائه می‌کند.

هنگامی که بازیکنی را به اسلات Evolution متعهد می‌کنید، باید چالش‌هایی را برای دریافت ارتقاء کامل کنید. مجدداً EA چند نمونه از چالش های Evolution ارائه کرده است، از “در ۵ بازی که با این بازیکن در ترکیب اصلی گل می زنید” تا “برنده شدن در ۱۰ مسابقه قهرمانی تیم نهایی با این بازیکن.” شما فقط می‌توانید در یک زمان روی یک Evolution کار کنید، اما می‌توانید آزادانه بین آن‌ها جابه‌جا شوید و پیشرفت شما هر بار ذخیره شود.

بازیکنان متعهد به یک Evolution غیرقابل تجارت خواهند بود و پس از متعهد شدن به یک اسلات، نمی توان آنها را پس گرفت یا از دست داد.

فوتبال زنان

معرفی فوتبال زنان به تیم Ultimate، پنج لیگ جدید را به بازی اضافه کرده است که هر باشگاه و بازیکنی از لیگ‌های زیر در هنگام راه‌اندازی در دسترس هستند:

سوپر لیگ زنان بارکلیز (انگلیس)
D1 Arkema (فرانسه)
Google Pixel Frauen-Bundesliga (آلمان)
لیگ F (اسپانیا)
لیگ ملی فوتبال زنان (ایالات متحده آمریکا)

تعداد منتخبی از باشگاه ها و بازیکنان لیگ قهرمانان زنان یوفا نیز از آغاز راه اندازی در دسترس خواهند بود. اضافه شدن لیگ های فوتبال زنان حدود ۱۶۰۰ بازیکن را به بازی اضافه می کند و بازیکنان زن و مرد می توانند با هم در یک زمین مسابقه دهند. پیوندهای جدید همچنین در لیگ های فوتبال مردان و زنان و باشگاه های وابسته اضافه شده است.

PlayStyles

PlayStyles یکی دیگر از ویژگی‌های جدید است که برای تکمیل رتبه‌بندی کلی اضافه شده است و نمای دقیق‌تری از نقاط قوت هر بازیکن ارائه می‌دهد. در حالی که هر بازیکن مجموعه‌ای از PlayStyles خواهد داشت، چند بازیکن برتر PlayStyles+ را نیز خواهند داشت، که اساساً حرکات امضایی انجام می‌شود ؛ به عنوان مثال، کله های قدرتی سم کر یا توانایی آکروباتیک هالند.

PlayStyles هم در کنار هم قرار دادن تیم خود و هم برای تعیین اندازه بازی قبل از بازی حریف مفید خواهد بود و به شما ایده بصری بیشتری از سبک بازی کلی تیم می دهد. بازیکنان دارای PlayStyles+ یک نماد روی صفحه آیتم خواهند داشت که به شما ایده ای از مهارت های خاص یک بازیکن می دهد، حتی زمانی که با آنها یا لیگ آنها آشنا نیستید.

تنها تعداد کمی از بازیکنان با PlayStyles+ راه‌اندازی می‌شوند، اگرچه به مرور زمان تعداد بیشتری از بازیکنان اضافه می‌شوند و بازیکنان همچنین می‌توانند PlayStyles را از طریق Evolutions شخصی‌سازی کنند.

اهداف ( Objectives )

اهداف در FC 24 به‌روزرسانی می‌شوند. و همچنین به‌روزرسانی بصری برای جذاب‌تر کردن صفحه، Objectiveها همچنین در چندین برگه پخش می‌شوند تا پیدا کردن آنها کمی آسان‌تر باشد. برای راحت تر شدن، دکمه Claim All را نیز دریافت خواهید کرد تا همه جوایز Objective خود را به یکباره بازخرید کنید.

بهبود ها

EA تعدادی بهبود کیفیت را بر اساس بازخورد بازیکنان برای Ultimate Team 24 در نظر گرفته است. آیتم‌ها یک طراحی مجدد بصری داده‌اند تا خواندن اطلاعات در یک نگاه آسان‌تر شود، و همچنین ارتقاهای زیبایی‌شناختی ارائه شده است که باعث می‌شود آیتم‌های ویژه حتی خاص‌تر شوند.

Position Modifier به طور کامل از بازی حذف شده است و به شما این امکان را می دهد که بازیکنان را تا جایی که می خواهید در تیم خود جابه جا کنید.

در ارتقاء به جستجوی باشگاه، بازیکنان قرضی اکنون هنگام تیم سازی در SBC پنهان می شوند. جستجوهای موقعیت در باشگاه شما اکنون به صورت پیش‌فرض شامل موقعیت‌های اصلی و جایگزین می‌شود، اگرچه می‌توانید فقط براساس موقعیت‌های اصلی جستجو کنید.

به منظور تراز کردن آنها با Heroes و بازیکنان معمولی، Icons اکنون تنها یک نسخه پایه در زمان راه اندازی خواهد داشت و نسخه های بیشتری در طول زمان منتشر می شود. هر آیکون در تیم شما همچنین برای هر لیگی که در تیم شما حضور دارد، یک سهم کمیستری اضافی ارائه می دهد. این جایزه با Nation Chemistry همراه می شود.

نحوه کار آیتم ها نیز ساده شده است — اکنون می توانید موارد سفارشی سازی را مستقیماً از صفحه آیتم های جدید تجهیز کنید. همچنین می‌توانید موارد تکراری غیرقابل تجارت را به صورت انبوه با نسخه‌های قابل مبادله در باشگاه خود تعویض کنید.

ارتقای نهایی شامل منوهای جدیدی است که برای آسان‌تر کردن قابلیت‌های مختلف تیم Ultimate Team و همچنین کاهش طول بازی Squad Battle از شش دقیقه در هر نیمه به ۴ دقیقه طراحی شده‌اند.

EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر برای Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC عرضه می شود. بازیکنانی که نسخه Ultimate را خریداری کنند، دسترسی زودهنگام دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *