۰

بازگشت قاتل اره ای Jigsa در فیلم Saw X

قاتل اره ای Jigsaw در فیلم Saw X

قاتل اره ای Jigsaw در فیلم Saw X باز می گردد.

Lionsgate از اولین تصویر و تاریخ انتشار جدید فیلم Saw X رونمایی کرد.

حساب رسمی Saw در توییتر خود نوشت: “#SawX اکنون یک ماه زودتر به سراغ شما می آید.” “۲۹ سپتامبر – خود را برای بازگشت Jigsaw آماده کنید.”

در Saw X می‌بیند که “جان کرامر (توبین بل) بیمار و ناامید به مکزیک سفر می‌کند تا برای یک روش پزشکی خطرناک و آزمایشی به امید درمان معجزه‌آسایی برای سرطانش را آزمایش کند. وقایع فیلم بین Saw I و Saw II اتفاق می‌افتد و می‌بیند که جان با نام مستعار Jigsaw، هنرمندان کلاهبردار را در تله‌هایی که به طرز دیوانه‌واری پیچ خورده است، قرار می‌دهد.

قسمت دهم این مجموعه محبوب ترسناک به کارگردانی کوین گروترت (Saw VI, Saw VII) بر اساس فیلمنامه ای از پیتر گلدفینگر (Jigsaw، Spiral) و جاش استولبرگ ساخته شده است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به Synnove Macody Lund، Steven Brand، Michael Beach، Renata Vaca، Paulette Hernandez، Joshua Okamoto و Octavio Hinojosa اشاره کرد و Shawnee Smith در نقش آماندا یانگ بازگشته است.

جان کرامر پس از اقدام به خودکشی پس از تشخیص سرطان نهایی خود، جیگساو با نام مستعار جان کرامر، بقیه عمر خود را صرف «آزمایش» اراده دیگران برای زندگی کرد. اگرچه او از نظر فنی در پایان Saw III مرد، اما به عنوان شخصیت شرور پس از مرگ Saw IV، Saw V، Saw VI و Saw 3D ادامه داد. Saw X نگاه شخصی تری به نماد ترسناک و روش هایی که او با تشخیص نهایی خود کنار آمد به ما می دهد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *