۰

پس از ۸ سال بالاخره فیلم Borderlands در سال ۲۰۲۴ اکران می شود

فیلم Borderlands

هشت سال از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، سرانجام فیلم Borderlands تاریخ اکران قطعی خواهد داشت.

تاریخ اکران فیلم Borderlands که در طول کامیک کان ۲۰۲۳ سن دیگو (از طریق Deadline) اعلام شد، به طور رسمی برای ۹ آگوست ۲۰۲۴، کمی بیش از یک سال دیگر تعیین شده است. با توجه به اینکه تقریباً هشت سال است که در مرحله ای از توسعه بوده است، انتظار چندان طولانی نیست!

فیلم Borderlands به کارگردانی الی راث است که بیشتر به خاطر فیلم‌های ترسناکی مانند تب کابین و هاستل شناخته می‌شود. پیش از این تایید شده بود که راث با کریگ مازین، که به عنوان خالق و نویسنده سریال Chernobyl و همچنین خالق و یکی از نویسندگان اقتباس The Last of Us شناخته می شود، فیلمنامه را نوشته است، اما او اخیرا و به طور مرموزی نام خود را از بخش نویسندگان حذف کرده است. وبسایت The Writer’s Guild اکنون جو کروبی را به عنوان یکی از نویسندگان فهرست کرده است. بسیاری تصور می‌کردند کروبی صرفاً نام مستعار مازین است، اما مازین این موضوع را بدون هیچ عباراتی رد کرده است.

بازیگران شامل کیت بلانشت در نقش لیلیت، کوین هارت در نقش رولند، جک بلک در نقش کلاپتراپ و جیمی لی کرتیس در نقش دکتر پاتریشیا تانیس می‌شود. بازیگرانی مانند شاین جکسون، جانینا گاوانکار، ادگار رامیرز، فلوریان مونته‌آنو، بابی لی، هیلی بنت، جینا گرشون نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: gamesradar

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *