۰

داستان بازی دیابلو Diablo 2

داستان بازی دیابلو Diablo 2

داستان بازی دیابلو Diablo 2

داستان بازی دیابلو Diablo 2

پس از اینکه قهرمان نسخه اول دیابلو را شکست می‌دهد، به این نتیجه می‌رسد که بهترین راه برای حفاظت از روح این شیطان این است که آن را در بدن خود قرار دهد. ولی همین امر باعث می‌شود تا بدن ضعیف قهرمان قدرت ایستادگی در برابر وسوسه‌های دیابلو را نداشته باشد و کم کم تسخیر شود. در نتیجه دیابلو دوباره زنده می‌شود و پای موجودات جهنمی را به دنیای انسان‌ها باز می‌کند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما به یک کمپ می‌روید و افراد حاضر در آن اتفاقاتی را که دیابلو مسبب آن‌ها بوده برای‌تان شرح می‌دهند. اولین اقدام شما رفتن به تریسترام و آزاد کردن دکارد کین است که در آنجا زندانی شده است. سپس در محیط‌های مختلف به دنبال سرنخ‌هایی از دیابلو خواهید رفت و در نهایت هم وارد جهنم می‌شوید تا با وی روبرو شوید.

بازی در مجموع چهار فصل دارد که در پایان فصل چهارم وارد جهنم شده و «دیابلو» و «مفیستو» را خواهید کشت. اما برادر دیگر آن‌ها یعنی «بال»، زنده می‌ماند.

بلیزارد یک سال پس از عرضه نسخه اصلی و در ۲۰۰۱ یک بسته الحاقی با نام Lord of Destruction نیز برای بازی عرضه کرد. این بسته الحاقی داستان «بال» را روایت می‌کرد که در پایان نسخه اصلی زنده مانده بود. این بسته کلاس‌های Assassin و Druid و فصل پنجم داستان را به بازی اضافه کرد یعنی فصلی که در مجموع ۶ ماموریت داشت و در نهایت با کشته شدن بال به پایان می‌رسید.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *