۰

هزینه هر ویدیو MrBeast چقدر است؟ | نگاه مستر بیست به امور مالی خود در یوتیوب

هزینه هر ویدیو MrBeast

هزینه هر ویدیو MrBeast چقدر است؟ سازنده محبوب محتوای یوتیوب، MrBeast، مقدار عجیب هزینه هایی را که برای ساخت یکی از جدیدترین ویدیوهایش صرف شده است، فاش کرد و اشاره کرد که تولید آن بیش از ۳ میلیون دلار هزینه داشته است. جیمی “MrBeast” دونالدسون از زمانی در پلتفرم تبدیل به ستاره شد، با پروژه های عجیب و غریب و شخصیت کاریزماتیک خود نامی برای خود دست و پا کرده است. محبوبیت بسیار زیاد او باعث شده است که MrBeast حتی از خالق محتوای پرکار PewDiePie که در حال حاضر نزدیک به ۱۷۰ میلیون مشترک دارد، عبور کند.

MrBeast به خاطر پول قابل توجهی که هنگام ساخت ویدیوهای خود در یوتیوب خرج می کند شناخته شده است. برخی از ویدیوهای او پروژه‌های بزرگ و پرهزینه‌ای را به نمایش گذاشته‌اند، مانند ارائه عمل جراحی برای ۱۰۰۰ نابینا به منظور بازگرداندن بینایی آنها. MrBeast با کارکنانش نیز به عنوان یک خالق بشردوست شناخته شده است و طبق گزارش ها، یک دهکده کامل در کارولینای شمالی را برای خود و کارمندانش خریده است. اکنون، MrBeast هزینه ساخت یکی از پروژه های ویدیویی عظیم خود را به اشتراک گذاشته است.

MrBeast در پستی که با مشترکان برتر توییتر خود به اشتراک گذاشت، چندین آمار مالی در مورد جدیدترین ویدیوی خود با عنوان “Train vs. Giant Pit” فاش کرد. طبق این توییت، MrBeast فاش کرد که این ویدیو تنها در عرض یک هفته از نمایش خود بیش از ۱۶۷۰۰۰ دلار درآمد داشته است. با این حال، این پست همچنین هزینه‌های پولی سرسام‌آور ساخت جدیدترین ویدیوی MrBeast را تأیید می‌کند، آزمایشی که یک قطار و چندین وسیله نقلیه دیگر را به یک گودال می اندازد که بیش از ۳ میلیون دلار هزینه داشت. MrBeast همچنین طرفداران خود را تشویق می کند تا در حساب توییتر او مشترک شوند و تأیید می کند که او اغلب جزئیات پشت صحنه کانال خود را به اشتراک می گذارد.

هزینه هر ویدیو MrBeast

در حالی که ثروت هنگفت MrBeast در یوتیوب به سازنده این امکان را می‌دهد که مرزهای پلتفرم را جابجا کند، او همچنین سرمایه‌گذاری‌های زیادی فراتر از ایجاد ویدیو انجام داده است. MrBeast رستوران های زنجیره ای مجازی خود را با MrBeast Burger در سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد و همچنین یک سری جدید از اسنک های شکلاتی را در سال گذشته با Feastables راه اندازی کرد. بر اساس گزارش ها، MrBeast حتی در حال بررسی نامزدی برای ریاست جمهوری ایالات متحده بوده است، هم خودش این ایده را بیان می کند و هم از طرفداران نظر می خواهد.

ظهور MrBeast به ستاره شدن یوتیوب، هم از طرف طرفداران و هم از سوی دیگر سازندگان، بدون بحث و جدل نبود. در اوایل سال جاری، لوگان پاول و لازاربیم، تولیدکنندگان دیگر محتوا، هر دو MrBeast را به شکار غیرقانونی کارمندان خود متهم کردند و به این نکته اشاره کردند که سردبیران برجسته تیم خود را برای MrBeast ترک کرده‌اند. ویدئوهای MrBeast درباره درمان نابینایی و ناشنوایی نیز بحث‌های گسترده‌ای را برانگیخته است و برخی احساس می‌کنند که دونالدسون ثروت خود را برای محبوبیت به رخ می‌کشد در حالی که دیگران از سیستم مراقبت‌های بهداشتی انتقاد می‌کنند. MrBeast مطمئناً با تلاش های جدید خود در آینده به بحث در بین طرفداران و سازندگان دیگر ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *