۰

گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد | گوشی پرچمدار Nothing Phone (2)

گوشی ناتینگ فون ۲ | Nothing Phone (2) کنون رسما معرفی شده است و در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت هایی را در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

گوشی ناتینگ فون ۲
گوشی ناتینگ فون ۲

گوشی ناتینگ فون ۲ ممکن است با نسخه (۱) یکسان به نظر برسد، اما این گوشی جدید دارای پشتی گرد است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز به‌روزرسانی دریافت کرد و اکنون از ۱۱ نوار LED تقسیم‌بندی شده با ۳۳ منطقه روشنایی LED تشکیل شده است و موارد استفاده جدیدی را برای اعلان هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می دهد.

می‌توانید برنامه‌های خاصی را به LED بالا سمت چپ برای اعلان‌های Essential Glyph اختصاص دهید که تا زمانی که اعلان را از منوی اعلان پاک نکنید، روشن می‌ماند. همچنین هیچ چیز SDK و API رابط Glyph آن را به روی توسعه دهندگان باز نمی کند، بنابراین ما احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه تری را در ادامه راه خواهیم دید.

گوشی ناتینگ فون ۲
گوشی ناتینگ فون ۲

Nothing Phone (2) با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد. بریدگی سوراخ پانچ اکنون در مرکز قرار دارد و دارای یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و پشتیبانی از فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است.

دوربین اصلی پشتی اکنون دارای سنسور IMX890 سونی (۵۰ مگاپیکسل) با لرزشگیر تصویر OIS و EIS و حالت‌های HDR و Motion Capture به روز شده است. دوربین الترا واید ۵۰ مگاپیکسلی از همان سنسور JN1 سامسونگ استفاده می‌کند، اما از قابلیت‌های پیشرفته HDR نیز بهره می‌برد.

گوشی ناتینگ فون ۲
گوشی ناتینگ فون ۲

یک چیپست Snapdragon 8 + Gen 1 در مرکز وجود دارد که جایگزین SD 778G+ در نسخه (۱) شده است. باتری در حال حاضر ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت است در حالی که سرعت شارژ بدون تغییر در ۳۳ وات سیمی و ۱۵ وات بی سیم باقی می ماند. قسمت نرم افزار توسط Nothing OS 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می شود که ویجت های جدید، رنگ های تم، طرح بندی پوشه ها و کاورهای مصور را اضافه می کند.

گوشی ناتینگ فون ۲
گوشی ناتینگ فون ۲

Nothing Phone (2) در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه می‌شود و از ۵۹۹ دلار/۵۷۹ پوند/۶۷۹ یورو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۹۹ دلار / ۶۲۹ پوند / ۷۲۹ یورو وجود دارد در حالی که مدل بالای ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۹۹ دلار / ۶۹۹ پوند / ۸۴۹ یورو تعیین شده است. فروش برای ۱۷ ژوئیه برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *