۰

راهنما پیدا کردن و سرقت کامیون های زرهی در GTA Online

راهنما پیدا کردن و سرقت کامیون های زرهی در GTA Online

کامیون‌های زرهی GTA Online بالاخره به لوس سانتوس و بلین کانتی بازگشتند، اگرچه ممکن است آنها را از قبل به خاطر نداشته باشید، مگر اینکه یک بازیکن قدیمی باشید. رویداد Freemode برای سرقت از Armored Trucks برای سودآوری پس از به‌روزرسانی در سپتامبر ۲۰۱۵ حذف شد، اما بازگشت آن با راه‌اندازی GTA Online San Andreas Mercenaries در ماه ژوئن رسما بازگشته است. برای تکمیل این سرقت به حداقل یک بمب چسبنده نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که از قبل در Ammu-Nation ذخیره کرده اید، سپس برای ردیابی مکان های کامیون زره پوش در GTA Online، دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

راهنما پیدا کردن و سرقت کامیون های زرهی در GTA Online

در مجموع ۱۰ مکان کامیون زرهی آنلاین GTA وجود دارد که این وسایل نقلیه می توانند در آنجا اسپاون شوند و همه آنها در نقشه بالا مشخص شده اند. از آنجایی که اینها رویدادهای حالت آزاد تصادفی هستند، ممکن است لازم باشد بین نقاط مختلف سفر کنید تا زمانی که یکی از آنها فعال شود. کامیون‌های زره پوش هم در لابی Public و هم در لابی Invite Only ظاهر می‌شوند، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید به تنهایی با آنها مقابله کنید، می‌توانید از بازیکنان دیگر دوری کنید، با این حال باید حداقل ۱۶ دقیقه قبل از شروع اسپاون در یک session حضور داشته باشید، بنابراین صبور باشید. هنگامی که با یک کامیون زره پوش روبرو شدید، طبق گزارش ها، ۲۰ دقیقه کول داون وجود دارد تا زمانی که کامیون بعدی ظاهر شود، بنابراین انتظار نداشته باشید که مجموعه ای از سرقت ها را به سرعت کنار هم انجام دهید.

سرقت کامیون های زرهی در GTA Online

هنگامی که یک کامیون زره پوش در نزدیکی شما ظاهر می شود، یک اعلان روی صفحه دریافت می کنید که درها را منفجر کنید و یک آیکون آبی روی نقشه ظاهر می شود تا بتوانید موقعیت ون امنیتی را ردیابی کنید. پشت آن برانید، سلاح خود را به Sticky Bomb تغییر دهید، سپس یکی را به سمت درهای پشت پرتاب کنید. قبل از منفجر شدن، فاصله ایمن را تنظیم کنید. منفجر شدن باعث باز شدن درها می شود و جعبه امنیتی بیرون می افتد، مطمئن شوید که کیس را از دست ندهید. از وسیله نقلیه خود خارج شوید و هنگام نزدیک شدن به کیس امنیتی برای جمع آوری آن، از دستور پیروی کنید، ۱۰۰۰ RP و ۲۵۰۰۰ دلار که تا ۱۹ جولای دو برابر شده و به ۵۰،۰۰۰ دلار رسیده است.

به محض اینکه در GTA Online به یک کامیون زره پوش حمله می‌کنید، سطح تعقیب دو ستاره را دریافت می‌کنید و وقتی درها را باز می‌کنید، دو محافظ زره‌دار خارج می‌شوند و شروع به تیراندازی به سمت شما می‌کنند. می توانید انتخاب کنید که آنها را از پای در بیاورید یا به سادگی کیس امنیتی را بگیرید و فرارکنید، پلیس ها را گم کنید و کار شما در اینجا تمام شده است.

منبع: gamesradar

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *