۰

تاریخ عرضه بتا iOS 17 برای آیفون

بتا iOS 17 برای آیفون

بتا iOS 17 برای آیفون

اپل iOS 17 را در رویداد WWDC 2023 خود در ژوئن با تغییرات اساسی و ویژگی‌های جدید معرفی کرد. در ابتدا فرض بر این بود که iOS 17 یک به روز رسانی جزئی با تمرکز بر پایداری پلتفرم خواهد بود. با این حال، اپل مطمئن شد که سیستم عامل با سهم نسبتاً بهبود یافته خود همراه است. بلافاصله پس از این رویداد، اپل اولین نسخه بتای iOS 17 را برای اهداف آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. این شرکت همچنین اعلام کرد که iOS 17 برای آزمایش برای عموم در دسترس خواهد بود.

iOS 17 دارای یک مرکز کنترل اصلاح شده است که نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه کنترل های مرتبی را نیز ارائه می دهد. شما این امکان را دارید که کنترل ها را بر اساس علایق خود سفارشی کنید. به غیر از این، لاک اسکرین در مقایسه با نسخه فعلی، بهبودهای زیادی نیز به دست آورده است. در حالی که طراحی کلی یکسان است، ابزارهای سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر مایل به نصب و آزمایش نسخه بتای عمومی iOS 17 هستید، اپل اعلام کرد که در ماه جولای در دسترس خواهد بود.

اپل در رویداد WWDC 2023 خود اعلام کرد که اولین نسخه بتای عمومی iOS 17 را در ماه جولای منتشر خواهد کرد که برای همه در دسترس خواهد بود تا آن را امتحان کنند. توجه داشته باشید که ما در حال حاضر در نیمه راه ماه جولای هستیم و هنوز منتظر نسخه بتا عمومی هستیم. این بدان معنی است که شرکت می تواند نسخه بتا را در این هفته یا هفته آینده اعلام کند. این به شما زمان زیادی می دهد تا یک نسخه پشتیبان امن از iPhone یا iPad خود تهیه کنید تا آخرین نسخه بتا را نصب کنید. به محض انتشار نسخه بتای عمومی iOS 17 به شما اطلاع خواهیم داد.

بتا iOS 17 برای آیفون

در حال حاضر، iOS 17 در سومین چرخه بتای خود قرار دارد، به این معنی که احتمالاً نسخه ای خواهد بود که اپل با برخی تغییرات برای آزمایش کنندگان بتا عمومی عرضه خواهد کرد. معمولاً نسخه‌های بتای اولیه iOS با باگ‌ها و مشکلاتی همراه هستند و همیشه عاقلانه است که منتظر یک ساخت پایدار باشید. همانطور که قبلاً ذکر شد، اپل نسخه بتا iOS 17 برای آیفون را در این ماه منتشر خواهد کرد، بنابراین مطمئن باشید که به این موضوع پایبند باشید.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *