۰

معرفی ۱۵ تا از بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳ تا کنون

بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳

امسال سال بزرگی برای DC Comics بود، و در حالی که سال ۲۰۲۳ تنها در نیمه راه است، در حال حاضر برخی از موارد شگفت انگیز به DCU اضافه شده است. پس از وقایع دلخراش Dark Crisis on Infinite Earths و Lazarus Planet، ابتکار Dawn of DC به طور جدی شروع شد و وضعیت موجود چندین شخصیت را تغییر داد. نه تنها سال بزرگی برای نمادین ترین شخصیت های DC بوده است، بلکه سال ۲۰۲۳ نیز تعداد قابل توجهی از شخصیت های جدید را به DCU معرفی کرده است. از تیم های عجیب و غریب و جدید گرفته تا قهرمانان انفرادی قدرتمند در ادامه با معرفی ۱۵ تا از بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳ تا کنون با کنترل امجی همراه باشید.

۱۵- Peacewrecker

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

همه طرفداران دی سی در مورد ضدقهرمان صلح طلب Peacemaker می دانند. اما اکنون او یک شریک جدید در جنایت به نام Peacewreacker دارد. Peacewrecker زیر نظر آماندا والر با Peacemaker کار می کند و چندین ماموریت با او رفته است. آنها با هم یادگاری مرموز به نام کلاه نفرت را پیدا کردند و با Arsenal و Black Canary مبارزه کردند. خیلی زود است که بگوییم وفاداری نهایی او کجاست، اما او یک ترکیب عالی برای Peacemaker است.

۱۴- Deadeye

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

آماندا والر اسرار زیادی دارد، اما یکی از عجیب‌ترین آنها وجود برادرزاده‌اش آرچی با نام مستعار Deadeye است. این شخصیت برای اولین بار در Lazarus Planet: Next Evolution ظاهر شد، جایی که او توانایی برقراری ارتباط با عمه خود را از طریق هواپیمای خاصش نشان داد. Deadeye همچنین یک قاتل فوق‌العاده است که می‌تواند با دشمنانی که بسیار خطرناک تر از او هستند مبارزه کند. با این حال، به نظر می رسد که آرچی بسیار بیشتر از عمه بدنام بی رحم خود دلسوزی دارد.

۱۳- Fadeaway

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

Blue Beetle فکر می‌کرد که دشمن جدیدی در Fadeaway دارد، با نام مستعار لئو لامونت. لامونت نوه Fadeaway اصلی است و از Cloak of Cagliostro خود استفاده می کند. با این حال، لئو بعداً به جیمی ریس فاش کرد که انتخاب آن‌ها پوشیدن این شنل نبوده و تنها چیزی که می‌خواهند این است که با بازگرداندن آرتیفکت هایی که پدربزرگ لئو دزدیده است، اوضاع را درست کنند.

۱۲- Nightbuster

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

Nightbuster با نام مستعار اولیویا دزموند، دختر دشمن نایت وینگ، Blockbuster است. بلاک باستر روح دخترش را به نرون فروخت و وقتی او برای جمع آوری آن آمد، نایت وینگ و تایتان ها از اولیویا محافظت کردند. با این اوصاف، او از قدرت و دوام بی‌نظیر پدرش برخوردار است و بیش از حد توانایی حفظ امنیت خود را دارد. او همچنین تحت تعلیم آمازون های Themyscira قرار گرفته است، که قول داده اند او را به عنوان یک جنگجو آموزش دهند.

۱۱- Justice Society قرن سی و یکم

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

The New Golden Age #1 با یک جنایت ظالمانه آغاز شد. پر دگاتون در حال گذراندن خط زمانی بود و انجمن های عدالت را در دوره های مختلف کشت. یکی از اولین قربانیانی که به این قتل عام دچار شد، انجمن عدالت قرن سی و یکم بود. در حالی که خوانندگان نمی توانند آنها را برای مدت طولانی ببینند، یک انجمن عدالت که در همان دوران لژیون سوپر قهرمانان وجود دارد، امیدواریم ایده ای باشد که دوباره مورد بازبینی قرار گیرد.

۱۰- The Cosmoteers

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

کانر کنت در Superboy: The Man of Tomorrow به فضا رفته تا خودش را پیدا کند. با این حال، چیزی که او پیدا کرده است موج جنایتی است که توسط یک ژنتیک سرکش معروف به Dominator X تداوم می یابد. با این حال، مبارزه با او تیم قهرمانان شبیه سازی شده، Cosmoteers است. Travv، Pira، و Rotur-Za در جهان سفر می کنند و Dominator X را هر کجا که می توانند متوقف می کنند. سوپربوی که احساس می کرد می تواند کمک کند، به تیم ملحق شد تا به آنها کمک کند تا قهرمانان بهتری شوند.

۹- Marilyn Moonlight

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

کلارک کنت در صفحات سوپرمن در مورد تاریخ متروپلیس چیزهای زیادی یاد می گیرد. در طول خاموشی ناشی از یک انگل ارتقا یافته، سوپرمن پس از برخورد با دشمنی که قدرت را تخلیه می‌کرد، ضعیف‌تر از همیشه بود. با این حال، او به مرلین مون نایت، یک شخصیت اسرارآمیز و افسانه ای از دوران قدیم متروپلیس برخورد کرد. Moonlight دارای توانایی های شدید مبتنی بر خورشید است که کلارک را شفا داد و به او قدرتی جدی داد.

۸- City Boy

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳

برای جشن گرفتن ماه AAPI، دی‌سی خط «We Are Legends» خود را ایجاد کرد که مجموعه‌ای از کتاب‌ها با حضور قهرمانان آسیایی، که یکی از آن‌ها City Boy بود، را به نمایش گذاشت. مجموعه قدرت کامرون کیم بسیار شبیه توانایی های منحصر به فرد جک هاکسمور عضو Stormwatch است. کامرون به شهرهایی که بازدید می کند متصل است و می تواند تقریباً هر کاری را در زمانی که در یک کلان شهر بزرگ است انجام دهد، مانند عبور از ساختمان ها و ایجاد آواتارهای فیزیکی شهرها.

۷- Degenerate

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

یکی از جدیدترین اعضای Doom Patrol، کاراکتر Degenerate یک متا انسان است که در نتیجه طوفان های جادویی در Lazarus Planet قدرت هایی به دست آورده است. متاژن Degenerate به او این امکان را می دهد که هر چه بدجنس تر شود قوی تر و بزرگتر می شود. برعکس، خوب بودن باعث ضعف او می شود. Degenerate هنوز در حال یادگیری مهارت هایش است، اما قدرت‌هایش او را به عجیب‌ترین قهرمانان جهان تبدیل می‌کند.

۶- Circuit Breaker

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

Still Force نیروی قدرتمند و مبتنی بر آنتروپی است که به عنوان ضد نیروی سرعت فلش عمل می کند. در حالی که Still Force تا حد زیادی توسط افراد شروری مانند Turtle استفاده می شد، Lazarus Planet: Dark Fate Circuit Breaker را معرفی کرد، قهرمانی که برای همیشه از Still Force استفاده می کرد. ژول ژوردین توانایی تخلیه انرژی دیگران و انتقال آن را دارد، مهارتی که به او کمک کرد جان همکارانش را نجات دهد.

۵- The Vigil

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳

دی سی تعدادی قهرمان را تحت خط جدید «We Are Legends» معرفی کرده است که یکی از آنها تیم مخفی Vigil است. این تیم متشکل از متا انسان های قدرتمندی مانند Arclight است که در برق تسلط دارد و Twitch، یک مبارز سریع غیرانسانی است. این دو با هم به ماموریت هایی می روند تا از جهان در برابر فناوری خطرناک و افرادی که از آن سود می برند محافظت کنند.

۴- Beast Girl

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

یکی دیگر از تازه‌کارهایی که در Unstoppable Doom Patrol شروع به کار کرد، قهرمان جوان و هیولا کارلی، با نام مستعار Beast Girl است. مانند Degenerate، زندگی کارلی پس از قرار گرفتن در معرض لازاروس رزین برای همیشه تغییر کرد. Beast Girl علاوه بر رشد خز، شاخ و سایر صفات حیوان مانند، توانایی تأثیرگذاری بر آمیگدال افراد را نیز به دست آورد. او می تواند وحشت کامل ایجاد کند یا کسی را آرام کند. Beast Girl هنوز در حال یادگیری معنای قهرمان بودن است، اما تا اینجای کار عالی عمل کرده است.

۳- Trinity

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

آینده Wonder Woman با اولین حضور دخترش، الیزابت مارستون پرینس، روشن تر شده است. الیزابت با نام مستعار ترینیتی که در Wonder Woman #800 دیده می شود، در کنار سوپرمن جان کنت و بتمن دامیان وین کار می کند. برخلاف مادرش، ترینیتی نه تنها یک، بلکه سه شلاق به کار می‌برد: طلا، نقره و سیاه.

۲- The Boom

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

Stargirl and the Lost Children یکی از وحشتناک ترین تراژدی ها را در DCU نشان داد : ناپدید شدن تعداد زیادی از همراهان دوران طلایی. یکی از این همراهان جودی گاریک، دختر جی گاریک، فلش اصلی است. در جایی که پدرش «Flash in the lighting» است، جودی خود را به‌عنوان «Boom in the thunder» توصیف می‌کند.

۱- The Envoy

بهترین قهرمان جدید دی سی 2023

بهترین قهرمان جدید دی سی ۲۰۲۳

Xanthe Zhou یکی از شخصیت های اصلی Spirit World و احتمالا قوی ترین شخصیت جدید دی سی است. Xanthe یک جادوگر قدرتمند است که در سن جوانی درگذشت اما خانه ای در دنیای روح پیدا کرد. به عنوان Envoy، زانته در دروازه های دنیای روح گشت می زند تا هر دو طرف را در تعادل نگه دارد. متأسفانه، کاساندرا کین توسط یک شیطان ربوده شد و اکنون زانته به شدت در تلاش است تا بت گرل را به خانه بازگرداند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *