۰

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته – ۹ تا ۱۶ تیر ۱۴۰۲

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

این هفته رقابت «فسیل» و «شهرهرت» وارد مرحله جدیدی شد و «شهرهرت» برای اولین بار بیشتر از نصف فروش هفتگی «فسیل» فروخت. با شکسته شدن این طلسم، به نظر می‌رسد رفته رفته میان فروش این دو فیلم به میزان کمتری برسد.

به گزارش فیلم‌نیوز، در هفته‌ای که گذشت فروش کل سینماهای ایران ۲۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و تعداد مخاطبان هم به ۵۴۹ هزارنفر رسید. ااین هفته باز هم بیشترین میزان فروش سینماها در اختیار دو فیلم «فسیل» و «شهرهرت» به کارگردانی کریم امینی بود.

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی در چهارمین ماه اکران خود، متوسط فروش ۱۰ میلیارد تومان در هفته را حفظ کرد و ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروخت. درواقع ۲۵۵هزار نفر برای تماشای این فیلم به سینماها رفتند. «فسیل» ۲۵  اسفند اکران شده و بعد از گذشت چهار ماه هنوز هیچ‌یک از فیلم‌های جدید اکران نتوانسته‌اند به پای آن برسند. این فیلم به طور کلی ۲۰۶ میلیارد تومان فروش کرده است.

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

«شهر هرت» فیلم دیگر کریم امینی که از ۱۷ خرداد اکران شد، در هفته‌های گذشته، نصف «فسیل» می‌فروخت اما این هفته برای اولین بار میزان فروش این فیلم از نصف فسیل بالاتر رفته است. «شهر هرت» این هفته ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخت و ۱۴۶ هزارنفر هم برای تماشای آن به سینماها رفتند. به طور کلی «شهر هرت» از زمان شروع اکران تا به حال ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده.

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

جایگاه سومین فیلم جدول فروش هفتگی  کماکان در اختیار فیلم «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی است. این فیلم در یک هفته اخیر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرده و ۳۶هزار نفر هم برای تماشای آن بلیت خریده‌اند. این فیلم به طور کلی از ابتدای اکران ۷ میلیارد تومان فروخته و در جدول فروش سال ۱۴۰۲ در جایگاه هفتم قرار دارد.

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

«عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی هم جایگاه چهارم فروش هفتگی راا به خود اختصاص داده. این فیلم در هفته‌ای که گذشت ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرد. ۲۴هزارنفر هم آن را تماشا کردند. «عروسی مردم» ۱۷ خرداد اکران شد و به طور کلی از زمان اکران ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته.

آمار فروش سینماهای ایران در هفته گذشته

«مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش هم با فروش هفتگی متوسط ۸۰۰ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *