۰

۱۰ تا از بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳ | بهترین انیمه های طنز امسال

بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳

بهترین انیمه های کمدی 2023

در میان تمام ژانرهای انیمیشن موجود، کمدی چیزی است که ما واقعاً به آن نیاز داریم تا لبخند خود را پس از یک روز سخت بازگردانیم. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳ | بهترین انیمه های طنز امسال بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

My Life as Inukai-san's Dog

بهترین انیمه های کمدی 2023

بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳

بیدار شدن و تبدیل شدن به پوچیتا، سگ خانگی همکلاسی خود کارن اینوکای. این زندگی من به عنوان سگ اینوکای سان است. کارن اینوکای، از همکلاسی زیبا و بامزه قهرمان داستان است. او در مدرسه خونسرد و کم حرف است، در حالی که در خانه به سگ خانگی اش دلبستگی زیادی دارد و بیشتر با او وقت می گذراند.

این انیمه کمدی رمانتیک از دیدگاه سگ در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

تاریخ انتشار: ۲۰۲۳

Dekineko: The Masterful Cat Is Depressed Again Today

بهترین انیمه های کمدی 2023

این انیمه زن جوانی به نام ساکو را دنبال کنید که ساعت های طولانی کار می کند و تنها زندگی می کند. او یک گربه سیاه و سفید ولگرد گرفت و با گربه‌اش زندگی کرد که بعدها گربه را یوکیچی نامید.

با این حال، یوکیچی یک گربه خانگی معمولی نیست. با گذشت زمان، یوکیچی بزرگ شد و تبدیل به یک گربه غول پیکر شد که از ساکو بلندتر بود. یوکیچی مهارت های آشپزی بالایی دارد و وقت خود را صرف پختن غذا و شستن لباس می کند.

این انیمه در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

تاریخ انتشار: ۲۰۲۳
ژانرها: کمدی، برشی از زندگی، ماوراء طبیعی

A Galaxy Next Door

بهترین انیمه های کمدی 2023

در اطراف ایچیرو کوگا که مجبور است از دو خواهر و برادر کوچکترش برای کشیدن مانگا حمایت کند. تقلای او تقریباً باعث می شود که بسیار خسته شود و دیگر نتواند ادامه دهد.

درست قبل از نقطه شکستش، شیوری گوشیکی، دختری زیبا و شایسته، به عنوان دستیار او درخواست می دهد. و سپس کوگا کاملا از این رو به آن رو می شد و به او به طور ناگهانی پیشنهاد ازدواج می دهد.

انیمه رام کام A Galaxy Next Door در سال آوریل ۲۰۲۳ اکران شد.

تاریخ انتشار: آوریل ۲۰۲۳
استودیو: Asahi Production
ژانرها: کمدی، عاشقانه

Ayakashi Triangle

بهترین انیمه های کمدی 2023

بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳

مثلث آیاکاشی واقع در حومه ژاپن، جایی که آیاکاشی ها در این منطقه ساکن هستند. کازاماکی ماتسوری، یک نخبه نوجوان جن گیر نینجا، روزهای خود را با یاکاشی می گذراند تا از دوست دوران کودکی خود، کاناد سوزو، محافظت کند.

سپس، یک گربه یاکاشی قدرتمند به نام Shirogane ظاهر می شود و طلسمی را انجام می دهد که باعث می شود ماتسوری به یک زن تبدیل شود. حالا، تا زمانی که بتواند راهی پیدا کند که این عمل را برگرداند، باید به مبارزه با آیاکاشی در بدن جدید زنانه خود ادامه دهد.

تاریخ انتشار: ژانویه ۲۰۲۳
ژانرها: اکشن، کمدی، عاشقانه، شونن

The Legendary Hero Is Dead!

بهترین انیمه های کمدی 2023

Sion Bladen پادشاه شیطان و ارتش او را در دروازه جهنم مهر و موم کرد. اکنون، در حالی که پادشاه شیطان آماده برای برخاستن دوباره است، Sion دوباره به نبرد می رود تا با دشمن قسم خورده خود روبرو شود. متأسفانه، او در نهایت در تله گودالی که توسط کشاورز Touka Scott حفر شده بود، کشته می شود که سعی می کرد از خود در برابر شیاطین دفاع کند. بدون هیچ گزینه دیگری، آنری هیزورث، روح توکا را در بدن مرده سیون قرار می دهد تا به عنوان او ظاهر شود. به همراه دوست دوران کودکی توکا، یونا یونیس، سه قهرمان نامتناسب باید به چالش برسند و دروازه‌های جهنم را مهر و موم کنند.

تاریخ انتشار: آوریل ۲۰۲۳
استودیو: LIDENFILMS
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی

ONIMAI: I'm Now Your Sister!

بهترین انیمه های کمدی 2023

یک کمدی جدید درباره یک اوتاکو است که با خواهر کوچکتر دانشمندش میهاری زندگی می کند. او فقط یک شخص معمولی است، تا اینکه یک روز به عنوان یک دختر جوان از خواب بیدار می شود. معلوم شد که خواهر کوچکش مسئول انجام آزمایش های جدید روی او بود. ماهیرو به عنوان یک دختر دبیرستانی اکنون باید زندگی جدید خود را یاد بگیرد و در مدرسه جدید دوست پیدا کند. مطمئناً زندگی او از اینجا بسیار عجیب تر می شود.

تاریخ انتشار: ژانویه ۲۰۲۳ | زمستان ۲۰۲۳
استودیو: Studio Bind
ژانر: کمدی، برشی از زندگی

My Love Story with Yamada-kun at Lv999

بهترین انیمه های کمدی 2023

این انیمه دختری را دنبال کنید که اخیراً توسط دوستش، آکان، رها شده است. فکر می کرد که او بازی‌ای را که قبلاً با دوستش انجام می‌داد کنار می‌گذارد. در حالی که خشم خود را با کتک زدن اوباش در بازی تخلیه می کند، با یامادا در همان RPG ملاقات می کند. یامادا در زندگی واقعی تا حدودی یک افسانه است و آمار بازی او به حداکثر رسیده است.

آکان کم کم متوجه می شود که تحت تاثیر او قرار گرفته است. با این حال، یک مشکل وجود دارد، یامادا فقط به بازی ویدیویی علاقه دارد. همانطور که احساس آکان بیشتر می شود، او سعی می کند قلب یامادا را تکان دهد.

تاریخ انتشار: آوریل ۲۰۲۳
استودیو: Madhouse
ژانرها: کمدی، عاشقانه

Undead Unluck

بهترین انیمه های کمدی 2023

بهترین انیمه های کمدی ۲۰۲۳

کمدی فراطبیعی درباره فوکو ایزومو و اندی است. فوکو Unluck را بیدار کرد که باعث شد در کودکی به طور تصادفی والدینش را بکشد. او به خاطر قدرتی که می‌تواند باعث شود انسان‌ها را به طور تصادفی بکشد، خسته‌کننده است و فکر در فکر این بود که خودش را بکشد تا اینکه که با اندی ملاقات می‌کند.

اندی مردی است کار های عجیب انجام می دهد و آرزوی مرگ دارد اما نمی تواند بمیرد. او دلیلی برای زندگی او می‌آورد، در حالی که بالاخره کسی را پیدا می‌کند که می‌تواند مرگی را که او آرزوی آن را داشت، به او بدهد.

تاریخ انتشار: ۲۰۲۳
استودیو: دیوید پروداکشن
ژانرها: اکشن، کمدی، ماوراء طبیعی

Under NinjaKenshi

بهترین انیمه های کمدی 2023

کمدی اکشن یک NEET را دنبال می کند که او نیز یک نینجا است. در روزگار مدرنی که نینجا در یک دید آشکار پنهان شده است، برخی از آنها هستند که دریافت سفارش‌ه برای آنها بسیار بیشتر از دیگران طول می‌کشد. یکی از آنها Kumogakure Kuro است، یک NEET بالاخره پس از مدت ها بدون کار، به منظور مقابله با افزایش احتمالی قاتلان خارجی در توکیو، سفارش کار دریافت کرد.

تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۲۳
ژانرها: اکشن، کمدی، درام، برشی از زندگی

Level 1 Demon Lord and One Room Hero

بهترین انیمه های کمدی 2023

یک قهرمان در یک نبرد بزرگ یک شیطان را شکست می دهد. سال ها بعد، شیطان در کودکی زنده می شود و می بیند که قهرمان اکنون یک بازنده است. حالا هر دو باید با هم کار کنند تا شکوه سابق خود را احیا کنند.

تاریخ انتشار: جولای ۲۰۲۳
استودیو: SILVER LINK، Blade
ژانرها: کمدی، فانتزی

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *