۰

۱۰ تا از بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda که باید تماشا کنید

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

با توجه به اینکه Tears of the Kingdom هنوز بازیکنان در سراسر جهان را خوشحال می کند، طرفداران اختصاصی Legend of Zelda ممکن است حتی وقت نداشته باشند برخی از بهترین انیمه ها را تماشا کنند. با این حال، آنها باید یک سری به بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda بزنند. بسیاری از انیمه‌ها نه تنها دارای انواع شخصیت‌ها و روابط مشابه با قهرمانانی هستند که طرفداران آن‌ها را می‌شناسند و دوست دارند، بلکه دارای همان نوع رفتار، لحن و حالات کلی بسیاری از بهترین بازی‌های Legend of Zelda هستند.

طرفداران زلدا مشتاق دنیایی از ماجراجویی و فانتزی هستند، جایی که در هر گوشه ای چیزهای جدید و هیجان انگیزی وجود دارد. قهرمانانی که آنها دنبال می‌کنند، باهوش، شجاع و پاک دل هستند، حتی اگر برخی از آنها چندان اهل صحبت نباشند. و داستان های استقامت و دوستی که بر همه چیز پیروز می شوند، با جهان نجات یافته توسط شجاعت یک قهرمان مصمم، الهام بخش مخاطبان در همه جا هستند.

در ادامه این مقاله با معرفی ۱۰ تا از بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda با کنترل امجی همراه باشید.

۱۰- Hunter X Hunter (2011)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

Gon به فراخوان ماجراجویی بسیار سریعتر از Link توجه می کند. هنگامی که بینندگان برای اولین بار او را ملاقات می کنند، او کاملاً بیدار است و برای رسیدن به رویای خود برای تبدیل شدن به یک شکارچی تلاش می کند. با این حال، در یازده سالگی، او و چندین تجسم Link ، کودکان خردسالی هستند که در دنیایی از خطرات و چالش‌هایی که بسیاری از بزرگسالان باتجربه آنها جان سالم به در نمی‌برند، زندگی می کنند.

دنیایی که هر دو بچه در آن زندگی می کنند به همان اندازه زیباییشان خطرناک نیز هستند. آنها قدرت‌ها و توانایی‌های جدید را کشف می‌کنند و با دوستان زیادی ملاقات می‌کنند تا به آنها در ماجراجویی کمک کنند. در حالی که لینک معمولاً توسط اقدامات شروران هدایت یا به سمت مأموریت های خود سوق داده می شود، گون و شریکش Killua در حالی که برای ساختن سرنوشت خود می جنگند با قوی ترین دشمنان خود روبرو می شوند.

۹- Ranking Of Kings (2021 - 2022)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

از آنجایی که ثابت‌ترین همراه لینک در طول دوران تجسمش، پرنسس زلدا است، مشکلات او اغلب با مشکلات خانواده سلطنتی هیرول در هم تنیده می‌شود. اینها شامل غصب تاج و تخت است که پادشاهی را ویران می کند. اما، با توجه به اینکه زلدا و پدرش تنها اعضای خانواده سلطنتی هستند، حداقل مجبور نیستند با بحران جانشینی که زندگی بوجی را زیر و رو می‌کند کنار بیایند.

مانند لینک، شاهزاده بوجی صحبت نمی کند، زیرا از بدو تولد ناشنوا بوده است. او در سفرش به او کمک کرد تا خودش را ثابت کند و بهترین کار ممکن را برای پادشاهی اش انجام دهد، کیج، یک موجود پرحرف که اغلب از بوجی خشمگین است اما در نهایت او را دوست دارد و تحت تاثیر قرار می دهد. او و Tatl of Majora’s Mask حرف های زیادی برای گفتن دارند.

۸- Snow White With The Red Hair (2015 - 2016)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

هر دو لینک و زلدا می توانند به طور قابل توجهی از نظر شخصیت و پس زمینه از بازی به بازی متفاوت باشند. با این حال، یکی از چیزهایی که ثابت می ماند، مهربانی و عزم بی دریغ آنها برای انجام کار درست است. دوستی آنها (و از نظر بسیاری از طرفداران، عاشقانه ) مبتنی بر اعتماد و تحسین متقابل است، و نقش زلدا به عنوان یک خانواده سلطنتی می تواند نقش مهمی در پویایی آنها ایفا کند، مانند Breath of the Wild.

اولین ایستگاه برای طرفدارانی که به دنبال پویایی مشابه در انیمه هستند، باید پادشاهی کلرین ها از Snow White With the Red Hair باشد. وقتی شاهزاده جذاب Zen Wistalia، گیاه‌شناس متواضع شیرایوکی از دست تعقیب‌کننده‌ای نجات می‌یابد، او به عنوان یک داروساز شاگرد دربار با او در قلعه زندگی می‌کند. هر چه شیرایوکی و ذن به هم نزدیک‌تر می‌شوند و احساساتشان عمیق‌تر می‌شود، شکاف در موقعیت بین آنها رابطه‌شان را بیشتر تهدید می‌کند.

۷- Princess Mononoke (1997)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

از بین بهترین فیلم‌های استودیو گیبلی، این داستان فانتزی حماسی از نظر محیط و فضا بیشتر یادآور بازی‌های The Legend of Zelda است. مناظر سبز فراگیر آن و مرکز صنعتی رو به رشد شهر آهن به طور یکسان دیدنی هستند. بیشتر از آن، عناصر اکشن و فانتزی آن به همان اندازه هیجان‌انگیز هستند: آشیتاکا و اسبش یاکول با Twilight Princess’s Link و Epona بسیار عالی کنار می‌آیند، هیولاهای غول‌پیکر را ساقط می‌کنند، از عزیزانشان دفاع می‌کنند و به شاهزاده خانم‌های جنگجو کمک می‌کنند.

با این حال، داستان فیلم دارای لحن دارک و جدی است. شاهزاده آشیتاکا برای همیشه از خانه و خانواده اش به دلیل نفرین شیطان که او را نشانه رفته و به آرامی می کشد، تبعید می شود و او در تلاش برای توقف جنگ بین شهر آهن و ارواح جنگلی گرفتار می شود.

۶- To Your Eternity (2021 - 2023)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

در بسیاری از تکرارهای لینک، مانند Ocarina of Time، Twilight Princess و Wind Waker، قهرمانی که خدایان انتخاب کرده‌اند، بیشتر عمر خود را در انزوا از بقیه پادشاهی سپری می‌کند. هنگامی که زمان آن فرا می رسد که او به جست و جو در دنیا بپردازد، هر کشفی که انجام می دهد و درسی که می گیرد همان قدر برای او جدید است که برای بینندگان است. همین امر در مورد بینندگانی که سفر اکتشافی فوشی را در دنیای او دنبال می کنند نیز صدق می کند.

یکی از بهترین شکل‌ها در انیمه، To Your Eternity’s Fushi می‌تواند به هر چیزی و هرکسی تبدیل شود، اما تنها پس از مرگ آنها در نزدیکی او. همانطور که او در جهان سفر می کند، همه چیز را از نحوه صحبت کردن تا معنای دوست داشتن و از دست دادن دیگران می آموزد. او همچنین تنها موجودی است که قادر است موجودات تاریکی به نام نوکرز را شکست دهد و سرنوشت خود را برای محافظت از بشریت حتی زمانی که از آنها جدا شده است، می سازد.

۵- Your Name (2016)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

یکی از مشهورترین مفاهیم تکراری The Legend of Zelda، تناسخ قهرمانان آن (و شرور اصلی) است. مهم نیست کی و کجا هستند، لینک و زلدا همیشه یکدیگر را پیدا خواهند کرد. سرنوشت آنها این است که با هم باشند و کار گروهی آنها تنها چیزی است که می تواند جان همه کسانی را که می شناسند و دوستشان دارند نجات دهد.

طرفداران ممکن است چیزی آشنا را ببینند که چگونه تاکی و میتسوها همدیگر را در بهترین فیلم کارگردان و نویسنده ماکوتو شینکای پیدا می کنند. یک روز صبح، آنها ناگهان در بدن یکدیگر بیدار می شوند و باید با عجله با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و زندگی دیگری را دریابند. با این حال، مرحله ی سبک رام-کام رابطه آنها سریعا ناپدید می شود، زمانی که متوجه می شوند نه تنها ملاقات سخت تر از آنچه فکر می کردند خواهد بود، بلکه آنها تنها کسانی هستند که می توانند از یک فاجعه مرگبار جلوگیری کنند.

۴- One Piece (1999 - تا الان ۲۰۲۳)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

طرفداران دائماً از دنیای غنی و گسترده بازی‌های Zelda، مملو از زیبایی، اسرار و مسیرهایی به سمت مناطق به یاد ماندنی مختلف خوشحال می‌شوند. اینها شامل آسمان های بلند Skyward Sword، خرابه های شفابخش Breath of the Wild، و البته، دریای بزرگ Wind Waker است. برای نجات خواهرش و نجات چیزی که Hyrule در پی آن باقی مانده است، لینک باید بادبان ها را باز کند و قدرت ها و متحدان زیادی را در طول راه جمع کند.

به عنوان قهرمان یکی از طولانی‌ترین انیمه‌های تاریخ، Monkey D. Luffy به یافتن گنج پنهان گل دی راجر و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی جدید اختصاص دارد. پس از بیش از هزار قسمت از سفر هیجان انگیز، او به طور قابل توجهی قوی تر شده است اما او به یافتن One Piece نزدیکتر نیست. بازیکنانی که ساعت های بی شماری در شکار Triforce Shards در سراسر دریا غرق شدند، مطمئناً می توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

۳- Letter Bee (2009 - 2011)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

ارسال نامه یکی از جنبه‌های کم ارزش اما ثابت بازی‌های Zelda است. نامه ها و آیتم ها با دقت و فداکاری بی عیب و نقص توسط هر کسی که مسئولیت را بر عهده می گیرد، از ریتو در حال پرواز در Wind Waker گرفته تا پستچی انسان در Twilight Princess، تحویل داده می شود. بسیاری از بازیکنان همچنین پستچی فقیر را از Majora’s Mask به یاد می آورند، به طوری که از انجام وظایف خود بیزار است که حتی زمانی که ماه مستقیماً بالای سر است از ترک ترمینا خودداری می کند.

به همین ترتیب، Letter Bees مانند Lag Seeing برای دنیای متروک Amberground حیاتی هستند. آنها تنها کسانی هستند که به اندازه کافی شجاع هستند و تنها کسانی هستند که برای نبرد با گایچوهای هیولایی که برای حفظ ارتباط بشریت در زمین پرسه می زنند، مجهز هستند. درست همانطور که همراهان لینک از بازی به بازی دیگر متفاوت هستند، از یک پری گرفته تا روح شمشیر و حتی یک قایق بادبانی سخنگو، یک همراه Dingo می تواند هر چیزی باشد.

۲- Yona Of The Dawn (2014 - 2015)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

نامزد جدید شاهزاده سیدون، پرنسس یونا از پادشاهی کوکا، زندگی بی دغدغه ای دارد تا اینکه پسر عموی محبوبش پدرش را به قتل رساند و تاج و تخت را غصب کرد. او در حال فرار با محافظش هاک، که یکی از بهترین دوستی های دوران کودکی را در انیمه با او دارد، برای زنده ماندن باید تبدیل به یک جنگجو و رهبر قوی شود. بیشتر از آن، او متوجه می شود که با دوستان هزاران ساله جدید خود ارتباط دارد.

یکی از صمیمانه‌ترین جنبه‌های فرنچایز زلدا، گستره وسیعی از ارتباطات است که لینک با همه افراد اطرافش برقرار می‌کند، برخی از دوستی‌ها حتی در بازه‌های زمانی و عمر چندگانه هستند. یونا به عنوان نواده پادشاه هیروو، پیوندی ذاتی با تناسخ چهار اژدهای اصلی دارد. اژدهای زرد اصلی، زنو جاودانه، هنوز اولین اژدها را به یاد می‌آورد و این پنج اژدها را مانند فرزندان برادرانش می‌داند.

۱- Mushishi (2005 - 2014)

بهترین انیمه های شبیه زلدا Zelda

دنیاهای Legend of Zelda به خاطر طراحی های خلاقانه و موجودات رنگارنگی که در آنها زندگی می کنند به خوبی شناخته شده اند. برخی از آنها دشمنان ترسناکی هستند، اما برخی دیگر به طور مسالمت آمیز خنثی یا متحدان مفیدی برای لینک هستند. به همین ترتیب، موشی نیروهای قدرتمند و مرموز طبیعت هستند که تأثیرات گسترده ای بر انسان های اطراف خود دارند.

به عنوان یک موشیشی، کار جینکو این است که به کشور سفر کند و امور موجوداتی را که فقط او می تواند ببیند، انجام دهد. او که به نفرینی مبتلا شده است که به طور پیوسته طول عمرش را کوتاه می کند، وقف کمک به دیگران در زمان باقی مانده است، خواه شامل محافظت از موشی یا دفاع از انسان ها در برابر آنها باشد. مناظری که او در آن سفر می کند به زیبایی هر منطقه ای از Hyrule است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *