۰

معرفی بهترین انیمه های ورزشی ۲۰۲۳

بهترین انیمه های ورزشی ۲۰۲۳

بهترین انیمه های ورزشی 2023

طرفداران انیمه در سراسر جهان مشتاقانه منتظر عناوین های جدیدی هستند که قرار است امسال پخش شوند. هر سال همیشه با سیل آثار جدید از ژانرهای مختلف همراه می‌شود، بنابراین پیگیری همه انیمه هایی که در حال اجرا هستند دشوار است. هر ژانر سهم خود را از نمایش های جدید دارد، از جمله انیمه های ورزشی، که همیشه چند نماینده جدید در هر سال به نمایش می گذارند. چه ورزش‌های معمولی مانند گلف یا ورزش‌های رزمی مانند جودو، همیشه می‌توان روی انیمه‌های ورزشی هیجان‌انگیز حساب کرد. در ادامه با معرفی بهترین انیمه های ورزشی ۲۰۲۳ با کنترل امجی همراه باشید.

Tsurune: The Linking Shot

بهترین انیمه های ورزشی 2023

نام ژاپنی

Tsurune: Tsunagari no Issha

استودیو

Kyoto Animation

زمان پخش

زمستان ۲۰۲۳

یک حادثه در دوران راهنمایی باعث می شود که میناتو نارومیا تیراندازی با کمان را برای همیشه کنار بگذارد. در دبیرستان، میناتو قصد دارد این را حفظ کند تا زمانی که یک برخورد شانسی به او الهام می‌دهد تا به باشگاه کیودو دبیرستان کازمای بپیوندد و قصد دارد در مسابقات استانی با هم تیمی‌های جدید و قدیمی برنده شود.

فصل دوم Tsurune بار دیگر میناتو و هم‌تیمی‌هایش را دنبال می‌کند که هدفشان موفقیت در مسابقات استانی است. نزدیک به نیم دهه از پخش فصل اول آن در سال ۲۰۱۸ می گذرد و طرفداران سریال از بازگشت آن خوشحال خواهند شد، به خصوص برای حمایت از انیمیشن کیوتو و کارهای درخشان آنها.

Ippon Again!

بهترین انیمه های ورزشی 2023

نام ژاپنی

Mou Ippon!

استودیو

Bakken Record

زمان پخش

زمستان ۲۰۲۳

بهترین انیمه های ورزشی ۲۰۲۳

پس از یک باخت شرم آور در آخرین دور آخرین تورنمنت در دبیرستان، میچی سونودا تصمیم می گیرد برای همیشه جودو را ترک کند. با این حال، هنگامی که تووا هیورا، دختری که او را در همان مسابقات شکست داد، در مدرسه او ظاهر می شود و پیشنهاد تشکیل یک باشگاه جودو با او را می دهد، اشتیاق او برای این ورزش با انتقام برمی گردد.

این انیمه یک انیمه ورزشی با محوریت ورزش رزمی جودو است. در حالی که اکثر انیمه های مربوط به ورزش های رزمی اغلب خشن هستند، Ippon Again! به نظر می رسد سریال آرام تری باشد. این لزوماً به این معنی نیست که سریال سهم خود را از دوره‌های هیجان‌انگیز نخواهد داشت، اما بینندگان مطمئناً می‌توانند انتظار داشته باشند که از این سریال لذت ببرند، بدون اینکه نیازی به گرم شدن زیاد داشته باشند.

Birdie Wing: Golf Girls' Story فصل دوم

بهترین انیمه های ورزشی 2023

استودیو

Bandai Namco Pictures

زملن پخش

بهار ۲۰۲۳

به عنوان یک گلف باز زیرزمینی ماهر، ایو با رقابت با رقبای مختلف در گلف برنده پول می شود. با این حال، یک رویارویی تصادفی با اعجوبه گلف Aoi Amawashi برای اولین بار طعم شکست را می چشد. این دو به زودی با هم شریک می شوند، در حالی که ایو همچنان می خواهد مهارت های خود را در برابر Aoi دوباره آزمایش کند.
فصل دوم سریال Birdie Wing: Golf Girls’ Story درست بعد از فصل اول اتفاق می‌افتد و ایو و آئوی با هم متحد می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی دو نفره دبیرستان دخترانه تمام ژاپن شرکت کنند. طرفداران فصل اول مطمئناً از این فصل جدید نیز همین انتظار را دارند، با بازی های گلف فراوان که حتی پیشکسوتان این ورزش را خوشحال می کند.

Mix: Meisei Story فصل دوم

بهترین انیمه های ورزشی 2023

نام ژاپنی

Mix: Meisei Story – Nidome no Natsu, Sora no Mukou e

استودیو

OLM

زمان پخش

بهار ۲۰۲۳

برادران ناتنی توما و سوئیچیرو تاچیبانا استعدادهای فوق‌العاده‌ای در بیسبال هستند، به خصوص توما که یک پرتاب کننده بی‌نظیر است. این دو در دبیرستان تاریخی Meisei که سال‌ها پیش با پرتاب کننده افسانه‌ای Tatsuya Uesugi توانسته بود به کوشین برود. توما و سوئیچیرو که هرگز آن موفقیت افسانه ای را تکرار نکردند، اولین شانس واقعی خود را برای بازگشت به کوشین به تیم میسی ارائه کردند.

Mix: Meisei Story دنباله ای بر سریال افسانه ای عاشقانه ورزشی Touch است و فصل دوم این داستان جدید به سن بلوغ را ادامه می دهد. علاقه مندان به ورزش، به خصوص طرفداران بیسبال، حتی اگر مانگای اصلی را تجربه نکرده باشند، نباید این سریال را از دست بدهند.

Uma Musume Pretty Derby - Road To The Top

بهترین انیمه های ورزشی 2023

استودیو

Cygames Pictures

زمان پخش

بهار ۲۰۲۳

بهترین انیمه های ورزشی ۲۰۲۳

فرنچایز Uma Musume Pretty Derby از زمان پخش اولین فصل انیمه در سال ۲۰۱۸ منفجر شده است و تنها توانسته است با بازی موبایل، آهنگ‌های مختلف شخصیت‌ها و موارد دیگر به استمرار خود ادامه دهد. این سری جدید دنباله ای بر دربی اصلی Uma Musume Pretty Derby نیست، بلکه یک اسپین آف است که چندین شخصیت دیگر را جدا از شخصیت هایی که در انیمه به نمایش می گذارند، دنبال می کند.
از شخصیت های اصلی این سریال می توان به تی.ام. Opera O.، Admire Vega و Narita Top Road، اشاره کرد. در حالی که شخصیت ها متفاوت هستند، طرفداران این فرنچایز مطمئناً از تماشای این شخصیت ها لذت خواهند برد.

MF Ghost

بهترین انیمه های ورزشی 2023

استودیو

Felix Film

زمان پخش

۲۰۲۳

در آینده ای نزدیک، خودروهای برقی خودران به امری عادی تبدیل شده اند. با این حال، یک مسابقه با استفاده از اتومبیل های احتراق داخلی سنتی به نام MFG در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. کاناتا لیوینگتون در حالی که به دنبال پدرش کن کاتاگیری است، با استفاده از تویوتا ۸۶ قرضی از یکی از دوستان خانوادگی خود وارد مسابقه می شود. مهارت های رانندگی باورنکردنی او به او این امکان را می دهد که علیرغم اینکه از نظر مشخصات مشابه است، در مسابقات برنده شود و به زودی، سواران ماهرتر متوجه این موضوع می شوند.

MF Ghost توسط Shuichi Shigeno، همان ذهن پشت Initial D، با قهرمان آن سریال به عنوان مربی کاناتا ساخته شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *