۰

معرفی بازی Only Up | فشار و استرس سقوط را تجربه کنید

آیا تا به حال دوست داشته اید که تا بالای ابرها راه بروید؟ سفری هیجان انگیز در Only UP در انتظار شماست! با کاوش در دنیایی عظیم پر از اسرار باید تا جایی که ممکن است بالا بروید و آنوقت است که متوجه می شوید جالب‌ترین چیزها بالای ابرها قرار دارند؛ در ادامه با معرفی بازی Only Up با کنترل امجی همراه باشید.

معرفی بازی Only Up

درباره بازی:

شما یک نوجوان به نام جکی از محله یهودی نشین هستید که می خواهد از فقر رهایی یابد و سفری را برای یادگیری درباره جهان و خود آغاز کند.
دنیا قطعاً دیوانه شده است، اگرچه هرگز عادی نبوده است، اما شاید اکنون این فرصتی برای شما باشد تا تغییر کنید. قدم های خود را با دقت بردارید زیرا مانند زندگی واقعی هر قدم اشتباه می تواند شما را به عقب برگرداند.

گاهی اوقات انتخاب راه درست سخت است، اما نترسید، همیشه می توانید دوباره تکرار کنید، ما از اشتباهاتمان درس می گیریم.

جکی باید یاد بگیرد که برای رسیدن به یک مکان جدید ابتدا باید از زمین بلند شود، بدون اینکه بداند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد…
یک سامورایی هدفی ندارد، فقط یک راه دارد، سخت کوشی، صبر و حیله گری به شما کمک می کند تا به اوج برسید، اما اینکه چه چیزی در آنجا در انتظار شما است هرگز نمی دانید معلوم نیست؛ فقط باید بالا بروید تا متوجه شوید!

بازی Only Up از داستان “جک و لوبیای سحر آمیز” الهام گرفته شده است. شما همان مسیر معروف جک را دنبال خواهید کرد تا به چیزی فراتر از آرزوهای خود دست یابید.

ویژگی های بازی:

از جمله ویژگی های بازی می توان به کاهش سرعت زمان و تغییر سرعت کاراکتر خود برای موفقیت هرچه بیشتر هنگام انجام یک قدم یا پرش مهم اشاره کرد. این بازی همچنین شامل صدها ایستر اگ و منابع مختلف است.

توجه داشته باشید که بازی هیچ Save یا ذخیره ای ندارد ، نکته این است که هر سطح متوالی خطرات بازی را افزایش می دهد ، هر چه بالاتر بروید سقوط دردناک تر است؛ اما کسی که سقوط نکرده باشد، هیچوقت به بالا نخواهد رسید.
این مورد بازی را متشنج تر و استرسی تر می کند، اما نکته اینجاست ، برای رسیدن به اوج باید از ترس و تحریک پذیری خود عبور کند، آرام شود و به آرامی اما مطمئناً به سمت هدف و به سمت بالا حرکت کند! به هر حال، بالا رسیدن هدف اصلی نیست، بلکه مسیر است.

میانگین زمان گذراندن بازی ۴۰ – ۱۲۰ دقیقه و تا بی نهایت است ، اگر از آن دسته افرادی هستید که به راحتی تسلیم می شوید، قبل از تجربه آین بازی خوب فکر کنید. شما بازی را تجربه می کنید اما با یک رویکرد خاص، بازی می تواند حس آزادی و رهایی را به شما القا کند.

سفر ۱۰۰۰۰ قدمی شما با اولین قدم آغاز می شود.

معرفی بازی Only Up

این بازی فقط برای پلتفرم ویندوز Windows در دسترس است و توسط ناشر SCKR Games در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۳ منتشر شده است.

این بازی توانسته است تا نمره میانگین ۶/۱۰ از Steam را به دست بیاورد.

سیستم مورد نیاز بازی برای کامپیوتر:

  • سیستم عامل: ویندوز ۸/۱۰/۱۱ (۶۴ بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-6600@ 3.1 گیگاهرتز یا AMD R5 1600X @ 3.5 گیگاهرتز یا معادل آن
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت رم
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650 یا معادل آن
  • نسخه DirectX: نسخه ۱۲
  • فضای ذخیره سازی: ۶ گیگابایت
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *