۰

بازگشت رضا عطاران به سینما با سریال کمدی دفتر یادداشت

سریال کمدی دفتر یادداشت

رضا عطاران بعد از گذشت ۱۱ سال با سریال کمدی دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد.

به گزارش فیلم‌نیوز، رضا عطاران نخستین بار در سال ۱۳۹۱ حضور در شبکه خانگی را با بازی در سریال «قلب یخی ۳» به کارگردانی سامان مقدم تجربه کرد. سریالی که البته با وجود اکثر ستاره‌های سینمای ایران به دلیل توزیع نامناسب و نامرتب شکست خورد.

عطاران بعد از این سریال ، تمام تمرکز خود را معطوف به حضور در سینما کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۸، پلتفرم «نماوا» اعلام کرد که او قصد دارد سریالی را برای این پلتفرم کارگردانی و بازی کند. سریالی که البته هیچ‌گاه به شکل جدی وارد مرحله تولید نشد و در حد همان خبر باقی ماند.

عطاران بعد از متفی شدن تولید آن سرال کماکان از شبکه خانگی دور بود، تا اینکه پیشنهاد بازی در سریال کمدی «دفتر یادداشت» را پذیرفت. این سریال بعد از سریال‌های «کرگدن» و «هفت» ، سومین تجربه سریال سازی کیارش اسدی‌زاده در شبکه خانگی است.

سریال «دفتر یادداشت» در سکوت خبری تولید خود را ا حضور رضا عطاران و حسن معجونی شروع کرد. صبح روز جمعه نهم تیرماه به شکل رسمی از ساخت این سریال رونمایی و خبر تولید آن با انتشار نخستین پوستر رسانه‌ای شد.

طراحی این پوستر با حضور تعدادی پرستار که در حال روشن کردن سیگار رضا عطاران هستند و گریم متفاوت این بازیگر توجه زیادی را به خود جلب کرده که منجر به اظهار نظرهای متفاوتی شده است.

سریال «دفتر یادداشت» براساس فیلمنامه‌ای از مسعود خاکباز به تهیه‌کنندگی حسین اکبری برای پلتفرم «فیلمنت» تهیه و تولید شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *