۰

تاریخ تولد و مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

تاریخ تولد و مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

حقیقت این است که Grand Theft Auto 5 نیازی به معرفی ندارد. بازی غول‌پیکری که به‌عنوان یکی از سودآورترین عناوین سرگرمی در تاریخ، تأثیری لرزان بر صنعت بازی‌های ویدیویی و به طور کلی سرگرمی داشته است. با محبوبیت روزافزون بخش چندنفره خود، GTA Online، و وجود برنامه ریزی شده آن در حداقل سه نسل مختلف کنسول (در حال حاضر) این بازی را بعد از یک دهه جز پر پلیر ترین بازی های حال حاضر قرار داده است ، شاهکار در بخش داستانی بازی باعث خلق سه شخصیت محبوب و افسانه ای شده و ما در این مقاله اطلاعاتی که از این شخصیت ها در بازی موجود می باشد برای شما بازگو می کنیم.

مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

Franklin Clinton

سن: ۲۵
قد: ۶ فوت یا ۱۸۲ سانتی متر
شغل: دزد، فروشنده مواد مخدر، مرد رپو
حقایق جالب: تنیس بازی نمی کند. بعد از زیر زدن حیوانات عذرخواهی خواهد کرد… گاهی.

فرانکلین جوانترین شخصیت اصلی در Grand Theft Auto 5 و احتمالاً دلسوزترین است.

او که متولد سال ۱۹۸۸ است، دوران کودکی سختی را بدون پدر و مادری معتاد پشت سر گذاشت. در شروع بازی، او سعی می‌کند زندگی صادقانه‌ای داشته باشد، اما در نهایت به دو شخصیت اصلی دیگر می‌پیوندد و به یک سارق بانک نیز تبدیل می‌شود. این یک چرخش بدبینانه از وقایع است، اما به هر حال این Grand Theft Auto است – جرم و جنایت هزینه دارد.

تاریخ تولد و مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

Michael De Santa

سن: ۴۸ (یا ۴۵)
قد: ۶ فوت ۲ اینچ یا ۱۸۸ سانتی متر
شغل: سارق بانک، تهیه کننده فیلم
حقایق جالب: در دارت خوب است. دگوش راست او ناشنوا است.

مایکل د سانتا، متولد مایکل تاونلی، یک سارق بانک نیمه بازنشسته است که در شروع بازی مجبور به بازگشت به زندگی جنایتکارانه می شود. او ممکن است شخصیت مقدماتی باشد، اما طرفدارن هنوز در مورد اینکه آیا او دو شخصیت قابل بازی دیگر را در یک مسابقه محبوبیت برتری می‌دهد یا خیر، گیر کرده اند. شاید او به اندازه کافی بی‌تفاوت باشد که بتواند بیشترین رای را به دست آورد.درباره سن مایکل با توجه به اینکه او یک سنگ قبر جعلی دارد که می‌گوید متولد ۱۹۶۵ است، در حالی که همه دوستان و خانواده‌اش او را ۴۵ ساله می‌خوانند، واین سوالل ایجاد میکند که آیا او در سال ۱۹۶۸ به دنیا آمده یاخیر

مشخصات کاراکتر های اصلی gta v

Trevor Philips

سن: نامعلوم
ارتفاع: ۶ فوت ۱.۲۵ اینچ یا ۱۸۶ سانتی متر
شغل: سارق بانک، فروشنده اسلحه، فروشنده مواد مخدر، مالک باشگاه استر***

حقایق جالب: کانادایی. ممنوعیت ورود به فرودگاه بین المللی لس سانتوس به مادرش اهمیت می دهد. سومین و آخرین شخصیت اصلی قابل بازی در Grand Theft Auto 5 Trevor Philips است. به طور خلاصه، ترور یک روانی است. او در کانادا به دنیا آمد و اگرچه تاریخ تولدی برای او وجود ندارد، اما ادعا می کند که «در پنج ایالت، دو کشور، چهارده خانه مختلف، هشت پدر، سه خانه نگهداری در دو مرکز اصلاحی بزرگ شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *