۰

آیا برای ورود به رشته طراحی ناخن باید طراحی بلد باشیم؟

خیلی از علاقه‌مندان به آرایشگری تا قبل از ورود به دوره آموزش طراحی ناخن این سوال را از خود دارند که آیا نیازی به یادگیری طراحی وجود دارد؟ در دوره آموزش طراحی ناخن، می‌توانید تمامی ملزومات مورد نیاز برای طراحی ناخن به شیوه حرفه‌ای را یاد بگیرید و نیازی به شرکت در دوره‌های جانبی دیگر نخواهید داشت. ابزارهای طراحی برای‌تان تبیین شده و کاملا می‌توانید با تکنیک‌های مختلف آشنا شوید. مدرس دوره به مدل‌های مختلف توجه کرده و امکان پیاده سازی آن روی مدل را نیز برای هنرجویان فراهم می‌کند. در همین راستا، بدون نگرانی کافی است که در این دوره‌ها شرکت کنید.

علاقه‌مندانی که قصد حرفه‌ای شدن در این رشته را دارند، باید یک سری مهارت‌ها را در خود تقویت کرده و در دوره‌ها بیشتر به آن توجه کنند. این رشته کاملا هنری بوده و با انواع رنگ‌ها و طرح‌ها همراه خواهید شد. روحیه هنری داشته و سعی کنید که با علاقه وارد این کار شوید. خلاقیت در این کار اهمیت بالایی دارد و هر چه قدر که پیشرفته‌تر باشید، مشتریان هم حساب دیگری روی شما باز خواهند کرد. می‌توانید مشتریان ثابت خود را داشته و انواع مدل‌ها را طبق سلیقه دلخواه مشتری طراحی کنید. با استفاده از انواع رنگ‌ها و مدل‌ها، سطح رضایت مشتریان شما هم بالا خواهد رفت.

دوره طراحی ناخن

مهارت‌های مورد نیاز در آموزش طراحی ناخن

در طول دوره آموزش طراحی ناخن می‌توانید طراحی حرفه‌ای را یاد گرفته و به یک فرد زبده تبدیل شوید. طرح‌ها و تکنیک‌های روز دنیا بررسی شده و می‌توانید طبق خواست خودتان، روی طرح‌های مورد علاقه‌تان هم کار کنید. طرح مورد نظر مشتری معمولا مطابق با طرح‌های مد روز بوده و مشکلی در پیاده سازی آن‌ها نخواهید داشت. تجسم و خلاقیت را در ذهن خود بالا برده و مدام با مدل‌های مختلف تمرین کنید. تمرین بیشتر شما را به جلو هدایت کرده و می‌توانید اعتماد به نفس خود را هم بالا ببرید. پرورش این موارد تماما با تمرین بوده و سرعت کارتان هم بیشتر خواهد شد.

دومین نکته مهم، داشتن ظرافت و دقت بالا است. وقتی که اقدام به نقاشی و طراحی روی کاغذ می‌کنید، هر چه قدر که ظریف‌تر کار کرده و دقت کار خود را بالا ببرید، خروجی کار هم بهتر از آب در می‌آید. این مورد در طراحی ناخن هم اهمیت دارد و باید با ناخن مانند یک بوم نقاشی رفتار کنید. ابعاد بسیار کوچک آن نیاز به ظرافت بیشتری دارد و به همین دلیل، تنها یک هنرجوی تمام عیار از پس آن بر می‌آید. کار روی فضاهای کوچک را یاد گرفته و انواع طرح‌ها و شکل‌ها را پیاده سازی کنید. تمرین و تکرار در این زمینه هم اهمیت بالایی داشته و کم کم سختی‌ها تبدیل به آسانی خواهد شد.

لزوم تمرین و تکرار بیشتر

برای موفقیت در دوره آموزش طراحی ناخن باید علاوه بر شرکت در یک کلاس حرفه‌ای، به تمرین و ممارست هم توجه داشته باشید. هر چه قدر که تمرینات شما بیشتر باشد، می‌توانید ویژگی‌های بیشتری را در خود تقویت کنید. داشتن ارتباط موثر به مشتری هم به شما کمک می‌کند که کاملا با طراحی مدنظر آن‌ها آشنا شده و در پیاده سازی هم اشراف کاملی به موضوع داشته باشید. شناخت طرح مورد نظر همواره اهمیت بالایی دارد و باید آن را درک کنید. رفتار مناسب و درستی در طول صحبت با مشتری داشته و توضیحات کامل را از آن‌ها دریافت کنید.

سلیقه و نظر مشتری اهمیت بالایی داشته و هر چه قدر هم که طرح مدنظر شما عالی باشد، در صورتی که مدنظر مشتری نباشد، به نتیجه نخواهید رسید. یک ناخن کار حرفه‌ای می‌تواند از طریق صحبت کردن با مشتری طرح موردنظر را شناسایی کرده و پیاده سازی خوبی از آن داشته باشد.

آموزش طراحی ناخن دترلند

شرکت در دوره‌های آموزشی دترلند

آموزشگاه آرایشگری دترلند با سال‌ها سابقه درخشان در کشور و استفاده از کادر مجرب و آموزش دیده، دوره‌های آموزش آرایشگری را در بیش از ۴۰ رشته مختلف مانند دوره فیشیال پوست، آموزش تاتو بدن، دوره میکاپ، دوره رنگ مو، دوره میکروبلیدینگ، دوره اکستنشن مژه و …. را برگزار کرده و به هنرجویان خود کمک می‌کند تا به موفقیت و درآمدهای بالا دست پیدا کنند. این مجموعه با علم روز دنیا حرکت کرده و خواست مشتریان روز را در کشور و دنیا مدنظر قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از کادر مجرب و مربیان آموزشی کاربلد
  • ارائه مدرک بین المللی جهت فعالیت مستمر
  • امکان اپلای و استفاده از مدرک در خارج از کشور
  • ارائه ابزارها و مواد آرایشی پیشرفته در طول دوره

شما هم می‌توانید با مراجعه به وب سایت deterland.com اطلاعات جامع‌تری از تمامی دوره‌ها دریافت کرده و پیش ثبت نام اولیه را نیز انجام دهید. دوره‌ها به‌صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار شده و هر دوره هم شامل دو مرحله مقدماتی و پیشرفته خواهد بود. بسته به شرایط و علاقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و حتی به‌صورت همزمان در چندین دوره شرکت کنید. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کرده و تمامی سوالات خود را پیش از ثبت نام مطرح کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *