۰

آموزش ارسال یادداشت های صوتی در توییتر

رسانه‌های اجتماعی به طور کلی به حوزه‌ای تبدیل شده‌اند که در آن همه ویژگی‌هایی را ارائه می‌کنند که در حال حاضر در پلتفرم‌های دیگر در دسترس هستند. در حالی که گاهی اوقات منطقی نیست، گاهی اوقات فوق العاده عمل می کند. به عنوان مثال، توییتر اکنون دارای قابلیت یادداشت صوتی است، ویژگی که در حال حاضر تقریباً در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر در دسترس است. اگر در مورد نحوه ارسال یادداشت های صوتی در توییتر کمی سردرگم هستید، این راهنما برای شما مناسب است، زیرا ما به شما کمک می کنیم تا کار را به راحتی انجام دهید؛ در ادامه با آموزش ارسال یادداشت های صوتی در توییتر با کنترل امجی همراه باشید.

آموزش ارسال یادداشت های صوتی در توییتر

اکنون، اگر نمی‌دانید که چگونه یادداشت‌های صوتی را در توییتر ارسال کنید، فقط باید به دایرکت های خود بروید، چتی را که می‌خواهید یادداشت صوتی را به آن بفرستید باز کنید، و از آن نقطه، کار نسبتاً ساده است. اما بیایید مراحل را بررسی کنیم:

مرحله ۱: برنامه Twitter را در تلفن خود باز کنید.

مرحله ۲: به چت ها بروید و کاربری را که می‌خواهید یادداشت صوتی برای آن ارسال شود انتخاب کنید.

مرحله ۳: دکمه موج صوتی را فشار داده و نگه دارید و شروع به ضبط یادداشت صوتی خود کنید.

یادداشت های صوتی در توییتر

مرحله ۴: هنگامی که یادداشت صوتی را ضبط کردید، به سادگی انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا یادداشت صوتی شما ارسال شود.

یادداشت های صوتی در توییتر

مرحله ۵: اگر می خواهید آن را حذف کنید، به سادگی دستتان را از روی دکمه ضبط بردارید، و به شما این امکان را می دهد که یادداشت صوتی را که به تازگی ضبط کرده اید حذف کنید.

در حال حاضر، توییتر فقط به شما امکان می‌دهد یادداشت‌های صوتی ۱۴۰ ثانیه‌ای یا ۲-۳ دقیقه‌ای ارسال کنید که برای همه داستان‌هایی که باید به اشتراک بگذارید، کافی است. البته شما همیشه می توانید از آن دسته افرادی باشید که همزمان چندین فایل صوتی ارسال می کنند. نکته دیگری که من متوجه شده ام این است که ویژگی یادداشت صوتی در حال حاضر در همه چت ها نشان داده نمی شود، که احتمالاً ارتباطی با کاربر دیگری دارد که نسخه قدیمی برنامه را اجرا می کند.

منبع: wccftech

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *