۰

چند فکت جالب از بازی Assassin’s Creed Mirage

فکت جالب از بازی Assassin's Creed Mirage

چند فکت جالب از بازی Assassin’s Creed Mirage

چندی پیش در مراسم یوبیسافت که برگذار شد از اولین گیمپلی بازی رونمایی شد. گیمپلی بازی و به خصوص فضای آن طرفدارن سری را به یاد نسخه های کلاسیک مخصوصا نسخه اول انداخت با توجه به نزدیک بودن بازی زمانی میراج با نسخه اول بازی در این مقاله قصد داریم به چند فکت جالب از بازی Assassin’s Creed Mirage بپردازیم .

فکت جالب از بازی Assassin's Creed Mirage

احتمال وجود ارتباط خونی بین روشن و الطائر!

طی اعلام نام رمان جدید نگاشته شده براساس شخصیت های Assassin’s Creed Mirage، از لفظ “Daughter of No One” برای توصیف کارکتر روشن استفاده شده است. ترجمه تحت اللفظی این عبارت به زبان عربی، “روشن بنت لا احد” خواهد بود که همین، گمانه زنی هایی را راجع به احتمال وجود ارتباط فامیلی بین این شخصیت و اولین کارکتر سری، الطائر بن لا احد به وجود آورده است. از آنجا که از لحاظ تاریخی، اتفاقات AC Mirage پیش از AC1 رخ میدهند، ممکن است الطائر، از نوادگان روشن بوده باشد؛ اما همه این ها تا زمان انتشار اطلاعات رسمی، در حد حدس و گمان هستند.

فکت جالب از بازی Assassin's Creed Mirage

درجه بندی اساسین ها براساس رنگ لباس

لباس بسیم متشکل از پارچه های سفید و آبی هست و طراحی عربی آن طرفداران را به یاد لباس الطائر در Assassin’s Creed 1 میندازد. بدیهی است که بگویم منبع لباس حشاشیون الموت برگرفته از همین لباس فرقه المخفی بغداد بوده است. در تریلر سینماتیک بازی ما شاهد این بودیم که بسیم قبل از اتمام دوره در الموت ، لباس سفید یک دست به تن دارد و همچنین لباس سفید با پارچه های قرمز روشن در تریلر جلب توجه خاص خود را داشت.
این بیانگر مرتبه و رتبه اعضای فرقه میباشد که نوآموز های فرقه لباس سفید یک دست ، فارغین دوره تمرینی فرقه که بعد ها ملقب به فداییون در فرقه حشاشیون میشوند ، لباس سفید به همراه پارچه های آبی و منتور های فرقه لباس سفید همراه با پارچه های قرمز دارا هستند مانند لباس های الطائر و اتزیو.

فکت جالب از بازی Assassin's Creed Mirage

عبارت المخفی در لوگو بازی

از جالب ترین نکات مربوط به لگو عنوان میراژ حک شدن عبارت عربی ( المخفی ) در دوطرف آرم محفل بوده که اشاره به پنهان بودن این محفل و نام Hidden One دارد.همانطور که میداند محفل هیدن وان از اجداد اولین  اساسین ها بودند. که ما برای اولین با در بازی های اورجین و اودیسی با آنها آشنا شدیم.

فکت جالب از بازی Assassin's Creed Mirage

شمشیر برگرفته از شمشیر های قرون وسطی

شمشیر بسیم از فولاد و طلا ساخته شده است، دسته آن از جنس چوب و با منبت کاری آراسته شده است.این ویژگی ها باعث شده تا آن به آیتم گران بهایی تبدیل شود. این شمشیر برگرفته از شمشیر های قرون وسطایی به علاوه خمیدگی شمشیر های عربی است و ریشه آن در هند میباشد که بعد ها به عربستان آمده است. این شمشیر در الموت توسط ربکا ، یکی از متحدین بسیم که به عنوان عضوی از فرقه المخفی (هیدن وانز) با او آشنا میشود ساخته شده است. این نوع شمشیر (Scimitar) نمونه های زیادی در بازی دارد که بسیم میتواند از آنها استفاده کند حتی نمونه ای مشابه با شمشیر وی در Assassin’s Creed Valhalla در بازی موجو است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *