۰

گیم پلی و اطلاعات جدید بازی Lords of the Fallen منتشر شد

بازی Lords of the Fallen، یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های جدید Soulslikes، به تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی خود را در Future Games Show 2023 با پشتیبانی از اینتل دریافت کرده است.

بازی Lords of the Fallen

این تریلر که به تشریح دنیای مبارزات، صحنه های جانشین بازی با همین نام در سال ۲۰۱۴ می‌پردازد، توضیح می‌دهد که Lords of the Fallen چگونه به‌عنوان ریبوت کامل این مجموعه عمل می‌کند. ۱۰۰۰ سال پس از رویدادهای آن بازی، مهم‌ترین تغییر آن در بازی اصلی، حضور دومین قلمرو پنهان در قلمرو اول است که تنها به لطف قدرت مرموز Umbral Lamp قابل دسترسی است.

دنیای زندگان و جهان مردگان ذاتاً به یکدیگر مرتبط هستند، با مسیرها یا دشمنان منحصر به فردی که در یک قلمرو حضور دارند اما لزوماً در قلمرو دیگر وجود ندارند. با این حال، این همه خبر بد نیست ، اگر کاشفان متعهد بتوانند مکان مناسبی برای درخشش آن لامپ پیدا کنند، ممکن است گنجی پیدا کنند. لامپ آمبرال توانایی های زیادی را به شما می دهد، اما مراقب باشید که چقدر آزادانه از آن استفاده می کنید ، هر چه مدت بیشتری در دنیای مردگان بمانید، مرگبارتر می شود.

البته، این تجربه‌ای شبیه به سولز است، هر دو قلمرو پر از باس‌های قدرتمند است و شما باید از تمام مهارت‌های رزمی در اختیارتان استفاده کنید تا راه خود را از طریق Lords of the Fallen باز کنید. از موجودات هیولایی و شیطانی گرفته تا شوالیه‌هایی که به دلیل تقوای پیچیده‌شان رانده می‌شوند، برخی باس ها واقعاً وحشتناک هستند.

Lords of the Fallen در روز جمعه ۱۳ اکتبر برای PS5، Xbox Series X و PC از طریق Steam و فروشگاه Epic Games منتشر می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *