۰

بازی اکشن ماجراجویی دایناسوری Instinction در Future Games Show معرفی شد

بازی اکشن ماجراجویی دایناسوری Instinction

اشکالی ندارد که کپکام راه‌اندازی مجدد Dino Crisis را که همه آن را درخواست کرده‌ایم به ما نمی‌دهد، زیرا توسعه‌دهنده Hashbane Interactive به دنبال این است که با بازی اکشن ماجراجویی دایناسوری Instinction یک تجربه بهتر را به ما بدهد.

اولین بار که دو سال پیش در Future Games نشان داده شد، در نهایت با نگاهی کاملاً جدید به بازی اکشن ماجراجویی آینده در ویترین امسال مواجه شدیم. نکات مهم این بازی: ۲۴ گونه دایناسور، جنگل های سرسبز زیبا، نبرد هاب شدید و تاریخ انتشار Q3 2025.

Instinction وعده می دهد که ما را به «دنیای گمشده از ماجراجویی های ماقبل تاریخ» ببرد، و Hashbane  اذعان می کند که بیشتر این اکشن «در اعماق دره ای فراموش شده که در آن خطوط بین گذشته و حال ناپدید می شود» رخ می دهد.

خوشبختانه، زمان زیادی برای انتظار نخواهید داشت تا بتوانید Instinction را تجربه کنید. در حالی که Hashbane تاریخ انتشار بازی در سه ماهه سوم ۲۰۲۵ را برای رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series X در نظر گرفته است، این استودیو در نظر دارد Instinction را در اواخر سال ۲۰۲۳ برای دسترسی زودهنگام راه اندازی کند ، با پشتیبانی از VR و مودینگ که از همان ابتدا وجود دارد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *