۰

لینک پخش زنده رویداد سامر گیم فست Summer Game Fest 2023

لینک پخش زنده رویداد سامر گیم فست Summer Game Fest 2023

دیگر چیزی به پخش زنده رویداد سامر گیم فست Summer Game Fest 2023 نمانده است. رویداد بزرگ بازی‌های تابستانی جف کیگلی در امشب برگزار می‌شود و امسال ممکن است اهمیت خاصی داشته باشد. با لغو E3، شرکت‌های بازی‌سازی که می‌خواهند آخرین پروژه‌های خود را به نمایش بگذارند، ممکن است به جای آن به Summer Game Fest روی بیاورند، که امیدواریم به این معنی باشد که ما اخبار مهمی از این نمایشگاه خواهیم دید.

در حال حاضر چند چیز قابل توجه وجود دارد که باید منتظر آنها بود. CD Projekt Red قبلاً گفته است که الحاقات بعدی Cyberpunk 2077 با بازی ادریس البا با عنوان Phantom Liberty در بخش حضوری Play Days Summer Game Fest قابل بازی خواهد بود، بنابراین حدس می‌زنیم که در طول رویداد زنده نمایش داده شود. کیگلی در توییتر گفت که ما شاهد «نخستین اولین نمایش جهانی» از فصل جدید Fortnite، «Wilds» خواهیم بود. و اکانت Summer Game Fest یک «نمایش گیم‌پلی» Mortal Kombat 1 را به اشتراک گذاشته است.

این نمایش دو ساعته در مقابل تماشاگران در تئاتر YouTube در هالیوود پارک در اینگلوود، کالیفرنیا در پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگذار می شود.

لینک پخش زنده رویداد سامر گیم فست Summer Game Fest 2023

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *