۰

سنگهای دیسکی شکل دروپا و موجودات ناشناخته در هیمالیا

سنگهای دیسکی شکل دروپا و موجودات ناشناخته در هیمالیا

سنگهای دیسکی شکل دروپا و موجودات ناشناخته در هیمالیا

این سنگ ها بر اساس تحقیقات جی.پو.تئی.استاد باستان شناسی دانشگاه پکن و دانشجویانش در یک سفر اکتشافی برای کاوش در یک سری غار در کوره های هیمالیا در منطقه دورافتاده “بایان کارا یولا ” در مرز چین تبت بدست امده اند .
غارها احتمالا برای ایجاد یک سیستم تونل و انبارهای زیرزمینی به صورت مصنوعی حفر شده اند . دیوار غارها مربع شکل و لعاب دار بود .
مثل اینکه با یک منبع حرارتی بسیار زیادی بریده شده باشند .. در این غارها تعداد زیادی قبر به صورت ردیفی مرتب وجود دارند که در انها اسکلتهای کوچک موجود بود که طول هر کدام یک متر بود اسکلتها دارای سرهای عجیب و بزرگ بودند لاغر و شکننده ..
یکی از اعضا پیشنهاد داد شاید اینها مربوط به یک گونه ناشناخته گوریل ها بوده باشه ..اما پروفسور در جواب میگه : چه کسی شنیده است که گوریل ها یکدیگر را دفن میکنند !!

سنگ نوشته ای روی قبر ها نبود ولی در عوض صد ها سنگ گرد و پهن حدود سی سانتی متر وجو داشت و دارای قطر۶.۸ سانتی متر در مرکز خود بودند …
روی دیوار ها تصاویر طلوع خورشید ماه ستارگان و کوه ها و خطهایی به کلفتی یک نخود فرنگی که زمین را از اسمان وصل میکرد مشیده شده بود .
عمر سنگ ها و نقاشی های غار ۱۲۰۰۰ سال تخمین زده شد ..طبق گزارش ها بر روی دیسک سنگی دو شیار مارپیچ ظریفی از لبه دیسک تا سوراخ مرکز ان حک شده بود سنگهای دیسکی شکل همراه با سایر چیزهای کشف شده برای ۲۰ سال در دانشگاه پکن نگهداری شد ..در این مدت تلاش ها برای کشف راز این سنگها ناموفق بود هنگامی که در سال ۱۹۵۸ این سنگ ها توسط پروفسور تسوم اوم نوای ازمایش شد متوجه شد که هر شیار درواقع شامل یک سری هیروگلیف های بسیار ریز و منشا ناشناخته هستند
ردیفهای هیوگلیف به حدی ریز بودند که باید با ذره بین ان را دید و بسیاری از هیروگلیفها بر اثر فرسایش از بین رفته بود
هنگامیکه دکتر تسوم هیروگیلیف را کشف رمز کرد با داستان سقوط سفینه فضایی دروپا و کشته شدن بیشتر نجات یافتگان به وسیله مردم محلی روبه رو شد طبق گفته دکتر تسوم متن یکی از هیروگلیفها به شرح زیر است :
دروپا با سفینه شان از ابر ها پایین امدند ..مردان ما و زنان و بچه ها در غارها قبل از طلوع خورشید پنهان شدند وقتی انها بالاخره زبان اشاره دروپا ها را متوجه شدند فهمیدند تازه واردها منظور صلح طلبانه داشتند ..در قسمت دیگری از این کتیبه ها اظهار تاسف به وسیله یک عضو قبیله هام بیان شده است با این مضمون که بعلت اینکه سفینه بیگانگان در یک منطقه دورافتاده سقوط کرده و منطقه کوهستانی غیر قابل دسترس بوده و راهی برای ساختن سفینه جهت بازگشت دروپاها به سیاره خودشان وجود نداشته ..

موجودات ناشناخته در هیمالیا

سنگهای دیسکی شکل دروپا و موجودات ناشناخته در هیمالیا

در سال ۱۹۶۵پروفسور جی پو تئوی و چهار نفر از همکارانش بالخره اجازه فاش تئوری خود را بدست اوردند. انها تحقیقات و تئوریهای خود را تحت عنوان متن روی شیاره ها در باره سفینه فضایی است همانطور که روی دیسکها ثبت شده ۱۲۰۰۰ سال قبل در روی زمین فرود امدند ..
۷۱۶ دیسک سنگی شیار دار دیگر بعدا در همان غارها پیدا شد و داستان حیرت انگیز یک تحقیق فضایی انجام شده توسط ساکنین یک سیاره ناشناخته را نشان دادند .
متنها ظاهرا اشاره به سقوط سفینه در کوه های بایانا کارا اولا ..رفتار صلح طلبانه بیگانگان ..اعضای قبیله هام در اطراف اون منطقه رو شکه و بر اشفته کرد و به بیگانگان حمله ور و انها رو نابود کردند ..
اما ببنیم تحقیقات روسها در این باره چه بوده :
دانشمندان روسی درخواست کردند در همان سالها این دیسک ها را ببینند و تعدادی زیادی از انها برای ازمایش به مسکو فرستاده شد انها ابتدا سطح دیسکها را از ذراتی که به انها چسبیده بود پاک سازی کردند و سپس تحت ازمایشات شیمیایی قرار دادند در کمال تعجب دانشمندان روس ..سطح این دیسکها حاوی کبالت و سایر مواد فلزی بود علاوه بر این هنگامی که روی یک صفحه چرخنده مخصوص که طرح دکتر ویاچسلاو ساتزف بود فرار گرفتند با ریتم غیر عادی به لرزش درامدند مثه اینکه بار الکتریکی از انها عبور میکرد انها شبیه هارد دیسکی باستانی میماندند ..
اما تایید ماجرا :
از سالی که این دیسک ها در ان منطقه کشف شد اطلاعات بیشتری باستان شناسان از این منطقه دریافتند بیشتر اطلاعات نیز داستان هی ثبت شده بر روی این دیسک ها بود .
افسانه های منطقه هنوز از افراد لاغر و کوچک اندام صحبت میکنند که در سالهای خیلی دور از اسمان به زمین اومدند و بسیار زشت و زننده بودند و به طوری که همه دوری میکردند
مردان قبیله سوار بر اسسب و این کوتوله ها را شکار میکردند توصیف حمله کنندگان به طور عجیب شبیه همون اسکلتهای ۱ متری پیدا شده در غار توسط باستان شناسان است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *