۱

۱۴ تا از بهترین باس فایت های رزیدنت اویل |Resident Evil

بهترین باس فایت های رزیدنت اویل

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil چه مواردی هستند؟ فرنچایز Resident Evil همیشه به خاطر طراحی عالی (معمولا) باس فایت های خود شناخته شده است. چه حیواناتی که بیش از حد رشد کرده‌اند، چه سربازان فوق‌العاده‌ی مرده، یا هیولاهای الدریچ، کپکام سال به سال باس‌فایت‌های باکیفیتی برگزار کرده است. اوج هشت ساعت وحشت و/یا مشت زدن به تخته سنگ، باس های نهایی رزیدنت اویل به خاطر حضور وحشتناک خود شهرت دارند. از وحشت‌های ظریف عمارت اسپنسر گرفته تا مشت در یک آتشفشان فعال، در ادامه با معرفی ۱۴ تا از بهترین باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil با کنترل امجی همراه باشید.

۱۴-Tyrant T-002 - Resident Evil Remake

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

شاید Tyrant T-002 می توانند نمادین ترین هیولای Resident Evil باشند. متأسفانه، اولین تلاش آمبرلا برای یک Tyrant آنقدر قوی نیست که می تواند باشد. این برای مبارزه نیز صدق می‌کند، زیرا با گیم‌پلی خشن اولین عنوان Resident Evil مهار می‌شود و در مقایسه با وحشت باس‌های پیش از آن، کمی ضعیف است.

اگر منابع خود را به درستی ذخیره نکرده باشید، Tyrant هنوز هم می‌تواند به شما ضربه‌ای بزند، اما پس از رویارویی با لیزا ترور، ببر سیاه و نمونه اولیه سر زرشکی، احتمالاً می‌توانید با چشمان بسته با Tyrant مقابله کنید.

۱۳-Derek Simmons - Resident Evil 6 (کمپین Leon )

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های Resident Evil

بعد از کمپینی که خیلی مضحک است که نمی‌توان آن را جدی گرفت، اما آنقدر مسخره نیست که از پوچی خودش لذت نبرد، درک سیمونز از پس آن برمی‌آید وشما را د ر Resident Evil 6 به لبه خطر می‌فرستد.

پس از هشت ساعت کشتار زامبی در وسط جاده، مبارزه با یک زامبی دایناسور واقعی همان چیزی است که دکتر دستور داده است. تصور کنید که این باس فایت را در سال ۱۹۹۶ برای یکی از طرفداران رزیدنت اویل توضیح دهید، سپس به عقب برگردید و بخندید زیرا به یاد دارید که Resident Evil 6 یک بازی است که در واقع وجود دارد و نه فقط یک رویای غیر باور که یک بار دیده اید.

۱۲-Queen Leech – Resident Evil Zero

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

اکثر بازی های Resident Evil با یک سکانس خود تخریبی از جمله Zero به پایان می رسند. با این حال، در این یکی، در حالی که تایمر پایین می‌آید، در یک نبرد منحصر به فرد با باس فایت شرکت می‌کنید. حریف شما ملکه زالو در شکل هیولایی واقعی آن است.

این یک هیولای معمولی رزیدنت اویل است، زیرا یک جانور لزج با دندان های بیش از حد است. نبرد با آن جالب است زیرا نقطه ضعف اصلی آن نور خورشید است. بسیاری از مبارزه شامل باز کردن دریچه ها برای دریافت نور برای برخورد به جانور است.

۱۱-Alex Wesker – Resident Evil: Revelations 2

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های رزیدنت اویل

هیچ نام خانوادگی در سری رزیدنت اویل به اندازه وسکر با شرارت مرتبط نیست. آلبرت در بیشتر موارد مقصر است، اما الکس نشان می‌دهد که کاملاً شبیه برادرش در Revelations 2 است. او چنان می‌خواهد خود را حفظ کند که سعی می‌کند بدن یک دختر جوان را در اختیار بگیرد.

خوشبختانه، در نبرد پایانی بازی، بری برتون و کلر ردفیلد هر دو سد راه او می شوند. این یک مبارزه جالب را ایجاد می کند که در آن شما کنترل را بین دو شخصیت تغییر می دهید تا به الکس آسیب وارد کنید، که در این مرحله، یک جانور بزرگ است که روی چهار پا در حال خزیدن است.

۱۰-Haos – Resident Evil 6 (کمپین Chris)

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های Resident Evil

از آنجایی که رزیدنت اویل ۶ به کمپین‌های مختلفی تقسیم می‌شود، باس‌های نهایی بیشتری نسبت به سایر ورودی‌های مجموعه دارد. هیچ یک از آنها واقعاً نبردهای حماسی نیستند، اما Haos از مبارزات کریس یک درگیری هیجان انگیز چند قسمتی را ارائه می دهد. این موجود به دلیل جثه بزرگش قابل توجه است. این یکی از بزرگترین هیولاهای این سری است و در اولین رویارویی شما بیشتر صفحه را اشغال می کند. در قسمت اصلی نبرد، باید در یک اتاق بزرگ پر از جعبه های بار با او روبرو شوید. این فقط یک نبرد مستقیم علیه هیولا است و تنها حقه آن قدرت های جدید پیرز است.

۹-The Ultimate Abyss - Resident Evil: Revelations

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

هیچ کس انتظار نداشت که عنوان اسپین آف ۳DS چنین رئیس نهایی عالی داشته باشد. به هر حال Capcom آن را گنجانده بود و Resident Evil: Revelations را با مبارزه با جک نورمن، The Ultimate Abyss تکمیل کرد.

مبارزه با فرم جهش یافته جک نورمن یک مبارزه منحصر به فرد است و از دویدن و مشت زدن ساده ای که مبارزات سبک تایرانت اغلب بر آن تکیه می کنند، فاصله می گیرد. توانایی The Ultimate Abyss در تله‌پورت شما را همیشه سرپا نگه می‌دارد، در حالی که مرحله دوم او با احضار یک کلون کامل از خود خطر را دوچندان می‌کند. موفق باشید!هیچ کس انتظار نداشت که عنوان اسپین آف ۳DS چنین رباس فایت عالی داشته باشد. به هر حال Capcom آن را گنجانده بود و Resident Evil: Revelations را با مبارزه با جک نورمن، The Ultimate Abyss تکمیل کرد.

۸-Super Tyrant (Leon A) - Resident Evil Remake 2

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

شاید بزرگترین افزوده شده Resident Evil 2 Remake به نسخه اصلی، گنجاندن Mr. X، Super Tyrant باشد. زمانی که یک دشمن برای دومین بازی شما پنهان شده بود، آقای X اکنون تمام حرکت های شما را در شهر راکون دنبال می کند، صرف نظر از اینکه در چه مسیری هستید.

مانند یک T-1000 مرده، آقای X هرگز از تعقیب شما دست بر نمی دارد. این چیزی است که این مبارزه را بسیار دراماتیک می کند – شما در دام افتاده اید. یا متوقفش میکنی یا میمیری این رویارویی نهایی در آسانسور یک پاداش شگفت‌انگیز برای تعقیب و گریز است که در طول بازی به روح شما نفوذ کرده است و احساس در نهایت پایین آوردن Tyrant بی نظیر است.

۷-Osmund Saddler - Resident Evil 4

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های رزیدنت اویل

رهبر فرقه Los Illuminados، Saddler یک شخصیت مرموز است. بعد از قدم زدن و تقریباً هیچ کاری در اکثر بازی انجام نمی دهید، در نهایت متوجه می شوید که او مانع فرار شما از کابوس می شود.

پس از چند بار جلو و عقب، پیرمرد فروتن تبدیل به موجودی عنکبوت‌مانند وحشتناک می‌شود که بقایای شکل انسانی‌اش را مانند راگدال از اسکلت بیرونی خود آویزان می‌کند. پس از یک بازی کامل از افراد جهش یافته به هیولاها، این وحشتناک ترین است.

۶-Osmund Saddler - Resident Evil 4 Remake

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

عنوان Resident Evil 4 Remake یک سری چیزها را تغییر می دهد، از جمله جنگ آب و هوایی. حریف شما نیز مشابه است، زیرا هنوز Saddler در فرم جهش یافته است که به او پاهای اضافی می دهد. با این حال، مبارزه کمی متفاوت است.

میدان نبرد بزرگتر است و Saddler این بار متحدانی دارد. مهمتر از همه، هر چند، شخصیت شرور کمی سخت تر است. به نظر می رسد نبرد طولانی تر می شود. این به آن کمک می‌کند تا احساس یک درگیری حماسی را داشته باشد و باعث می‌شود که Saddler مانند یک دشمن قدرتمندتر احساس کنند.

۵-Nemesis - Resident Evil 3 Remake

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

مبارزه نهایی با Nemesis در Resident Evil 3 Remake یک مبارزه قطبی است. آنقدر با مواد اولیه اش تفاوت دارد که بسیاری از هیولایی که Nemesis به آن تبدیل می شود ناامید شدند. به هر حال اجازه ندهید مخالفان به شما دست یابند – این مبارزه نمسیس واقعاً دیدنی است. چیزی که شک کنندگان از دست می دهند، آب روایت واقعی این تجسم نمسیس است. نمسیس پس از سوختن، منفجر شدن، شلیک گلوله و در نهایت حل شدن در اسید صنعتی، به اتاق آخر بازی می‌رود و به زندگی می‌چسبد. Nemesis تجسم زنده عزم است، تا زمانی که S.T.A.R.S دیگر وجود نداشته باشد، هرگز تسلیم نشوید. به این ترتیب، Nemesis، تلاش آمبرلا برای تسلط بر جهان، شخصیت‌پردازی می‌شود، و وسیله‌ای شگفت‌انگیز برای نشان دادن تلاقی بی‌پایان مردگان است.

۴-Alexia Ashford - Resident Evil: Code Veronica

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های رزیدنت اویل

مبارزه چند مرحله ای علیه دوقلو اشفورد که زنده مانده است، یک مبارزه وحشیانه است. نبردی که حدود ۵ دقیقه کامل طول می کشد در یک بازی که در آن شما به ندرت مهمات دارید، حتی برای بهترین بازیکنان نیز درخواست سختی است.

الکسیا در قالب‌های چندگانه‌اش، از یک شکل انسان‌نمای فاسد به یک هیولای حشره‌مانند تبدیل می‌شود که به شکل یک زنبور بزرگ و پوسیده به‌عنوان سرد و منزجرکننده ختم می‌شود. مبارزه با الکسیا در یک بازی با امتیازات بسیار کم نور درخشانی است و درخشش آن دلیل اصلی این است که Code Veronica مستحق بازسازی است.

۳-William Birkin (Claire A) - Resident Evil 2 Remake

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های Resident Evil

نبرد نهایی علیه دانشمند شکنجه شده ویلیام بیرکین یک ارسال فوق العاده برای یکی از مهمترین شخصیت های سریال و پایانی عالی برای قوی ترین کمپین Resident Evil 2 Remake است.

در آخرین لحظات کمپین یک مسیر کلیر، مبارزه برای مهار برکین شدید، دراماتیک و مهمتر از همه ترسناک است. ترس عمیق بدنی که در طول این مبارزه به نمایش گذاشته می شود، آن را به عنوان ترسناک ترین بازی Resident Evil 2 تثبیت می کند، احساسی که با بازی آن در VR بیشتر می شود. در زمینه ویلیام بیرکین در داستان اضافه کنید، و یک باس فایت واقعا کلاسیک خواهید داشت.

۲-Mother Miranda - Resident Evil: Village

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

پیشروی در مبارزه نهایی با میراندا در Resident Evil: Village یک مبارزه ویژه است. سرانجام اتان پس از مرگ به دست میراندا، صبرش تمام شد، اما مدت کوتاهی پس از آن دوباره زنده شد و به او گفته شد که به همان بیماری مبتلا شده است که روستائیانی را که در آخر هفته گذشته او را می‌کشت فاسد کرده است. رویارویی بین مردم جهان بهترین پدر و بدترین مامان دنیا، یک شخصیت فوق‌العاده است، با طراحی فوق‌العاده شخصیت میراندا، فرم‌های چندگانه و پرخاشگری شدید، این مبارزه را بالاتر از همه چیز به جز بهترین باس‌های رزیدنت اویل بالا می‌برد.

۱-Albert Wesker - Resident Evil 5

باس فایت های رزیدنت اویل Resident Evil

بهترین باس فایت های رزیدنت اویل

رویارویی نهایی با آلبرت وسکر به راحتی بهترین باس فایت نهایی در سری Resident Evil است. وسکر به‌عنوان آخرین و نمادین‌ترین رهبران آمبرلا، تا کنون بزرگترین بدنامی است که رزیدنت اویل داشته است و احتمالاً خواهد داشت.

نتیجه ای که با مرگ چنین شخصیت بزرگی در جهان رزیدنت اویل به دست می آید، بسیار رضایت بخش است، به خصوص وقتی که توسط خود مرد اصلی، کریس ردفیلد، اتفاق بیافتد . علاوه بر پیامدهای داستانی بزرگ، این مبارزه همچنین یکی از بهترین تنظیمات را در میان هر باس نهایی در بازی دارد که در وسط یک آتشفشان فعال رخ می دهد.

مبارزه با آلبرت وسکر یک جنون خالص رزیدنت اویل است و هر کسی که بگوید آن را دوست ندارد فقط وانمود می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی گفت:

    به نظرم آستنگ در اویل ۶ اپیزود شری را هم از قلم انداختید خیلی اذیت کرد