۳۰ تا از قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ کدام هستند؟ اگر از شما درباره سریالی بپرسیم که شما را با دنیای شگفت‌انگیز انیمه آشنا کرد، احتمالاً نام‌های زیر از دهان شما خارج می‌شوند: Naruto، Bleach، One Piece، و Dragon Ball Z. البته، Pokémon و Beyblade نیز ممکن است باشند. اما اغلب، چهار نامی هستند که قبلا ذکر کردیم که از این بسته جدا می‌شوند. می پرسی چرا؟ خب، ممکن است فقط به خاطر انبوه شخصیت‌های قدرتمندی باشد که این سریال‌ها به نمایش گذاشته‌اند و فانتزی قدرتمندی را به ما ارائه می‌دهند که برخلاف هر چیزی که قبلاً دیده بودیم؛ در ادامه با معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ با کنترل امجی همراه باشید.

۳۰-Shigeo Kageyama

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

عنوان Mob Psycho 100 یکی از بهترین انیمه های موجود است و طرفداران بی صبرانه منتظر دیدن Shigeo و گروهش برای یک فصل دیگر هستند. اوباش فردی بسیار آرام است که می خواهد بر اساس شایستگی خود موفق شود، اما قدرت خفته او پس از از بین رفتن احساساتش کاملاً منفجر می شود.

او یک شخصیت بسیار قدرتمند است که می‌تواند هر کسی را که در مسیرش قرار دارد، وقتی به پتانسیل کامل خود برسد، تلف کند. با این حال، او هرگز سعی نمی‌کند همیشه به این قدرت‌ها تکیه کند، و او را به یک قهرمان بسیار جالب تبدیل می‌کند.

۲۹-Aizen Sosuke

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

آیزن که زمانی بخش اصلی Gotei 13 بود، شاید خاطره انگیزترین چرخش پاشنه تمام دوران در تاریخ انیمه را داشته باشد. او قطعاً با Bankai چشمگیر خود جایگاهی در این لیست به دست می آورد که خیلی ها نمی توانند بر آن غلبه کنند. نقش او به عنوان آنتاگونیست بلیچ فوق العاده جذاب بود.

دلایل زیادی وجود دارد که مردم هنگام صحبت درباره سقوط بلیچ به آنها اشاره می کنند و شاید گویاترین آنها این باشد که آیزن به عنوان آنتاگونیست اصلی Bleach کنار گذاشته شد، که باعث کاهش علاقه طرفداران به سریال شد.

۲۸-Natsu Dragneel

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

اکثر مردم نظرات متفاوتی در مورد Fairy Tail دارند، اما اتفاق نظر کلی این است که این یک سریال انیمه نسبتاً جذاب – البته تا حدی عمومی – بود. با این حال، یک چیز وجود دارد که طرفداران می توانند به اتفاق آرا روی آن توافق کنند – Natsu Dragneel بسیار قوی بود. رشد او در طول سریال چیزی جز ستودنی نبوده است، حتی اگر بیشتر این قدرت‌ها از طریق احساسات خام و نه تمرین محض، بارها و بارها برای علاقه طرفداران به وجود آمده است.

۲۷-Monkey D. Luffy

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قهرمان دوست داشتنی One Piece نیز به دلیل اینکه قدرتش در طول زمان در سریال پیشرفت کرده است، جایگاه ثابتی در لیست دارد. ایچیرو اودا قطعاً می‌تواند شخصیت‌های قوی بنویسد، و لافی مطمئناً یکی از آنهاست – هم از منظر عاطفی و هم از منظر فیزیکی. واقعیت این است که لوفی قطعاً می‌تواند به هر فردی در این فهرست به دلیل دوام فوق‌العاده‌اش، به پولش دست پیدا کند. طبیعت فیزیکی البته نمی توان در مورد قدرت های لوفی صحبت کرد و به Gears او اشاره نکرد که توانایی های بدنی او را بیشتر ارتقا داده است.

۲۶-Jotaro Kujo

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

JoJo’s Bizarre Adventure مملو از قدرت های خلاقانه است که می تواند برای مجموعه ای از عملکردها استفاده شود. اینها به شکل پایه‌ها ظاهر می‌شوند و Stardust Crusaders اولین قسمتی است که از این پیش‌بینی‌های جدید وجود یک شخص استفاده می‌کند.

و Jotaro، قهرمان این قسمت، دارای یک پایه بسیار قدرتمند است که پس از به دست آوردن قدرت کنترل زمان، حتی چشمگیرتر می شود. پایه‌ای که می‌تواند مردم را به فراموشی بسپارد و زمان را برای مدتی متوقف کند، کاملاً قابل درک است، و دلیلی وجود دارد که چرا به او زمان زیادی برای انعطاف‌پذیری این قدرت‌ها در قسمت‌های بعدی داده نشده است.

۲۵-Satoru Gojo

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

عنوان Jujutsu Kaisen یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های اطراف است و به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا چنین است. این انیمه پر از لحظات نمادین است و این فیلم محبوبیت این مجموعه را در سراسر جهان تثبیت کرده است.

یکی از بهترین شخصیت هایی که مردم در جوجوتسو کایسن دوست دارند، ساتورو گوجو است. این جادوگر جوجوتسو بسیار قدرتمند است و هیچ کس واقعا نمی تواند پا به پای او بایستد. دلیلی وجود دارد که شیاطین تمام تلاش خود را می کنند تا گوجو را قبل از شروع نقشه پلید خود مهر و موم کنند.

۲۴-Giorno Giovanna

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

زمانی بود که استند جیورنو قدرتمندترین چیزی نبود. مطمئناً، باد طلایی می‌توانست زندگی بیافریند و قدرت‌های منحصربه‌فرد خود را داشت، اما قدرت خام این پایه واقعاً عالی نبود. ضربات مشت تاثیرگذار بود، اما دلیلی وجود دارد که چرا جیورنو مجبور شد برای پایان دادن به اکثر مبارزات حملات زیادی انجام دهد.

همه اینها زمانی پایان یافت که Golden Wind Requiem متولد شد. این استند یکی از قدرتمندترین ها در کل مجموعه است که می تواند واقعیت را بازنویسی کند و زندگی را در سطحی کاملاً متفاوت دستکاری کند.

۲۳-Kars

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

کارس یک شرور به قدری قدرتمند که نمی‌توانست با روش‌های معمولی شکست بخورد، آنتاگونیست کمان Battle Tendency در ماجراجویی عجیب جوجو بود و مطمئنا جوزف جوستار را به پولش رساند.

یک خون آشام افسانه ای با توانایی های باورنکردنی، زمانی که او سنگ قرمز آجا را فعال می کند، این قدرت ها بیشتر بهبود می یابد، که از نظر فنی او را به موجودی قادر مطلق تبدیل می کند. جوزف تنها از طریق بسیاری از تفکرات هوشمندانه قادر به مراقبت از این تهدید عظیم است.

۲۲-Dio Brando

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

البته، ما به سادگی نمی‌توانیم در مورد آنتاگونیست‌های قدرتمند در JoJo’s Bizarre Adventure صحبت کنیم و به فردی که از نظر فنی شجره خانوادگی Joestars، Dio را نفرین کرد، اشاره نکنیم. در حالی که او خودش را خیلی جدی می‌گیرد، طرفداران مطمئناً این کار را نمی‌کنند. در ابتدا به‌عنوان یک انسان شرور که قرار بود اداره خانواده Joestar را به دست بگیرد، وقتی دیو پس از فعال کردن Stone Mask تبدیل به یک خون‌آشام شد، همه چیز به سرعت بالا گرفت. افرادی که فکر می‌کردند در قسمت اول JoJo به این تهدید رسیدگی شده بود، زمانی که او در Stardust Crusaders بازگشت – این بار با قدرت‌های بیشتر نیز به طور قابل‌توجهی گیج شدند!

۲۱-Edward Newgate A.K.A. Whitebeard

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

آیا جای تعجب است که نام ریش سفید در این لیست باشد؟ خوب، ما تقریباً مطمئن هستیم که هر کسی که One Piece را دیده باشد، می تواند این واقعیت را تأیید کند که ادوارد نیوگیت قدرتمندترین شخصیت در کل مجموعه است و مطمئناً هر کسی که در این سریال حضور دارد به پول خود دست خواهد داد.

نبرد مانیفورد یکی از حماسی ترین لحظات در One Piece است و به راحتی می توان گفت که ریش سفید یکی از دلایل اصلی خاص بودن این قوس است.

۲۰-Zeref Dragneel

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قبلاً در مورد Natsu از Fairy Tail صحبت کرده بودیم، اما واقعیت این است که قهرمان این سریال حتی یک شمع هم برای برادرش Zeref Dragneel در دست نمی گیرد.

از نظر قدرت خام، زرف تقریباً در همه بخش ها ناتسو را تحت الشعاع قرار می دهد. در دنیای Fairy Tail، او به عنوان یکی از با ابهت ترین، قدرتمندترین و خطرناک ترین Mages موجود در نظر گرفته می شود. هر کسی که حتی تا این حد به او به شکلی نادرست نگاه می کند، در معرض یک چیز وحشیانه قرار می گیرد، مطمئناً.

۱۹-Ichigo Kurosaki

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قهرمان فیلم بلیچ، که به سطحی رسید که هیچ کس نمی توانست تصورش را بکند. تصور اینکه ایچیگو در ابتدای سریال چقدر ضعیف بود، باور نکردنی است. با این حال، تنها با عزم و اراده محض و سخت کوشی بود که او به سطحی رسید که حتی Gotei 13 نیز می توانست آن را تحسین کند.

در حالی که ممکن است درباره تعداد زیادی از قدرت‌هایی که او در مرکز آنها قرار داشت شوخی کنید – جوک نیمه کوئینسی، نیمه شینیگامی، نیمه فولبرینگ و نیمه هالو هنوز هم تا به امروز قوی هستند – هنوز نمی توانید این کار را انجام دهید. استدلال می کنند که ایچیگو بدون توجه به قدرت فوق العاده ای بود.

۱۸-Alucard

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

یک خون آشام افسانه ای که در چندین رسانه سرگرمی ظاهر شده است، می توان با اطمینان گفت که شخصیت او در Hellsing شاید قوی ترین تکرار این بازی باشد. به هر حال، دلیلی وجود دارد که چرا او مؤثرترین عضو سازمان جهنمی است. هر خون آشامی که توسط آلوکارد شکار می شود به طور قابل درک از زندگی خود می ترسد زیرا آلوکارد می تواند به راحتی آن را بدون یک فکر دوم خفه کند. این واقعیت که او واقعاً از تکه تکه کردن دشمنانش لذت می برد، به اندازه کافی قدرت روانی آلوکارد را اثبات می کند.

۱۷-Madara Uchiha

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

دلیلی وجود دارد که چرا مادارا مدام به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های تاریخ جهان ناروتو ساخته می‌شد – قدرت او به تمام معنا باورنکردنی است. فکر کردن سخت است که حتی دو نفر قدرتمند ناروتو و ساسوکه چگونه مادارا را از بین می‌بردند، اگر خیانت به زتسو سیاه نبود.

مادارا قبلاً یکی از قدرتمندترین نینجاهای نسل خود بود، و این قبل از اینکه جینچوریکی ده دم شود و به سطح عظیمی از قدرت دست یابد، بود.

۱۶-Yhwach

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

در حالی که ایچیگو ممکن است مطمئناً یکی از قدرتمندترین شخصیت های بلیچ باشد، خود را فریب ندهید که فکر کنید او در اوج رتبه بندی قدرت قرار دارد. نه، این عنوان فقط می تواند به Wandereich، Yhwach برسد.

دلیلی وجود دارد که چرا این شخص را قادر مطلق می نامیدند – قدرت او به سادگی خداگونه بود. تنها دلیلی که او در لیست بالاتر قرار نگرفت، نحوه ناامیدکننده ای است که در پایان از او مراقبت شد، و این عمدتا به این دلیل بود که کوبو مجبور شد این قوس را زودتر تمام کند و یک بار برای همیشه Bleach را جمع کند.

۱۵-All For One

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

عنوان My Hero Academia جدیدترین انیمه شونن است که دنیای غرب را با طوفانی تسخیر کرده است، و دلیل خوبی دارد – چرخش منحصر به فرد در مفهوم ابرقهرمانان به همان اندازه آشنا و فریبنده است و در واقع یک نمایش بسیار سرگرم کننده را ایجاد می کند. آنتاگونیست های سریالی که به فردی به قدرتمندی All Might فرصت می دهد تا پول خود را به دست بیاورد، All For One است که می تواند ویژگی های عجیب و غریب (ابر قدرت) افراد دیگر را جذب کند و آنها را از آن خود کند. آیا واقعاً لازم است که بگوییم چرا این چنین Quirk قدرتمند است؟

۱۴-Naruto Uzumaki

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

البته وقت آن رسیده که در مورد شخصی صحبت کنیم که یک سریال کامل به نام او دارد. نه هر سریالی که به ذهنتان خطور کند – ناروتو یکی از محبوب‌ترین محصولات صادراتی ژاپن در تمام دوران است و دلیل اصلی این موضوع خود شخصیت اصلی همنام است.

ناروتو با شروع فروتنانه، به سرعت در طول زمان رشد کرد و تبدیل به یکی از قدرتمندترین شینوبی‌های تمام دوران شد. دلیلی وجود دارد که چرا او در نهایت به عنوان هفتمین هوکاگه انتخاب شد – قدرت های باورنکردنی او به این معنی است که روستاییان خود را در آغوش این شخصیت عجیب و غریب کاریزماتیک ایمن می یابند.

۱۳-All Might

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

برای ما غیرممکن است که در مورد My Hero Academia صحبت کنیم و به قدرتمندترین شخصیت سریال اشاره نکنیم. در حالی که بیشتر مردم ممکن است گنجاندن این شخصیت در سریال را تقلب بدانند – به خصوص با توجه به اتفاقات اخیر در سریال – نمی توان این شخصیت را نادیده گرفت.

کل شخصیت او بر اساس نمادهای قدرتمند فرهنگ پاپ مانند گوکو و سوپرمن است، بنابراین این باید به شما ایده دهد که این شخصیت واقعا چقدر قدرتمند است. دعواهای او در این سریال چیزهای افسانه ای است – و این پس از آن است که او شروع به ضعیف شدن کرد!

۱۲-Misogi Kumagawa

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

میسوگی کوماگاوا تنها فردی که دارای دو قدرت منهای در سریال است، یکی از ترسناک ترین آنتاگونیست های تمام دوران است. گذشته از قدرت‌ها، این شخصیت اوست که هر کسی را که شاهد اعمال او در Medaka Box است، لرز می‌کند. با پایان دادن به زندگی‌ها با لبخند بر لب، آخرین قدرت Minus Misogi All Fiction بود که به او اجازه داد تا جنبه‌های خاصی از واقعیت را انکار کند. متناسب با طرز فکر پیچ خورده او این فوق‌العاده قدرتمند است، تا جایی که خود میسوگی باید قبل از استفاده از این قدرت دو بار فکر کند.

۱۱-Father

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

اجازه دهید از قبل به شما هشدار دهیم که قدرت مطلق به دلایل واضح تا حدودی به یک موضوع در حال اجرا در پایان این لیست تبدیل خواهد شد. بنابراین، بیایید این را با صحبت در مورد پدر، آنتاگونیست سری Fullmetal Alchemist، که دارای قدرت فوق العاده ای است، شروع کنیم.

عنوان Fullmetal Alchemist برای معرفی انیمه به مردم عالی است، اما به سرعت پیچیده می شود. سیستم کیمیاگری Fullmetal Alchemist بر اساس اصل اساسی تبادل معادل کار می کند – برای به دست آوردن چیزی، چیزی با ارزش برابر باید از دست برود. با این حال، پس از دستیابی به قدرت مطلق، پدر به این قوانین محدود نمی شود و به او اجازه می دهد هر چیزی را که می خواهد تجسم کند.

۱۰-Kaguya Ōtsutsuki

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

با ماندن در موضوع خدایان، وقت آن رسیده که در مورد آنتاگونیست پنهان ناروتو صحبت کنیم که طرفداران زیادی را (به دلایل قابل درک) عصبانی کرد. کسی که چاکرا را با خوردن میوه درخت خدا به وجود آورد، اگر کاگویا اوتسوتسوکی نبود، دنیای نینجا وجود نداشت.

با این حال، صرف نظر از برجستگی او به عنوان یک خدا، ناروتو، ساسوکه و ساکورا به راحتی از او مراقبت می کنند. این به قرارگیری او در این لیست لطمه می زند، و او را از جایی که باید می بود چند گیره پایین می آورد.

۹-Hagoromo Ōtsutsuki

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قدرتمندترین شخصیت ناروتو کسی نیست جز خود حکیم شش راه. بله، ما در مورد هاگورومو اوتسوتسوکی صحبت می کنیم که کل مفهوم نینجوتسو خود را به دنیای مدرن آورد. آموزه های او که به ایندرا و آسورا منتقل شد، دنیای نینجاهای مدرن را شکل داد و وجود او را برای شکل دادن به عصر شینوبی ها محوری ساخت.

۸-Tetsuo Shima

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

آکیرا یکی از بهترین فیلم های انیمیشنی است که تا به حال ساخته شده است. بسیاری از مردم این فیلم را کاتالیزوری می دانند که انیمه را با جلوه های بصری خیره کننده و کارگردانی شگفت انگیزش محبوب کرد.

تعداد زیادی از شخصیت‌ها نمی‌توانند به خود ببالند که آنقدر قدرتمند هستند که منجر به خلق یک جهان کامل شدند، که نشان می‌دهد تتسو واقعا چقدر قدرتمند بوده است. شرم آور است که او هرگز نتوانست قدرت های خود را کنترل کند و بی رحمانه برای اینکه فقط در مکان اشتباه در زمان اشتباه قرار گرفته بود، شکار شد.

۷-Vegeta

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

ممکن است از این به بعد تعداد زیادی از شخصیت های Dragon Ball ظاهر شوند و دلیل خوبی هم دارد. به هر حال، وقتی در مورد قدرتمندترین شخصیت های انیمه صحبت می شود، اولین سری که مردم به آن فکر می کنند چیزی نیست جز Dragon Ball Z.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید گفت که Vegeta مطمئناً در بحث قدرت شایسته حضور در میان نخبگان است. دستیابی به دگرگونی Super Saiyan Blue به او اجازه داد تا از انرژی الهی بهره برده و حتی قدرتمندتر شود.

۶-Jiren

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

Tournament of Power ما را با تعدادی شخصیت قدرتمند در دنیای Dragon Ball آشنا کرد که باعث شرمساری هر یک از شرورانی که قبلاً ذکر شد، شدند. شاید قدرتمندترین موردی که شایسته ذکر است کسی نباشد جز جیرن که به طور جدی جنگجویان Universe 7 را تا مرزهای خود پیش برد.

پشتکار باورنکردنی او و میل به موفقیت، حریفانش را به سمت ارتفاعات جدید سوق داد… که ما را به شخصیت دیگری در این مجموعه می رساند.

۵-Goku

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

شما می دانستید که این در یک نقطه یا نقطه دیگر اتفاق می افتد. به هر حال، هیچ راهی وجود نداشت که بتوانیم در مورد شخصیت‌های قدرتمند صحبت کنیم و شاید نامی را که همه در هنگام مطرح شدن این موضوع به آن فکر می‌کنند، ذکر نکنیم. گوکو در زمان پایان Dragon Ball Z بسیار قدرتمند بود، اما این قدرت در Dragon Ball Super به اوج خود رسید و با فرم فوق‌العاده Ultra Instinct که از زمانی که در مبارزه با Jiren نمایش داده شد، به اوج رسید.

۴-Saitama

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

حالا وقت آن است که در مورد سریالی که ONE به خاطر آن مشهور شد صحبت کنیم: One Punch Man. به طور خاص، شخصیتی که باید در مورد آن صحبت کنیم، کسی نیست جز سایتما.

برنامه تمرینی او تبدیل به اسطوره ها شده است. فقط می توان تعجب کرد که آیا یک نفر در انیمه حضور دارد که بتواند مبارزه ای سرگرم کننده به او بدهد، چه رسد به اینکه از سطح قدرت باورنکردنی او پیشی بگیرد. متأسفانه، به نظر می رسد که او تقریباً در Pokemon خوب نیست.

۳-Neo-Queen Serenity

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

تعداد زیادی از Sailor Guardians می‌توانند در این لیست ظاهر شوند، اما طرفداران عموماً موافق هستند که قوی‌ترین Sailor Guardian Sailor Cosmos است، نسخه‌ای از Sailor Moon. متأسفانه Sailor Cosmos هرگز در یک انیمیشن Sailor Moon ظاهر نمی شود. نزدیک‌ترین چیزی که به ما می‌رسد، Neo-Queen Serenity است، و او یک نسخه آینده از Sailor Moon نیز هست، دقیقاً آینده‌ای دورتر از Neo-Queen Serenity.

و Neo-Queen Serenity احتمالاً تمام قدرت هایی را دارد که Sailor Moon نشان داده شده است، از جمله قدرت عشق (قوی ترین قدرت در جهان آنها). Sailor Moon می تواند مردم را شفا دهد، با مخالفان خود مبارزه کند، همه چیزهای خوب. همچنین نشان داده شده است که Neo-Queen Serenity کارهایی را انجام می دهد که Sailor Moon انجام نمی دهد، مانند بازسازی، ایجاد سلاح، و استفاده از قدرت نهایی: کریستال هزاره (که بعدها به عنوان کریستال نقره شناخته شد).

۲-Beerus

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

برخی از طرفداران انیمه ممکن است از این که هر کسی واقعاً می تواند قدرتمندتر از سایتما باشد خشمگین باشد. با این حال، تا زمانی که Saitama در واقع نشان داده شود که دوئل با یک خدا دارد، ما باید از شک و تردید موجودات قادر مطلق مانند Beerus بهره مند شویم. خدای نابودی تنها ذره ای از قدرت عظیم خود را در Dragon Ball Super به نمایش گذاشته است، اما این بیش از حد کافی برای کمک به درک این موضوع که سطح قدرت او در سطحی کاملاً متفاوت است.

۱-Zeno

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

قوی ترین شخصیت های انیمه تاریخ

فقط به اون صورت ناز نگاه کن آیا می توانید فرض کنید که فردی به این بی گناهی قدرتمندترین موجود تاریخ انیمه باشد؟ خب، گول ظاهر او را نخورید – Zeno فرمانروای همه چندجهانی در جهان Dragon Ball است.

اگر بخواهد می تواند با یک حرکت ساده کل جهان را از بین ببرد. قدرت بسیار زیاد در آغوش او چیزی کم ندارد و به راحتی لقب یکی از قدرتمندترین شخصیت های تمام دوران را به او می دهد

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر گفت:

    اصلا رتبه بندی درستی نبود کلا سلیقه ای هست مثالش میشه آیزن آنوس یا سایتاما که اومده چهارم داداش وقتی آنوس خدای زمانو زده چطور از لوفی ناروتو یا خیلیای دیگه میخوره و بعد کلی شخصیت هست که قدرتاشون اندازه زنو هست نزاشتی جوری که سایتاما جزو پنجاه تای اولم نیست

  2. رهام مهر علی گفت:

    خدایی اصلا درست نیست شماره ۳ کدوم خریه.
    گوکو [ شماره۵] بیروس[شماره ۲] را شکست داده.
    اون یارو اسمش را یادم نمیاد شماره ۸ از ناروتو و گوجو و ایچیگو قوی‌تره!؟؟

    1. Hhhh گفت:

      داداش اون انقد قدرتش زیاد بوده که یه دنیا و نابود دوباره خلق کرده
      اونایی اسم بردی میتونن همچین کاری کنن

  3. رهام مهر علی گفت:

    ر زمن چرا رتبه لوفی آنقدر پایینه ??

    1. به تو چه گفت:

      موافقم

    2. پرهام گفت:

      اوفی زیفترین

  4. به تو چه گفت:

    لوفی باید شماره یک باشه

    1. جواد گفت:

      وان پیس فن متعصب. لوفی انگشت کوچیکه گوجو. و سایتاما نمیشه

      1. Monki.D.taha گفت:

        داش تو قسمت۱۰۷۱ تا ۱۰۷۴ وان پیسو ببین نظرت عوض میشه

      2. ممدشون گفت:

        داداش گوجو نهایتا حریف گیر ۲ میشه وقتی لوفی از هاکی استفاده کنه گوجو دیگه زنده نیست از اون طرف لوفی با هاکی استحکام جلو ضربه های سایتاما رو میگیره با یه مشت از گیر چهار سایتاما رو نصف می‌کنه گیر پنج لوفی رسماً لوفی رو تبدیل به خدای نیکا میکنه

      3. shahinrezania گفت:

        داری چی میگی گوجو خودش از انرژی نفرین شده استفاپه میکنه ولی لوفی خوپش ۱۰تاهاکی بلده
        در نتیجه هر دو مسا وی اند.
        درباره ی سایتاما گوجودر مقابل سایتاما هیچی نیست
        پس مقایسه کردن رو بزار کنار ــــ😐😐😐😐

  5. پرهام گفت:

    این تنها لیست دروست زنو قویترینه

  6. ممدشون گفت:

    چرت و پرت محضه لوفی و ناروتو رسماً خدا هستن لوفی که کلا خدای شادیه ناروتو هم میتونه تو دو دقیقه تبدیل به خدا بشه
    گوجو سر انگشت کوچیکه لوفی و ناروتو نمیشه چطوری از لوفی یالاترع؟

  7. سید محمد حسین گفت:

    بنظر لوفی از ناروتو قویتره و من هردو انیمه رو دیدم و می‌دونم قویتره و چون وان پیس هنوز تموم نشده نمیشه گفت که از بعضی از کارکترا جلو نمیزنه

  8. Rez گفت:

    😂😂😂😂ایچگو و ایزن و یاخ و شخصیت های جوجو از ناروتو و شخصیت های وان پیس و فیری تیل والمایت ضعیفترند!؟؟؟
    جک قشنگی بود

  9. Ali گفت:

    سایتمان خدای جنگه باید اول باشه

  10. حاج حسن گفت:

    شخصیت اصلی انیمه زندگی روزمره پادشاه جاویدان ژنو هم به پشمش نیست