۰

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت | Mortal Kombat

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت | Mortal Kombat

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

دنیای Mortal Kombat دنیایی است که پر از رمز و راز و خطر است. خود این سری به دلیل مبارزات و گرافیک وحشیانه اش به طور گسترده ای شناخته شده است. این یک فرنچایز از بازی های ویدیویی است که قبلاً در سبک بازی های مبارزه ای نامی برای خود دست و پا کرده است و مورد علاقه میلیون ها بازیکن از سراسر جهان است.در حالی که این بازی به دلیل عناصر جنگی خود مورد تحسین قرار می گیرد، بسیاری از طرفداران نیز آن را به دلیل داستان عمیق و شخصیت های جالب آن تحسین کرده اند.

 ماهیت خطرناک Mortal Kombat طبیعتاً شخصیت‌های فوق‌العاده قدرتمندی را می‌طلبد و این سری بازی‌های ویدیویی هیچ کمبودی از آن‌ها ندارند. صحبت در مورد قدرتمندترین شخصیت های Mortal Kombat همیشه بحث جالبی در بین طرفداران بازی بوده است. با در نظر گرفتن قدرت ها و دستاوردهای هر یک از شخصیت ها، می توان به طور موجهی مشخص کرد که کدام یک از آنها به عنوان بهترین از بهترین ها متمایز است.

۱۴-Kotal Khan - The Force Of A Realm

14-Kotal Khan - The Force Of A Realm قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

اکثر افراد موجود در این لیست دارای نوعی قدرت متافیزیکی یا جوهر جادویی هستند که آنها را واقعاً به عنوان مبارز و استفاده کننده جادو می کند. وقتی صحبت از قدرت جادویی به میان می‌آید، کوتال خان لزوماً آنقدر “قوی” نیست، اما دارای بدنی چشمگیر و قدرت بدنی بی‌نظیر است. او همچنین قادر به مجازات است و او را به یک جنگجوی قدرتمند تبدیل می کند.

اما قدرت واقعی او در رهبری او نهفته است. او یک خان فوق العاده توانا و یکی از بهترین رهبرانی است که Outworld تا به حال داشته است. از میان تمام شخصیت‌های «خوب و بد» که در سرتاسر مورتال کامبت یافت می‌شود، به نظر می‌رسد که کوتال خان یکی از معدود افرادی است که واقعاً خواهان صلح واقعی است و فقط می‌خواهد رعایایش موفق شوند و در هماهنگی زندگی کنند.

۱۳-Onaga

13-Onaga قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

پادشاه اژدها اوناگا قبل از سلطنت شائو کان فرمانروای دنیای بیرونی بود. اعتقاد بر این بود که ارتش اوناگا شکست ناپذیر است، و او، خود، نیرومند. قدرت او باورنکردنی است و در برابر انواع جادو مقاوم است. علاوه بر این، او همچنین قدرت زنده کردن مردگان را دارد.

در حالی که اوناگا در حال حاضر به تنهایی قدرتمند است، داشتن قطعات کامیدوگو کاملاً او را شکست ناپذیر می کند. متأسفانه برای او، ممکن است زمانی که کامیدوگو را در اختیار دارد، غیر قابل نفوذ باشد، اما قطعات خود شکستنی هستند.

۱۲-Shujinko

12-Shujinko قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

سرنوشت شوجینکو به عنوان یک شخصیت بسیار ناگوار است. او تمام زندگی‌اش را صرف این باور کرد که برای خیر بزرگ‌تر کار می‌کند، اما بعداً متوجه شد که برای احیای یک موجود قدرتمند و شیطانی دستکاری شده است: پادشاه اژدها اوناگا.

شوجینکو، غرق در گناه، بخش آخر عمر خود را صرف رفع اشتباهی کرد که مرتکب شد. ماجراجویی های او در احیای ناخودآگاه اوناگا باعث شد که او قدرت های غیر خدایی را به دست آورد. در نهایت او اشتباهات خود را برطرف کرد و اوناگا را وحشیانه شکست داد.

۱۱-Raiden

11-Raiden قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

شخصیت Raiden خدای رعد و برق و محافظ Earthrealm است. او سرانجام به مقام خدای بزرگ رسید و قدرت و توانایی های بیشتری به او داد. Raiden یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های سری Mortal Kombat است و رهبر معنوی مبارزان Earthrealm مانند لیو کانگ، کونگ لائو و دیگران است.
علیرغم اینکه رایدن یک شخصیت قدرتمند است، بارها به دست افرادی مانند شائو کان افتاده است و در نهایت توسط مربی خود لیو کانگ از او دور شده است. با این حال، این قدرت عظیم رایدن را نفی نمی کند. او در طول زندگی خود از Earthrealm در برابر تهدیدات مختلف محافظت کرده است، حتی در یک نقطه به خاطر امنیت قلمرو خود تا آنجا که فاسد شده است.

۱۰-Shao Kahn

10-Shao Kahn قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

شائو کان یکی از آنتاگونیست های اصلی کل فرنچایز مورتال کمبت است و یکی از مشهورترین تبهکاران تمام دوران است. او مانعی است که قهرمانان فرانچایز باید مدام بر آن غلبه کنند تا Earthrealm یا کل هستی را نجات دهند.

شائو کان تمام تلاش خود را کرده است تا توانایی های قدرت خود را بیشتر گسترش دهد. او به عنوان امپراتور Outworld، قلمروهای مختلف را فتح کرد و مبارزان قدرتمند بی شماری را شکست داد. او در بسیاری از اشکال جادو مهارت دارد، بسیار بادوام است و قدرت فوق العاده ای دارد.

۹-Blaze

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت 9-Blaze

شخصیت Blaze یک عنصر آتش سوزی است که از Outworld آمده است. او کاتالیزور قدرت نهایی است — قدرتی که او به کسانی که به اندازه کافی قدرتمند هستند می دهد تا او را شکست دهند و به آنها توانایی های خداگونه می دهد.

فرم بلیز برگرفته از قدرت نهایی خودش است و او را به یکی از قدرتمندترین مبارزان این سری تبدیل می کند. او آنقدر قدرتمند است که با بلعیدن کل هستی به تنهایی باعث آرماگدون می شود. Blaze تنها به دلیل تلاش های ترکیبی قهرمانانی مانند Taven شکست خورد. شائو کان به طور قابل توجهی ضعیف شده بود و سپس او را تمام کرد.

۸-Quan Chi

8-Quan Chi قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

تعداد انگشت شماری از مبارزان قادر به تخریب جادویی عظیم در داستان مورتال کامبت هستند، اما تعداد کمی از آنها مبارزان توانا هستند. کوان چی یکی از با ابهت‌ترین کمباتانت‌های این سری است که بر هنرهای تاریک Necromancy تسلط دارد.کوان چی که متحد خدای قدرتمند سقوط کرده، شینوک است، مدتی است که خاری در چشمان Earthrealm بوده و باعث مرگ شخصیت‌ها شده و سپس با جادوی قوی خود آنها را به عنوان متحد بازگردانده است.

۷-Shinnok

7-Shinnok قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

فرمانروای Netherrealm، یعنی Shinnok یک خدای بزرگ سقوط کرده است که می خواهد فقط مرگ و ویرانی را برای جهان های اطراف خود به ارمغان بیاورد. او زمانی یک خدای بزرگ مرگ بود، فوق‌العاده قدرتمند است و از طریق کاریزما، مصنوعات تاریک و قدرت جادویی بی‌نظیر برای دستکاری اطرافیانش خدمت می‌کند. پسر تایتان کرونیکا، نگهبان اصلی زمان، شینوک دانش شدیدی از همه چیز در جهان مورتال کمبت دارد.

او ممکن است از نظر قدرت بی رحمانه یا قدرت جنگیدن به اندازه برخی از شخصیت های این لیست از نظر ظاهری قوی نباشد، اما شینوک قطعا یکی از قوی ترین موجوداتی است که تا به حال این سریال را به ارمغان آورده است و می تواند تمدن ها را سرنگون کند و خطوط زمانی را نابود کند.

۶-Bi-Han

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت 6-Bi-Han

وقتی درباره بی هان صحبت می شود همه چیز کمی گیج کننده می شود. ساب زیرو اصلی، او در نهایت با برادرش پس از ترور او جایگزین می شود. در زمان آرماگدون، بی هان اساساً از طریق قدرت مدال اژدها به یک خدا تبدیل شد. او شخصاً شخصیت های قدرتمندی مانند شینوک را شکست داد. اعتراف نکردن این قدرت، اشتباه است.

پس از سقوط، او در نهایت به عنوان Noob Saibot بازگشت. اما با توجه به شکست‌های او پس از آن، می‌توان حدس زد که اوج او در زمان حضورش در ساب زیرو بوده است.

۵-Cetrion

5-Cetrion قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

سیتریون الهه بزرگ زندگی، فضیلت و نور است. او همچنین قادر به دستکاری عناصر زمین، آتش، هوا و آب است. جدای از آن، او همچنین قادر به ترکیب عناصر برای تجسم فلز، یخ و ماگما است. به عنوان یک الهه بزرگ، میزان قدرت سیتریون غیرقابل محاسبه است. باور عمومی بر این است که خدایان و الهه های بزرگ در واقع حتی پس از مرگ به طور کامل از وجود ناپدید نمی شوند. در این سریال، سیتریون تنها پس از قربانی کردن خود برای تقویت مادرش “مرگ” شد: تایتان کرونیکا.

۴-Kronika

4-Kronika قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

در بازی‌های قبلی، اعتقاد بر این بود که خدایان قدیمی بالاترین موجودات در تمام وجود هستند. اما بعداً مشخص شد که اینطور نیست. شکل دیگری از موجودات حتی بالاتر و قدرتمندتر از خدایان قدیمی وجود دارد که به عنوان تایتان ها شناخته می شوند. کرونیکا یکی از آن موجودات است.
کرونیکا حافظ زمان، معمار سرنوشت جهان و مادر خدایان بزرگ شینوک و سیتریون است. او قادر به کنترل جریان زمان و دستکاری مکان است. او می تواند افراد را از هر نقطه در فضا و از نقاط مختلف زمان احضار کند.

۳-Shang Tsung

3-Shang Tsung قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

شانگ سونگ به عنوان یک جادوگر قدرتمند شروع به کار کرد که برای شائو کان توانا کار می کرد. با این حال، با پیشرفت مجموعه ، شانگ سونگ بسیار قدرتمندتر شده است، حتی استاد سابق و ملکه‌اش سیندل را شکست داده و همزمان با آنها می‌جنگد، روح آنها را جذب می‌کند و قدرتشان را به دست می‌آورد. او در این مرحله آنقدر قدرتمند شد که توانست بر تایتان کرونیکا غلبه کند. شانگ سونگ تاج کرونیکا را نیز بدست آورد که قدرت او را بیش از پیش تقویت کرد.

۲-Liu Kang

2-Liu Kang قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

لیو کانگ به طور گسترده ای به عنوان قهرمان اصلی این سری شناخته می شود. در طول بازی او با مخالفانی روبرو شده که در ابتدا تصور می‌شد قدرتمندتر از او هستند ولی او تک تک آنها را شکست داده است. این شامل افرادی مانند شانگ سونگ، شاهزاده گورو، شائو کان و حتی مربی او رایدن می شود.

لیو کانگ پس از ادغام با نسخه‌ای از خود از خط زمانی متفاوت و همچنین با رایدن، سرانجام به خدای آتش لیو کانگ تبدیل شد. این اساسا لیو کانگ را به مقام یک خدا رساند. با قدرت هایی که به تازگی به دست آورده بود، موفق شد هر دو سیتریون و کرونیکا را متوالی شکست دهد.

۱-One Being

قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت

در بالای زنجیره غذایی جهان مورتال کامبت موجودی وجود دارد که تنها به عنوان یک موجود شناخته می شود. در آغاز زمان، موجود واحد در کنار خدایان بزرگ وجود داشت و از ذات آنها تغذیه می کرد. خدایان مسن تصمیم گرفتند که از شر آن موجود خلاص شوند. تلاش تک تک آنها برای شکست دادن وجود واحد انجام شد.

حتی در آن زمان، خدایان بزرگ از نظر فنی هرگز آن موجود را «نکشتند». در عوض، آنها فقط آگاهی او را به قطعات مختلف تقسیم کردند. این قطعات سپس به عنوان قلمروهای مختلف در جهان Mortal Kombat به پایان می‌رسند. موجودی که شعورش کل قلمروها را شکل می‌دهد، بدون تردید تک و قدرتمندترین شخصیت مورتال کمبت است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *